
Vevőszerzés a Google-ből: Hogyan?
Miért érdemes a Google felületein is marketingezned? Hova érdemes beregisztrálnod mindenképpen, akkor is, ha nincs sok időd erre? Melyik az a 25+ Google eszközt, ami segíthet a vállalkozásod marketingjében, a piackutatásban, hirdetésben, vevőszerzésben vagy a feladatok szervezésében? Ezt mondtam el ebben a GazdagmamiShow adásban.

Tartalommarketing VS: Vevőszerzés: Hogyan jusson mindegyikre idő?
Facebook, Instagram, blog, videó: Rengeteg tartalmat kellene készíteni? De hogyan jusson rá idő? És mi legyen a vevőszerzéssel közben? 📺 Erre adtam megoldásokat az eheti GazdagmamiShow-ban!

Hogyan legyen ellenállhatatlan az ajánlatod?
Akciót indítasz, de alig reagálnak rá? Kiteszed a terméked hirdetését és senki sem vásárol? Jók az áraid, mégis mindenki csak alkudozik veled? A honlapodon, a hirdetéseidben szeretnéd megmutatni, miért jó az ajánlatod, de mindig elakadsz? Ebben az élő adásban azt mutattam be, hogyan állítsd össze ellenállhatatlan ajánlatodat.

Zseniális kifogáskezelés
Mit válaszolj a vevőid kifogásaira? És hogyan kezeld a kifogásokat már akkor, amikor még ki sem mondta őket? Ebben az élő adásban megmutattam, hogyan adj választ a kifogásokra a hirdetéseidben, tartalmaidban, értékesítési oldaladon – hogy a vevőid minden kétségükre és félelmükre választ kapjanak és végül téged válasszanak.

Miért nem nálad vásárolnak? Hogyan tudd meg?
Ha nem működnek a hirdetéseid, ha marketingezel, de mégsem hoz elég ügyfelet: Mi lehet a gond? Hogyan tudd meg, min kell javítani? Ebben az élő adásban megmutattam egy 3 lépéses módszert, ami segít rátalálni az okokra és megtalálni a megoldást.

40 eszköz, amivel vevőket szerezhetsz 2021-ben
Milyen felületeken, milyen eszközökkel szerezhetsz vevőket 2021-ben? Ebben az élő adásban megmutattam azt a 40 eszközt, amit jövőre érdemes lesz használnod. Mutatok új megoldásokat és régi, de még mindig jól működőeket egyaránt.

Youtube marketing: Hogyan és miért fogj bele?
Kinek és hogyan érdemes marketingeznie a vállalkozását a Youtube-on? Miért érdemes egyáltalán még ezzel is foglalkozni? Hogyan támogathatja a vállalkozásodat a Youtube megjelenés? Élő? Rövid videók? Vlogolás? Milyen megjelenési lehetőségeid lehetnek? Milyen tartalmat készíts Youtube-ra? Hogyan támogasd a kampányaidat, értékesítésedet Youtube videókkal? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Így szerezz vevőt gyorsan!
Vajon kiből lesz a leghamarabb vevő? Hogyan találd meg azokat, akiknek pont most van szükségük arra, amit kínálsz? Milyen módszerekkel, akciókkal, kampányokkal üzenetekkel érheted el a vevőket gyorsan? Ezekre a kérdésekre kapsz választ ebben az élő adásban.

Fb? Insta? Blog? Vagy TikTok? Melyik marketing eszközt válaszd?
Sokan kérdezik tőlem, hogy „Tényleg egyszerre kéne használnom az összes közösségi média felületet?” „Muszáj mindenhova beregisztrálnom és posztolnom?” Valójában nem. Valójában azt a stratégiát kell választanod, ami a legjobban megfelel: – annak a szintnek, ahol a vállalkozásod marketingje aktuálisan van, – a célcsoportodnak, amit el szeretnél érni, – a kapacitásodnak (ha egyedül vagy, nincs segítséged,…

Mit reklámozz árakció helyett?
Az elmúlt hetekben sok vállalkozó kezdett el aktívan kampányolni. Rengeteg kezdeményezés jelent meg ingyen (edzések, nyelvoktatás, táncórák stb.) és sokan árakciókkal próbálják felhívni a vállalkozásukra a figyelmet. Azonban az árakció bár rövid távon hozhat vevőket, hosszú távon nem segít a vállalkozásodon. Hogyan szerezz vevőket árakció helyett? Íme itt van néhány lehetőség: