Életképes az üzleti ötleted? Honnan lehet ezt megtudni?

Cégek, akik eredetileg mással foglalkoztak, aztán változtattak: miért? Mi az a 3 paraméter, amit meg kell nézned az üzleti ötleteden? Min változtass, ha nem jól működik az ötleted? Az ellenőrzés legköltséghatékonyabb módja, amit még a multik is alkalmaznak Hogyan lehet egészen bolond ötletekkel is elindulni a piacon, amik látszólag senkinek nem kellenek? Erről beszéltem ebben…

Tovább →

8 ötlet, hogyan népszerűsítheted a kampányodat a Facebookon

Azt szeretnéd, hogy minél több követődhöz jusson el a legújabb akciód híre? Mit tehetsz meg ezért a hirdetésen kívül?

Tovább →

[ÉLŐ] Nyomul az olcsó konkurens? Ezt tudod tenni:

Mit tegyél, ha nagy az árverseny a piacodon? Mi a kiút? Erről beszéltem ebben az élő adásban.

Tovább →

Szárnyaljon a céged! Ezekkel az üzleti modellekkel:

A terméked jó és az üzleti modelled? A legtöbb kis cég nem azért nem jut egyről a kettőre, mert ne lenne jó a terméke, ne lenne jó a marketingje, ne tenne meg mindent az ügyfeleiért, hanem azért, mert nem hozza ki az üzleti modelléből, amit kihozhatna és ezzel rengeteg pénzt hagy az asztalon.

Tovább →

Végig is csinálod? 29. Nő vagy és vállalkozó? Az nem komoly ügy. Vagy mégis?

Sokan nem veszik komolyan a női vállalkozásokat, a női vállalkozókat. Mit tegyél, ha a környezeted ellened dolgozik?

Tovább →

Dolgozz kevesebbet, automatizálj többet!

Induló vállalkozóként rengeteg idődet elviszi a marketing, miközben a munka többi részére nem jut időd? Hogyan építs olyan marketing rendszert, ami akkor is hozza neked a vevőket és a bevételt, amikor te nem dolgozol?

Tovább →

Te mit tennél, ha egy nagy multi belépne a piacodra?

A webáruházak piacán most éppen ez történik: az Amazon.com már a magyar piac kapujában van, mostantól ingyen szállít Magyarországra és bár a magyar felület még várat magára, arra lehet számítani, hogy amint belépnek ide, felbolygatják a bevett piaci erősorrendet. Mit tehet egy kis cég, ha a nagyok megjelennek a piacán?

Tovább →

Kampánymentő ötletek, ha nem vásároltak elegen

Minden marketinges rémálma: amikor hiába hirdetsz alig-alig jönnek a vevők. Vagy lement a jól megtervezett kampányod, de nem sikerült eladni a jegyeket a rendezvényedre, maradtak még helyek, esetleg a nyakadon maradt a szuper termék. Mit lehet tenni? Íme 10 kampánymentő ötlet:

Tovább →

[ÉLŐ] Kezdő vállalkozások: az első 1 év Hogyan éld túl?

Az első évben mindent egyszerre kéne csinálni: látogatószerzés, hirdetés, blogolás, termékfejlesztés, tanulás. Hogyan fogj bele? Melyikkel kezdd? Mit csinálj először? Ebben segít ez a videó:

Tovább →

[VIDEÓ] A nem unalmas vevőszerző nyereményjátékok titka

Szoktál nyereményjátékokat szervezni? Így csináld, hogy valódi vevőket hozzon:

Tovább →

Page 3 of 8