A hatásos reklám 5 fajtája

Ha szeretnéd felpörgetni a marketingedet az új évben hatásos hirdetésekre mindenképpen szükséged lesz hozzá. De milyen is az igazán hatásos hirdetés? Mitől lesz ütős? Mitől fogják észrevenni? Valójában 5 fajtája van. Válaszd a neked valót és nyert ügyed lesz! Mik azok és hogyan csináld? Ezt tudhatod meg ebből a 🌞Gazdagmami Hétindítóból!🌞

Tovább →

Hogyan teremts igényt a termékedre?

A terméked szuper, de a piac még nem tud róla: Hogyan tudsz igényt teremteni rá? – Mi is az az igényteremtés valójában (nem az, amit sokan gondolnak)? – Honnan tudhatod meg, mire van igénye a piacodnak egyáltalán? – Milyen eszközökkel, milyen kommunikációval tudsz igényt teremteni? (mutatok példákat is) – erről volt szó a legújabb Gazdagmami…

Tovább →

8 ok, ami miatt igazából vásárolnak

Miért is vásárol igazából a vevő? Miért dönt egyik vagy a másik ajánlat mellett? Miért bizonytalanodik el és mi lendíti ilyenkor tovább? Izgalmas kérdések, amikre ebben a Gazdagmami Hétindító élő adásban adtam meg a választ.

Tovább →

Ügyféltípusok: melyiket hogyan győzd meg?

Nem minden vevőd ugyanolyan. Máshol tartanak. Mások a motivációik. Másként látják a termékedet. Más szempontok fontosak a számukra. De mik azok? Hogyan ismerheted meg őket jobban? És hogyan győzd meg a különféle vásárlói csoportokat? Erről volt szó ebben a 🌞Gazdagmami Show 🌞 élő adásban!

Tovább →

Hogyan legyél sokkal meggyőzőbb?

Mi játszódik le a vásárló fejében vásárláskor, mi az, ami meggyőzi és mi az, ami elbizonytalanítja?Milyen hormonok dolgoznak bennünk a vásárlás folyamán? Milyen érzelmek segítenek vagy éppen gátolnak meg a vásárlásban? Erről volt szó ebben a 🌞 Gazdagmami Hétindító 🌞 élő adásban!

Tovább →

Mennyibe kerül megszerezni egy ügyfelet induló vállalkozóként?

Egy szakmai Facebook csoportban tette fel valaki ezt a kérdést, ahol a szakértők rögtön rárepültek az illetőre és öntötték magukból az okosságokat. Például: „Az attól függ” vagy „Tesztelni kell” és „Erre így nem lehet válaszolni, de ha rámírsz privátban, majd elárulom” Valójában ezekben van némi igazság, de annak, aki szeretné konkrétan átlátni, mégis mennyibe kerül…

Tovább →

Szokatlan, figyelemfelkeltő hirdetés szöveg ötletek

Ha hirdetni szeretnél két nagy nehézséggel kell megküzdened: 1. Egyre nehezebb megfogni az emberek figyelmét, mert nap, mint nap rengeteg hirdetést látnak. Ezért hiába értékes a terméked, hiába kiváló az ajánlatod, észre sem veszik. 2. Sok más vállalkozás is hirdet, egyre nehezebb kitűnni közülük. Hogyan csináld? Ehhez szokatlan és meglepő hirdetésszövegekre lesz szükséged. Ezekre hoztam…

Tovább →

Hogyan kelts érzelmeket a marketingedben?

A legrosszabb, ami a hirdetéseddel vagy a posztjaiddal történhet, hogy érdektelenséget vált ki az emberekből. Nem figyelnek rá oda. Észre se veszik. Vagy ha észreveszik, csak átgördítenek felette. Pedig a terméked szuper, egy csomó időt töltöttél, hogy jó legyen a szöveg és ez a hála?! 😭🙂 Mit lehet tenni?

Tovább →

7 módszer, amivel vevőket szerezhetsz ezen a héten

– Mit tehetsz, hogy ezen a héten is legyenek új vevőid? – Mit találj ki, ha gyorsan szeretnéd megfogni a figyelmet és eladni? – Hogyan tudsz kevés időráfordítással vevőket szerezni? Erre mutattam 7 kreatív és azonnal megvalósítható módszert holnap reggel a Gazdagmami Hétindító élő adásban!

Tovább →

Hol hirdess? És hogyan? Mi működik most?

Hirdetnél, de hatékonyan szeretnéd csinálni? Hol érdemes most hirdetni? Milyen lehetőségek vannak és melyik kinek való? Mit érdemes hirdetni és hogyan, hogy valódi eredményeket hozzon? Ez derül ki ebből a GazdagmamiShow adásból.

Tovább →

Page 2 of 5