Mit is adsz el valójában?
A Mit is hirdetsz valójában? A termékedet? A szolgáltatásodat? Elmondod az előnyt, amit nyújt? Érveket sorolsz? Ez tök jó. Csak a vevők eközben ez érzelmeik alapján is döntenek. Megfogja őket a stílus, egy életérzés. Az, akinek érzik magukat a vásárlástól, a remény, amit el szeretnének érni, a hangulat és még sok minden más. Vajon a…
Hogyan árazz okosan árérzékeny piacon?
Árat emelnél, de nem tudod, hogyan fogj bele? Kell egyáltalán árat emelned? – Hogyan beszélj az áraidról, hogy ne kéztördelés legyen belőle, hanem megértsék a vevők milyen értéket kapnak cserébe? – Mit tegyél, hogy a vevőid elfogadják a magasabb áraidat? – Mit tegyél, ha egyre árérzékenyebb a piacod és úgy érzed, nincs fizetőképes kereslet? –…
20 ötlet, amivel ismertebbé teheted a termékedet
Szeretnéd, ha minél többen ismernék a termékedet/szolgáltatásodat? (rossz kérdés: naná, hogy szeretnéd 🙂) Most indultál és szeretnéd, ha sokkal több vásárlód lenne? (naná, hogy szeretnéd 🙂) Már mindenfélét kipróbáltál, de folyton kifogysz a reklámozási ötletekből? (mindenkivel megesik) Ebben a 🌞 Gazdagmami Hétindítóban 🌞 20 ötletet mutattam a terméked ismertebbé tételére.
8 ok, ami miatt igazából vásárolnak
Miért is vásárol igazából a vevő? Miért dönt egyik vagy a másik ajánlat mellett? Miért bizonytalanodik el és mi lendíti ilyenkor tovább? Izgalmas kérdések, amikre ebben a Gazdagmami Hétindító élő adásban adtam meg a választ.
Miért nem téged választ az ügyfél?
Miért másnál vásárol? Miért nem veszi észre a te ajánlatodat? Miért van az, hogy megnéz több ajánlatot és végül nem a tiédet választja? Ennek van oka és lehet rajta változtatni. Hogyan? Erről volt szó ebben az élő adásban.
Hol a rejtett pénz a vállalkozásodban? Gyere és keressük meg!
Egy csomó pénzt hagysz nap, mint nap az asztalon a vállalkozásodban. Rejtett bevételi források, amikre nem gondolsz. Apróságok, amiken, ha változtatnál, többet költene nálad a vevő. Néhány dolog, amin ha változtatsz, könnyebben és olcsóbban jönnek majd a vevők. Ilyen rejtett bevételi források után nyomoztunk ebben az élő adásban.
Zseniális kifogáskezelés
Mit válaszolj a vevőid kifogásaira? És hogyan kezeld a kifogásokat már akkor, amikor még ki sem mondta őket? Ebben az élő adásban megmutattam, hogyan adj választ a kifogásokra a hirdetéseidben, tartalmaidban, értékesítési oldaladon – hogy a vevőid minden kétségükre és félelmükre választ kapjanak és végül téged válasszanak.
Béna értékesítési szövegből jó: Hogyan?
Amikor szeretnéd eladni a termékedet, írnod kéne róla, de semmi nem jut az eszedbe. Ott izzadsz egy Facebook esemény szövegén, a termékleírás felett a shopodban vagy egy értékesítési oldal megírásakor és bármit is írsz, valahogy nem jó a szöveg. Vagy megírod lelkesen és alig reagál rá valaki. Mitől lesz jó egy értékesítési szöveg? Mitől lesz…
Így adj el beszélgetve! Chat, Messenger használata az értékesítésben
Az ügyfél kíváncsi. Kérdései vannak? Bizonytalan benne, hogy a te terméked, a te szolgáltatásod a legjobb-e a számára. Ha nem kap választ a kérdéseire, elmegy, továbbkattint és máshol vásárol. Hogyan lehet ezt megfordítani? Az online marketing eszközei ma már lehetővé teszik, hogy a vevő azonnal, online kérdezhessen, amikor ellátogat az oldaladra. Chat-ablak, Messenger, a kérdésekre…
Ügyféltípusok: Melyiket hogyan győzd meg?
Ebben az élő adásban 4 ügyféltipizálási módszert mutattam meg, ami segít hatékonyabban kommunikálni az ügyfeleiddel és könnyebben meggyőzni őket.