reflektorfény

Kerülj reflektorfénybe egy kis fifikával!

Győzött a népakarat: a mai blogbejegyzés arról szól majd, hogyan szerezd meg a célcsoportod figyelmét néhány egyszerű, de szokatlan ötlet segítségével. Amiről ma itt nem lesz szó azok a hagyományos megoldások, amiket már a konkurenseid is felfedeztek, nem mondom, hogy reklámozz azokon a portálokon, amiket olvasnak vagy hogy jelenj meg a szaksajtóban, ezeket már úgyis…

Tovább →

Közösségi média kényelmesen

A közösségi médiával sok kezdő felhasználónak az a baja, hogy rendszeresen kell foglalkozni vele. Automatizálással és néhány gyorsan használható szoftver segítségével kényelmesebbé tehető a Facebook-Twitter-Youtube-Linkedin-Flickr-… használat. Íme egy megoldás, ami segíthet:

Tovább →

Hogyan növekszik egy blog?

A kezdő bloggerek többsége nagy lelkesedéssel és hittel vág neki az írásnak. Naponta többször nézegetik a statisztikáikat, örülnek, ha kettővel többen jönnek szerdán, mint kedden és örömtáncot járnak, amikor végre megérkezik az első komment. Aztán a lelkesedés alábbhagy, mert a látogatottságban elérkezik egy plató, ahonnan hetekig, hónapokig nincs előrelépés és fogalmuk sincs, mit tehetnének. De…

Tovább →

Konverziónövelés hete #5 Hatékonyan a közösségi médiában

Ha használsz közösségi médiát, akkor már biztosan kísérletezgettél vele, mikor melyik linkre kattintanak inkább, hogyan tudsz a leghatékonyabban látogatókat vinni az oldaladra a közösségi oldalakról. Ezzel kapcsolatban adok most tippeket.

Tovább →

Twitter marketing – Hogyan kezdjem el?

Mostanában nagyon sok kérdést kapok tőletek a Twitterrel kapcsolatban: érdemes-e elkezdeni használni, miért kövessek másokat, hogyan is kéne használni, lehet-e ezzel egyáltalán elérni valamit, ezért úgy döntöttem egy tanulmányban foglalom össze, amit a Twitterről (marketing szempontból) tudok.

Tovább →

Közösségi média és automatizálás

„Nem használok közösségi oldalakat, mert sok időt vesz el, kényelmetlen, folyton ott kell lenni: egyszerűen nem fér bele az időmbe. Most abban szeretnék segíteni, hogyan tudsz időt nyerni, gyorsabbá és hatékonyabbá tenni a Facebook és Twitter kommunikációdat.

Tovább →

Keresőoptimalizálás és közösségi média

Hamarosan 1 éves lesz a Gazdagmami Motivátor magazin, ebből az alkalomból elkészült a magazin különszáma, a mini Motivátor benne a 2010-es év trendjeivel és ötletadókkal, kész megoldásokkal, ahogyan azokat a saját online vállalkozásod javára fordíthatod. A mini Motivátor első számában a látogatottságnövelésről van szó, arról, hogyan használhatod ki a Twitter és a Facebook kommunikációdat arra,…

Tovább →

Mindjárt vége az évtizednek! Visszaszámlálás … 4

Tudtad, hogy most nem csak egy évnek, de a 21. század első évtizedének is búcsút intünk 2010. december 31.-én? Izgalmas végiggondolni, mi minden történt 10 év alatt. 10 év alatt átlagember legalább egyszer autót cserél és legalább kétszer állást. 10 év alatt egy pici babából ötödikes nagyfiú lesz és egy facsemetéből sokat termő gyümölcsfa. Az…

Tovább →

Page 3 of 3