Hogyan építs aktív közösséget?
Olyat, aki lájkol, követ, hozzászól, továbbadja a híredet… – Miért jó ez neked vállalkozóként? – Szükséges egyáltalán? – Miért jó neked? (és miért éri meg a közösséged tagjainak) – Milyen csoportokból épül fel egy közösség és melyikre hogyan legyél hatással? Melyik mitől marad aktív? – Milyen eszközeid vannak arra, hogy elérd és aktivizáld a követőidet?…
Vevőszerző tartalom ötletek (Facebook, Instagram, blog, Youtube)
Készíted-készíted a posztokat, de nem tudod, hogyan lesznek ebből vevőid? Lehet egy lépésben egy posztból vevőket szerezni? Ilyen tartalmakra (közösségi média posztok, videók, blogbejegyzés) mutattam példákat ebben a Gazdagmami Hétindító élő adásban!
Mindenki posztol, tartalmat gyárt, videózik, az elérések csökkennek: Milyen posztokkal hívhatod fel magadra a figyelmet MOST?
🥸 Milyen témák, milyen kommunikáció működik? Honnan tudhatod meg, mi lesz eredményes? – Mennyi tartalmat készíts? Mi az, aminek már van hatása és mi az, ami növekedéshez vezet? – Mehet ugyanaz az Instagramra és a Facebookra? Mik a hasonlóságok? Mik a különbségek? – Kell foglalkozni a mindenkit érintő problémákkal, nehézségekkel (infláció, tüntetések stb.)? És, ha…
Hogyan keltsd fel a figyelmet reklámzajban?
– Mindenki hirdet, posztol és úgy érzed, a te üzenetedre a kutya se figyel? – Már nincs is kedved új bejegyzéseket kitalálni, mert alig van reakció? – Hiába jó az ajánlatod, senki nem veszi észre? Nyugi, van megoldás! Ebben az élő adásban hozok 7 konkrét példát, ahogyan meg tudod fogni a célközönséged figyelmét, ahogyan a…
Hogyan használd marketingre a Facebook csoportokat?
– Milyen csoport típusok vannak és melyik mire való? – Érdemes-e Facebook csoportot indítani a vállalkozásodnak és hogyan csináld? – Hogyan használd érdeklődőszerzésre a Facebook csoportokat? – Hogyan illeszd a marketing stratégiádba a csoportokat? – Kinek érdemes csoportot indítania és mikor NE indíts csoportot? Ezekre a kérdésekre adtam választ ebben az élő adásban.
Meggyőző Facebook hirdetés írás: Hogyan?
Ha igazán hatékony hirdetéseket szeretnél, ahhoz nagyon jó szövegre lesz szükséged. Olyanra, ami nem túl „reklámos”. Ami megragadja az olvasó figyelmét. Amit kíváncsian és szívesen olvasnak végig. Aminél nem azt érzi az olvasó, hogy már megint el akarnak adni neki valamit. Ha jó a szöveged, nem csak több lesz a kattintás a hirdetésen és több…
Mivel szerezheted meg a piac bizalmát?
Akkor fognak követni téged, akkor fognak vásárolni tőled, ha bíznak benned. De hogyan építs bizalmat? Milyen posztokat tegyél ki? Mire figyelj oda? Milyen tartalmakat és hirdetéseket használj? Min múlik a bizalom az online térben? Erre mutatok neked megoldásokat ebben a Gazdagmami Show adásban!
Vevőszerzés a Facebookon 2022-ben: Hogyan?
A Facebook rengeteg eszközt kínál a marketingre, ezeknek a többségét te is használod, de vajon hogyan lehet igazán hatékony marketing rendszert építeni ezekből az eszközökből? Mit tegyél, hogy a posztjaid ne csak lájkokat, de vevőket is hozzanak? Mit tegyél, hogy ne csak megdicsérjék a termékeidet, de meg is vegyék? Hogyan építs ismertséget és márkát a…
Milyen a jó tartalom? Tartalommarketing alapok és ötletek (70 bejegyzés ötlettel!)
👉 Mire jó a tartalommarketing? Miért érdemes foglalkoznod vele? Miért nem elég „csak” eladni? 👉 Mit tegyél, hogy megtudd, milyen tartalmakat olvasnának, néznének szívesen a követőid? 👉 Hogyan tervezd meg a tartalommarketingedet? 👉 Hogyan jusson minderre időd? 👉 A legfontosabb tartalomtípus, ami garantálja, hogy mindig legyen elég vevőd. Erről volt szó ebben a Gazdagmami Show…
Hurrá, vállalkozó lettem! De mi a búbánatról posztoljak?
👉 Van még értelme rendszeresen posztolni a közösségi médiába? 👉 Milyen gyakran posztolj a jó elérésért? 👉 Több felületet használj egyszerre vagy elég csak egyet? 👉 Honnan legyenek állandóan új ötleteid? 👉 Mirő posztolj? 👉 Hogyan legyen változatos a tartalom? 👉 Milyen tartalmak hoznak új követőket és milyenek vásárlókat? – ezekre a kérdésekre adtam választ…