„Mindent megtettem mégis alig jelentkeztek. Hol rontottam el?”
Ha hirdetsz, de alig jelentkezik valaki… Ha összetettél egy funnelt, ahogy tanultad és nem működik… Hol lehet a gond? Drága a termék? Rosszul állítottál be valamit? Nem kell a vevőknek? Rossz a piac? Erről volt szó ebben a hétindítóban.
7 bevételtöbbszöröző marketing eszköz vállalkozóknak
Milyen marketing eszközökkel tehetnél szert nagyobb bevételre? Több hirdetés? Új marketing felületek? Webináriumokat tarts? Vagy valami más? Ebben az élő adásban 7 bevételtöbbszöröző marketing eszközt mutattam be, amik között akkor is találsz majd megfelelőt, ha még csak most indult a vállalkozásod és akkor is, ha már feketeöves marketinges vagy.
Az elveszett konverzió nyomában
avagy: hova tűnnek el a vevők az oldaladról ahelyett, hogy vásárolnának? 🤨 Miért van az, hogy a Facebook követőid 91%-a soha nem fog vásárolni tőled? 🤩 Melyik marketing eszköz hozza a legjobb arányban a vásárlókat? 💰 És hogyan konvertálnak a hirdetések, mennyi vevő lesz belőlük? Mi a legjobb módja annak, hogy megtartsd azokat, akiket már…
Ha nem vásárolnak tőled (vagy csak kevesen): Mi lehet a gond? Hogyan tudd meg?
Rendszeresen posztolsz, készíted a tartalmakat – mégis alig van eredmény? Megdicsérik a termékedet hozzászólásban – de nem vásárolnak? Nem akarnak beindulni az eladásaid, pedig úgy érzed, mindent megtettél érte? Mi lehet a baj? A terméked a gond? Az áraid? A kommunikációd? Vagy valami más? Mit lehet tenni? Ebben az élő adásban megmutattam 3 módszert, amivel…
Saját chat az oldaladra: Így tudod feltenni! (technikai útmutató)
A hétfői élő adásban bemutattam, hogyan tudsz hatékonyabban értékesíteni chat vagy Messenger segítségével. Most pedig abban segítek, hogyan tudod mindezt megvalósítani: hogyan teheted be a chatet vagy a Messenger üzenetküldés gombot az oldaladba.
Így adj el beszélgetve! Chat, Messenger használata az értékesítésben
Az ügyfél kíváncsi. Kérdései vannak? Bizonytalan benne, hogy a te terméked, a te szolgáltatásod a legjobb-e a számára. Ha nem kap választ a kérdéseire, elmegy, továbbkattint és máshol vásárol. Hogyan lehet ezt megfordítani? Az online marketing eszközei ma már lehetővé teszik, hogy a vevő azonnal, online kérdezhessen, amikor ellátogat az oldaladra. Chat-ablak, Messenger, a kérdésekre…
Nézelődőkből vásárlók: Hogyan?
Miért van az, hogy a látogatóidnak csupán 1%-a vásárol? Rossz a terméked? Magasak az áraid? Vagy valami más? Ebben az élő adásban megnéztük, mit keres pontosan a vásárló a honlapodon, mi az, ami elijeszti, hogyan vezesd a figyelmét és mik azok az elemek, amiken javítva sokszorosára növelheted a vásárlások arányát.
Ezért nem hoz vevőket a hirdetésed
Szóval rászántad magad, elindítottad az első hirdetésed és a dolgok nem úgy alakulnak, ahogyan szeretted volna. Kattintgatnak rá, de nem jönnek vevők, pedig már ezren látták a hirdetést, nem igaz, hogy ezer emberből egynek sem kell a terméked. De vajon pontosan mi lehet gond? Rossz helyen hirdetsz? Nem jó a hirdetés? Nem jó a kép?…
Szárnyaljon a céged! Ezekkel az üzleti modellekkel:
A terméked jó és az üzleti modelled? A legtöbb kis cég nem azért nem jut egyről a kettőre, mert ne lenne jó a terméke, ne lenne jó a marketingje, ne tenne meg mindent az ügyfeleiért, hanem azért, mert nem hozza ki az üzleti modelléből, amit kihozhatna és ezzel rengeteg pénzt hagy az asztalon.
ÉLŐ: Min javíts a honlapodon, hogy több vevőd legyen?
Konverziónövelő honlapelemek, vevőszerző honlapok: mit tegyél, hogy jobban működjenek?