Hogyan írj olyan blogbejegyzést a termékedről, amit el is olvasnak?
8 ötlet érdekes értékesítési blogbejegyzésekhez
Mit mond valójában a vásárló, amikor azt mondja “nem”?
Tapasztalatlan kezdőként mindenki azt hiszi, a termékével van a gond, de leginkább annak az árával. Azért nem kéri a vevő a terméket, mert drága. Sokszor el sem jut az oldalon az árig. A „nem” valami egészen mást jelent:
[VIDEÓ] 3 azonnal bevethető ingyenes vevőszerző stratégia
3 azonnal bevethető ingyenes vevőszerző stratégia: – Az első építi a szakértői imidzsedet és közben még vevőket is hoz (nem a blogbejegyzés az) – A második segít összeszedni a célcsoportodat még akkor is, ha éppen másfelé figyelnek. – A harmadik akkor is megfogja a vásárlók figyelmét, ha a konkurensed ajánlata sokkal olcsóbb
[VIDEÓ] Valami újat akarsz eladni a piacnak? Így fogj neki:
Vadonatúj szolgáltatást találtál ki? Egy terméket, ami eddig nem létezett a piacon? Így fogj neki:
Nehezen emészthető a terméked? Így tanítsd meg rá a piacot!
Marketing megoldás, ha a terméked bonyolultabb, mint egy rágógumi.
Miért pont Tőled vásárolnék?
Miért választanálak éppen téged és a termékedet, amikor rajtad kívül még sok értékesítő kínálja pont ugyanezt a cuccot? Rákereshetek a neten és láthatom az olcsóbb termékeket, a szédületes ajánlatokat, én mégis téged választalak, mert… 1. …kötődöm hozzád Nem is tudom, hogyan keveredtem a honlapodra… Talán a Google-ben keresgéltem, nem is tudom már, milyen oldalakon jártam,…
Az eladás ötösfogata
A sikeres termék szekerét 5 paripa húzza. 5 gyönyörű táltos, amelyből ha egyetlen egy is hiányzik, a terméked bizony nem talál (majd) gazdára.
Izom vagy Vőlegény marketing?
Marketingezni lehet finoman és lehet az izomerődet fitogtatva is, de vajon melyik a hatásosabb?
Értékesítés hidegen és melegen
Tegnap becsöngetett hozzánk két ügynök. Nagyjából így zajlott le a beszélgetés: „Jónapot kívánok! Köszönjük, hogy kifáradt. Én Szabóné vagyok, ő pedig Kovácsné Irénke. Mit gondol, mitől van az, hogy a családok élete mostanában ennyire nehéz?”
Eladás nélkül is megy?
– teszik fel sokan a kérdést azok közül, akik szeretnének valamilyen internetes keresetet maguknak (talán pont azért szeretnének internetes vállalkozást, mert tartanak a személyes eladástól). Azt gondolják, hogy a neten csak írogatni kell, nem kell személyesen ügyfelekkel találkozni, nem kell hívogatni őket és órákig magyarázni, miért jó a termékünk: és ez így is van. De…