Követőkből vásárlók: így hirdess okosan!
Ne a rossz példákat másold, ha nem akarod elégetni hirdetés címén a pénzt. Így hirdess, hogy gyorsan megtérüljön:
Nem a hirdetés szövege, nem a képanyag, nem a célzás: ez az, ami növeli a hirdetésed eredményességét
Az előző részben odáig jutottunk el, hogy nem érdemes a vakvilágba hirdetned a termékedet, mert nem éri meg. Helyette először szerezz követőket, feliratkozókat. De mi a következő lépés?
Ne hirdesd a termékedet! Ezt hirdesd, ha jó eredményt szeretnél elérni:
Nagy lépés előre: végre rászántad magad, hogy hirdess a Facebookon. Beállítod a célcsoportot, írsz egy frappáns szöveget, feltöltesz néhány képet és tádám: már el is indult! Lelkesen ülsz a gép előtt és várod a vásárlókat. De nem jönnek.
Így lesz jól célzott a hirdetésed! Remarketing stratégiák
Költs kevesebbet a hirdetéseidre és szerezz mégis több vevőt! Hogyan? Remarketinggel! Ebben az élő adásban megnéztük: – Mi az a remarketing és hogyan vágj bele? – Hogyan érd el újra azokat, akik már jártak az oldaladon, de nem vásároltak? – Hogyan érd el azokat, akik már vásároltak nálad, de van nekik egy új ajánlatod? –…
Hogyan hirdess hatékonyan a Facebookon?
Milyen hirdetési stratégiákkal tudsz a leghatékonyabban vevőket szerezni? Hogyan érd el hatékonyan és olcsón a célcsoportodat hirdetésekkel? Hogyan remarketingezz, ha még nincs nagy remarketing listád? Milyen szöveg és kép működik a legjobban a hirdetéseknél? – erről volt szó ebben az élő adásban.
Csak lájkolnak, de nem vásárolnak: Mit tehetsz?
Az emberek csak lájkolják az oldaladat, de nem vásárolnak? Hiába állítottad be a Facebook boltot, töltötted fel a szolgáltatásaidat, teszel ki posztokat, hirdetsz, csak kevés vevőd érkezik a közösségi médiából? Hogyan érj el jobb eredményeket? Ezt tudhatod meg ebből a videóból.
Ezért nem hoz vevőket a hirdetésed
Szóval rászántad magad, elindítottad az első hirdetésed és a dolgok nem úgy alakulnak, ahogyan szeretted volna. Kattintgatnak rá, de nem jönnek vevők, pedig már ezren látták a hirdetést, nem igaz, hogy ezer emberből egynek sem kell a terméked. De vajon pontosan mi lehet gond? Rossz helyen hirdetsz? Nem jó a hirdetés? Nem jó a kép?…
3 ötlet érdekes videós hirdetésekre (megvalósítási útmutatóval)
Az elmúlt hónapokban a legjobb eredményeket videós hirdetésekkel értük el. Sokan nem mernek ebbe belevágni, mert bonyolultnak tűnik és félnek a technikai megvalósítástól is, ezért gyűjtöttem most össze néhány egyszerűen megvalósítható ötletet.
Esettanulmány: Hirdetés kis pénzből okosan
Ebben az élő adásban egy esettanulmányon keresztül mutattam be, hogyan lehet Facebook hirdetéssel egy kisebb büdzsével hatékony kampányt csinálni.
ÉLŐ: Az elmúlt 2 év 3 legjobban sikerült kampánya
Bemutatom a legjobb eredményeket hozó kampány stratégiáinkat lépésről lépésre.