Online értékesítés, marketing 2025: Mire számíthatsz?
Hogyan tervezd meg a vállalkozásod következő évét? Ehhez mindenképpen szükséged lesz arra, hogy megtudd hogyan változtak az online vásárlási szokások 2024-ben: – Mit keres most a célcsoportod? – Mire költ és mire nem? – Hol vásárol és hogyan tájékozódik? – Mit mondanak a statisztikák és hogyan tudd meg mindezt a saját célcsoportodról?
Nagy terveid, nagy céljaid vannak 2024-re? Hogyan érd el őket?
Egyszerűen: legyen terved! De hogyan is készíts olyan tervet, ami – segít előrébb jutni a vállalkozásodban, – összeegyeztethető azzal, amit most csinálsz, nem vállalod vele túl magad, – milyen évtervezési módszereket használj vállalkozóként, ha még kezdő vagy és milyet akkor, ha már régóta vállalkozol? – mit és hogyan tervezz meg, ha több vevőt szeretnél elérni…
Mit tehetsz, hogy stabilabb legyen a bevételed és több lábon álljon a vállalkozásod?
Hogyan tervezz stabil vállalkozást? Milyen termékek és marketing kell ehhez? Mit tehetsz ezért szolgáltatóként? – erről volt szó ebben a Gazdagmami Hétindító adásban.
Hogyan lépj tovább, ha úgy érzed megállt a vállalkozásod fejlődése?
– Hogyan találhatod meg merre érdemes tovább menni? – Hol keresd az új lehetőségeket? – Milyen fejlődési fázisai lehetnek egy vállalkozásnak és melyik fázisban, mik a legjobb növekedési lehetőségek? Erről volt szó ebben az élő adásban!
Vállalkozás változó körülmények között
Az elmúlt egy hét sok vállalkozó számára hozott gyökeres változást és sokan estek kétségbe: mi jön most? Mi lesz még? Mit tegyek? Sokan érzik veszélyben a megélhetésüket, az eddigi életüket. Múlt héten rengeteg kérdés érkezett tőletek: – Mi lesz, ha az emberek nem fognak tőlem vásárolni? – Mi lesz, ha eltűnik a fizetőképes kereslet? –…
Merre tovább? Hova növekedhet a vállalkozásod?
Kinek érdemes fejlesztenie a vállalkozását és miért kell ezzel most foglalkozni? Milyen 4 területben gondolkodhatsz, ha a vállalkozásodat szeretnéd növelni? Melyik fejlődési lehetőségek valók az 1-2 éve és mik a régebb óta vállalkozóknak? Erről volt szó ebben az élő adásban, amiben arra is mutattam sok példát, hogyan fejlődhet egy vállalkozás.
Merre tovább? Hogyan tudd meg, hova érdemes fejlődnöd 2020-ban?
Milyen volt az idei éved? És mik a jövő évi terveid? Akármire is készülsz, mindenképpen jó, ha átnézed az idei számaidat, statisztikáidat és abból vonsz le következtetéseket a jövő évi terveidhez. Ebben az élő adásban végignéztük, milyen statisztikákat érdemes megnézned, melyiket hogyan és hol tudod megnézni, hogyan elemezd ki őket és melyik mire utalhat a…
Hogyan álljon több lábon a vállalkozásod anyagilag?
Az év első élő adásában végignéztük, mit tehetsz azért, hogy a vállalkozásodnak több forrásból legyen bevétele és stabilabb legyen.
Hogyan találd meg, milyen vállalkozás való neked?
Régóta követsz már, de még nem mertél belekezdeni a saját vállalkozásodba? Többféle vállalkozásba is belefogtál már, de még nem találtad meg az igazit? Másodállásban vállalkozol és nem tudod, érdemes-e kilépned belőle? Ez az élő adás most kivételesen azoknak a követőimnek szólt, akik még nem vállalkozók és azoknak, akik bár már vállalkoznak, de nem biztosak abban,…
Mi indít be úgy igazán egy vállalkozást?
Mitől lódul meg a forgalmad és áll tartósan növekedési pályára a vállalkozásod? Milyen összetevők kellenek ahhoz, hogy ne csak egyik napról a másikra menjen, hanem igazán beinduljon? A megoldás nem csak simán egy marketing rendszer vagy egy értékesítési tölcsér, hanem valami egészen más. Micsoda? Erről volt szó a Gazdagmami Show eheti élő adásában!