Instagram: Hogyan kezdd el használni?
Évek óta dinamikusan növekvő közösség, remek márkaépítő felület, mégis csak kevesen használják: az Instagram. Hogyan kezdj el felépíteni egy közösséget a nulláról az Instagramon? Mit posztolj? Hogyan építs márkát akkor is, ha a te tevékenységed nem olyan látványos? Milyen stratégiával szerezhetsz vevőket? Kinek érdemes az Instagramon hirdetni és miben más ez, mint a Facebook hirdetés?…
3 ötlet érdekes videós hirdetésekre (megvalósítási útmutatóval)
Az elmúlt hónapokban a legjobb eredményeket videós hirdetésekkel értük el. Sokan nem mernek ebbe belevágni, mert bonyolultnak tűnik és félnek a technikai megvalósítástól is, ezért gyűjtöttem most össze néhány egyszerűen megvalósítható ötletet.
[ÉLŐ] Filléres marketing megoldások induló vállalkozásoknak
A Gazdagmami Show élő adásban ezen a héten olyan egyszerű, ingyenes marketing stratégiákat osztottam meg, amit kezdő vállalkozóként is tudsz alkalmazni.
Keresőoptimalizálás: Erre figyelj, ha szeretnél látogatókat a keresőből
Szeretnél látogatókat idén is a keresőből? Nem akarod, hogy az eddig megszerzett látogatottságod visszaessen? Vagy most indítasz honlapot, blogot és szeretnél valóban friss információkat arról, mit is jelent most keresőoptimalizálni? Összefoglaltam mindent, amit tudnod kell a témában.
[ÉLŐ] Hatékonyság: Kevesebb idő – több eredmény. Hogyan?
Közkívánatra ebben az élő adásban azt mondtam el, hogyan tud egy egyszemélyes kisvállalkozás tulajdonosa hatékonyabban dolgozni. Milyen akadályok lehetnek? Mik lassítják a munkát? Hogyan tartsd fenn a motivációdat? Milyen megoldásokkal egyszerűsítheted le a marketing feladataidat? Nézd meg itt:
[ÉLŐ] Ez az új márkaépítés: Hogyan építs közösséget?
Régen a cégek márkát építettek, ma a közösség az új márka. De hogyan építs a vállalkozásod köré közösséget?
[ÉLŐ] Esettanulmány: Hogyan lett 3 blogbejegyzésből 1,5 millió bevétel?
Ebben a Gazdagmami Show élő adásban azt mutattam meg, hogyan lehet 3 blogbejegyzéssel minél pontosabban elérni a célpiacodat és kihozni a rá épülő kampányból a lehető legtöbbet egy vadonatúj tartalommarketing stratégiával.
Ötletből működő vállalkozás: Hogyan?
Most indulnál van egy ötleted, de nem tudod, hogyan kezdj bele a megvalósításba? Szeretnéd, ha rögtön az elején biztos lábakon állna a vállalkozásod. Ebben a Vállalkozónői Kerekasztal előadásban ezekre a kérdésekre adtam választ.
Kampánymentő ötletek, ha nem vásároltak elegen
Minden marketinges rémálma: amikor hiába hirdetsz alig-alig jönnek a vevők. Vagy lement a jól megtervezett kampányod, de nem sikerült eladni a jegyeket a rendezvényedre, maradtak még helyek, esetleg a nyakadon maradt a szuper termék. Mit lehet tenni? Íme 10 kampánymentő ötlet:
ÉLŐ: Min javíts a honlapodon, hogy több vevőd legyen?
Konverziónövelő honlapelemek, vevőszerző honlapok: mit tegyél, hogy jobban működjenek?