Hogyan árazz okosan árérzékeny piacon?
Árat emelnél, de nem tudod, hogyan fogj bele? Kell egyáltalán árat emelned? – Hogyan beszélj az áraidról, hogy ne kéztördelés legyen belőle, hanem megértsék a vevők milyen értéket kapnak cserébe? – Mit tegyél, hogy a vevőid elfogadják a magasabb áraidat? – Mit tegyél, ha egyre árérzékenyebb a piacod és úgy érzed, nincs fizetőképes kereslet? –…
Hogyan növeld a bevételeidet úgy, hogy nem emelsz árat?
Dilemma: Félsz árat emelni, nehogy elhagyjanak a vevőid. De, ha meg nem emelsz árat, akkor hogyan éljen túl a céged? Jó hír: tudod növelni a bevételeidet áremelés nélkül is. Sőt, még úgy is, ha több olcsóbb vagy akár ingyenes szolgáltatást adsz. Hogyan? Erről volt szó ebben a ☀️Gazdagmami Hétindítóban ☀️
Hogyan árazz, hogy mindenki elégedett legyen?
Árat emelnél, de nem tudod, hogyan fogj bele? Kell egyáltalán árat emelned? Mit tegyél, hogy a vevőid elfogadják a magasabb áraidat? Mire figyelj válság idején, amikor a vevők jobban megnézik az árcédulát?
Hogyan adj el drágábban?
Úgy gondolod, a vevőid csak az olcsót keresik? Nem mersz árat emelni, nehogy elhagyjanak a vásárlók? Nem tudod, milyen értéket adhatnál a piacnak, amiért többet fizetnek? Ebben az élő adásban megnéztük: – Miért fizetik ki az emberek a magasabb árat? Mi motiválja őket arra, hogy többet költsenek? – Miért nem szabad csak egy árkategóriában gondolkodnod?…
Mit reklámozz árakció helyett?
Az elmúlt hetekben sok vállalkozó kezdett el aktívan kampányolni. Rengeteg kezdeményezés jelent meg ingyen (edzések, nyelvoktatás, táncórák stb.) és sokan árakciókkal próbálják felhívni a vállalkozásukra a figyelmet. Azonban az árakció bár rövid távon hozhat vevőket, hosszú távon nem segít a vállalkozásodon. Hogyan szerezz vevőket árakció helyett? Íme itt van néhány lehetőség:
Mennyiért add a termékeidet/szolgáltatásaidat? Árazás okosan :)
MIlyen áron add a termékeidet, ha profitot szeretnél? És hogyan szabd meg, ha több vevőt szeretnél? Nagy az árverseny a piacodon? Mit lehet tenni? Erről beszéltem ebben az élő adásban.
Akciózz okosan! Hogyan adj kedvezményt kreatívan?
Hogyan adj kedvezményt érdekesen, izgalmasan és kreatívan? Hogyan akciózz úgy, hogy a vásárló is jól járjon és te is keress az üzleten? Erre kapsz választ a hétfői élő adásból, ha jössz! 12 konkrét ötletet mutatok érdekes és kreatív árakciókra.
20 ötlet, hogyan adj el árérzékeny vevőknek
A te vevőid is mindenre azt mondják „drága”? Mindig az olcsóbb megoldást választják? Simán átmennek a konkurenciához, ha ott olcsóbb egy termék vagy szolgáltatás? Mi okozza ezt? Mit lehet tenni az extra árérzékeny vevőkkel? Mit mondhatsz nekik, ha azt mondják drága vagy ha nem mondanak semmit csak csendben elkattintanak vásárlás nélkül? Ebben az élő adásban…
A terméked/szolgáltatásod értékes: Hogyan mutasd meg a vásárlónak, mennyire?
Nem átlagos a terméked? Különleges a szolgáltatásod? Jó lenne, ha megfizethető lenne, ugyanakkor meg is kéne élned valamiből? Hogyan írj róla úgy, hogy ne csak az árát, de az értékét is lássa a vevő?
Ki lehet-e hozni a te vállalkozásodból évente 100 milliót?
Többször találkozom mostanában olyan posztokkal, könyvekkel, fizetős anyagokkal, amik azt ígérik, megmutatják, hogyan juthatsz el a 20-50 vagy éppen 100 milliós árbevételig. De vajon a te bizniszedben elérhető egyáltalán ez a bevétel? Érdemes elérni? És hogyan juthatsz el odáig?