Facebook slideshow hirdetés: Hogyan használd kreatívan?

A Facebook tavaly októberben vezette be a slideshow hirdetéseket, amiknek segítségével néhány képünkből rövid videót készíthetünk a hirdetési felületen és ez jelenik meg hirdetésként. Ennek nagy előnye, hogy egyszerűbb elkészíteni, mint egy videót, mégis jobban észrevehető, mint egy sima „kép + szöveg”-hirdetés. A slideshow funkcióit augusztus végén a Facebook kibővítette, most már zenét is adhatsz…

Tovább →

[VIDEÓ] Ingyenes vevőszerző stratégiák a Facebookon

Hogyan szerezz vevőket a Facebookon hirdetés nélkül?

Tovább →

reflektorfény

Kerülj reflektorfénybe egy kis fifikával!

Győzött a népakarat: a mai blogbejegyzés arról szól majd, hogyan szerezd meg a célcsoportod figyelmét néhány egyszerű, de szokatlan ötlet segítségével. Amiről ma itt nem lesz szó azok a hagyományos megoldások, amiket már a konkurenseid is felfedeztek, nem mondom, hogy reklámozz azokon a portálokon, amiket olvasnak vagy hogy jelenj meg a szaksajtóban, ezeket már úgyis…

Tovább →

Facebook nyereményjátékok

Nyereményjátékok a Facebookon – Szabad vagy nem?

Nap, mint nap kisebb és nagyobb cégek, bloggerek ezrei indítanak valamilyen nyereményjátékot a Facebookon, hogy növeljék a rajongói táborukat. Jómagam is több ilyen játék lebonyolításában résztvettem már. A legtöbben másoktól lesik el, hogyan kell játékot indítani, szájról szájra járnak a legendák a fantasztikus eredményekről, és ugyancsak szájhagyomány útján terjednek az erre vonatkozó szabályok is. Rebesgetik,…

Tovább →

Facebook ínyencségek

A XIX. század elején még egyáltalán nem volt általános, hogy a menyasszony ruhája fehér volt az esküvőn, 1 évszázaddal később pedig már minden ara fehérben járult az oltárhoz. Mi történt a kettő között? 1840-ben Viktória királynő hófehér ruhát viselt az esküvőjén és innentől kezdve futótűzként terjedt a fehér ruha szokása – pedig még nem volt…

Tovább →

Közösségi média kényelmesen

A közösségi médiával sok kezdő felhasználónak az a baja, hogy rendszeresen kell foglalkozni vele. Automatizálással és néhány gyorsan használható szoftver segítségével kényelmesebbé tehető a Facebook-Twitter-Youtube-Linkedin-Flickr-… használat. Íme egy megoldás, ami segíthet:

Tovább →

Hogyan növekszik egy blog?

A kezdő bloggerek többsége nagy lelkesedéssel és hittel vág neki az írásnak. Naponta többször nézegetik a statisztikáikat, örülnek, ha kettővel többen jönnek szerdán, mint kedden és örömtáncot járnak, amikor végre megérkezik az első komment. Aztán a lelkesedés alábbhagy, mert a látogatottságban elérkezik egy plató, ahonnan hetekig, hónapokig nincs előrelépés és fogalmuk sincs, mit tehetnének. De…

Tovább →

Rosszak a vevőid? Fegyelmezd őket! (JÁTÉK)

Sok klassz vállalkozás indul, ami jó ötletre épül és bőven fektetnek a vállalkozás színvonalába is. Megépül egy panzió modern, ízléses berendezéssel, egy bolt szépen kialakítva, jó árukínálattal, egy étterem stílusos bútorokkal, csak egy gond van: a fránya vevők.

Tovább →

Nagyobb figyelem, több kattintás a honlapodra ezzel a trükkel:

Egy honlap vagy egy blog látogatottságát, ismertségét többféleképpen lehet növelni. Hosszútávon mindenképpen érdemes olyan módszereket alkalmazni, amik stabil és passzív látogatószámot biztosítanak, mint például a keresőoptimalizálás, a tartalomépítés, vagy a linképítés. Rövid távon azonban nagy ismertséget, sok látogatót tudsz szerezni és a piacod új szegmenseit elérni, ha meglovagolsz éppen aktuális hullámokat, trendeket. Az, hogy hol…

Tovább →

Hogyan add el a könyved? – avagy a könyvmarketingről

A Kreatív által szervezett könyvmarketing konferencián jártam ma, amelynek célcsoportja elsősorban a kiadók volt, azonban mindenki számára érdekesek lehetnek az ott elhangzott információk, aki szeretne könyveket írni és eladni.

Tovább →

Page 4 of 5