Interjú az Év Anyavállalata 2014 döntőseivel
Az idei Év Anyavállalata verseny finisében most kifaggattam a döntőbe került 10 versenyzőt mindarról, amit tudni kell róluk, ami fontos: Kik ők? Hogyan lettek vállalkozók? Mekkora céget vezetnek? Hogyan egyeztetik össze a vállalkozást és a gyermeknevelést? Ezekből a beszélgetésekből mindent megtudhatsz róluk.
A hónap ügyfele: „Merni kell és tervezni!”
Család és vállalkozás egyszerre vagy inkább családi vállalkozás? Van, aki egyedül próbál vállalkozásba fogni és vannak, akik a házastársukkal közösen indítanak céget. László Ágnes és férje, az Ecobaby.hu alapítói az utóbbi utat választották – sikerrel.
Miért lettél vállalkozó?
Körkérdésünkben az Év Anyavállalata 2013 verseny indulóit kérdeztem arról, miért döntöttek úgy, hogy vállalkozók lesznek.
A Hónap Ügyfele: „megható, amikor az ember látja, hogy valaki elindult vagy éppen egyenesbe jött, és ehhez nekünk is közünk van”
Csikós Vera kisgyermekes anyaként munkanélküliből lett vállalkozó, akivel elsőként a Vállalkozónői Kerekasztalok egyikén találkoztam személyesen, majd az egyik tréningünkön is résztvett. Most őszintén mesél arról, hogyan hozták létre egy másik anyukával közösen szappankészítést oktató vállalkozásukat.
A Hónap Ügyfele: „Ha valaki ezt 2 éve mondja nekem, nem hiszem el”
Új rovatot indítunk a blogon: januártól kezdve minden hónapban bemutatjuk egy kedves ügyfelünket, aki valamelyik képzésünk segítségével indított vállalkozást vagy ért el kiemelkedő sikereket. Ebben a hónapban Illésné Lehoczki Mónikát faggattam, aki babázás mellett tanulta ki a honlapkészítés és az online vállalkozás fortélyait és mára a két kisfiú mellett két online vállalkozására is büszke lehet.
Időgazdálkodási ötletek vállalkozó anyukáknak
Nemrégiben olvastam Doransky blogjában egy bejegyzést egy csomó hasznos tanáccsal arról, hogyan is osztja be az idejét ő maga. Szoftverek, kütyük, nagyjából kiszámítható munkaidő – és az ehhez kapcsolódó logikai modell: ez az, amit ő használ. De hogyan ossza be az idejét egy online vállalkozó anyuka?
Üzleti ötletek, amik bejöttek
Egy induló vállalkozás gyakran abból az egyszerű ötletből indul ki, hogy „beszerzem az X terméket 100 Forintért, eladom 120-ért és de jó lesz…”, sokaknak azonban még ilyen ötletük sincs: egyszerűen nem tudják miből induljanak ki, ezért most inspirációként szeretnék bemutatni olyan hazai és külföldi ötleteket, amikre valaki valahol már gondolt – és beváltak (hátha az…
A finis: Riport az Év Anyavállalata döntőseivel
54 üzletmami mérte össze tudását az első kisgyermekes anyák számára indított üzleti versenyen.
Az Év Anyavállalata az MTV műsorán
Április 14.-én szerdán délelőtt Dióssy Klári az „Év Anyavállalata” versenyről faggatott az m1 Nappali című műsorában.
A művésznek nem lyukas a zsebe (RIPORT)
Attól, hogy valaki iparművészettel foglalkozik, kreatív tárgyakat készít, még nem feltétlenül kell megbarátkoznia az állandó pénzhiánnyal is. Az internet kiváló terep arra, hogy olcsón és profi módon marketingezd a vállalkozásodat, emellett pedig számos más offline eszköz is a rendelkezésedre áll, és ha mindezekkel élsz, a munkádat nemzetközi szinten is ismertté teheted.