Facebook és marketing

A legtöbb embernek borsódzik a háta a Twitter és a Facebook gondolatára, fellép az „újabb púp a hátamon effektus”. Először meg kellett szoknod a blogolást, aztán elkezdtél hírlevél-listát építeni, most meg itt a legújabb trend, amit meg kéne tanulnod, tehát lehetőség szerint halogatod, mert egyébként is annyi más dolgod lenne, amivel valódi pénzt lehet keresni,…

Tovább →

A számok bűvöletében

Mennyi feliratkozó kell, hogy érdemes legyen eladnom nekik? Mekkora a jó látogatószám az oldalon? Honnan tudhatom, hogy már elég látogatóm van és el tudok adni nekik? Ezeket a kérdéseket mindenki felteszi, aki online vállalkozásba fog. Kétféle válasz van: matematikai és pszichikai – melyiket mondjam?

Tovább →

A blog nem csak az írásról szól

Most nem arról lesz szó, hogyan írjál tartalmas és olvasmányos blogot, hanem arról, milyen apró részletekből áll még egy blog, amikről rendszeresen megfeledkezünk, holott érdeklődőket vesztünk általa. De kezdjük csak az elején…

Tovább →

Amit bedobsz a gépbe…

Képzeld el, hogy a nagy nyári melegben hideg üdítőitalra vágysz, bedobod az automatába az aprópénzt, az automata pedig kiadja a finom hideg italt és már ihatod is – korrekt üzlet nem? Ugyanez érvényes a vállalkozásodra (sőt: az egész életedre) is. Ha sokat adsz bele, sokat kapsz vissza – ha értéket adsz az ügyfeleidnek, kamatostól kapod…

Tovább →

Hát akkor panaszkodjunk :)

Ma kivételesen nem csak a látogatottságnövelésről lesz szó. Illetve most kicsit hátrébb lépünk és megnézzük az eddig tanultakat kicsit messzebbről. Tudjátok, amikor a szobrász készíti a szobrot, nem nézheti mindig 10 centis távolságból, néha hátrébb kell lépnie, meg kell néznie messzebbről, hogy eldöntse, milyen az összhatás. Akár hiszed, akár nem a vállalkozással kapcsolatban néha ugyanezt…

Tovább →

(Kereső)optimalizáljunk!

Mi a keresőoptimalizálás? A keresőoptimalizálás az a folyamat, amelyben a kereső rangsorolási szempontjainak figyelembevételével igyekszünk a honlapot, illetve annak tartalmát kialakítani úgy, hogy nőjön a keresőből érkező látogatók száma. Ebben az összefoglalóban kezdőknek és haladóknak is lesz néhány új infó.

Tovább →

Hát ez nekem kínai… (nagyon kezdők figyelmébe)

Néhányan jeleztétek, hogy beszéljek már magyarul, mert a szöveg felét szótárazni kell 🙂 Ezért most a kezdők számára összefoglaltam a legfontosabb látogatottságnöveléssel kapcsolatos fogalmakat.

Tovább →

7 tipp a blogod olvasóinak megtartására

Nem elég a látogatókat megszerezni, meg is kell tartani őket. Erre való többek között a usability, azaz a felhasználóbarát honlap, de még számos más eszköz is létezik arra, hogy megkedveljék a blogodat és rendszeresen visszatérjenek oda. Lássunk ezek közül néhányat!

Tovább →

Linképítés

A linképítés két szempontból fontos egy honlaptulajdonos életében. Az első, hogy a linkekből látogatókat szerezzen. Ehhez kitartó munkával el kell érni, hogy minél több látogatott linkgyűjteményben kapjanak helyet a linkjei (vannak más megoldások is a linkszerzésre, pl. a linkcserék, partnerekkel való együttműködések), lehetőség szerint releváns kategóriákban. A második, a keresőoptimalizálási szempont figyelembevétele, azaz hogy minél…

Tovább →

Közösségi oldalak és webkettő

Tegnap végre rendes kötés került a kezemre, így ma már majdnem teljes értékűen vagyok képes írni (8 ujjal a 10 helyett) és végre eljutottam odáig, hogy összeszedjem a web2-vel kapcsolatos alapvető tudnivalókat. Mostanában többen is kérdeztétek, hogy mi az a web2 és mire jó. Ezekre az alapvető kérdésekre szeretnék most válaszolni.

Tovább →

Page 2 of 3