Online értékesítés, marketing 2025: Mire számíthatsz?

Hogyan tervezd meg a vállalkozásod következő évét? Ehhez mindenképpen szükséged lesz arra, hogy megtudd hogyan változtak az online vásárlási szokások 2024-ben: – Mit keres most a célcsoportod? – Mire költ és mire nem? – Hol vásárol és hogyan tájékozódik? – Mit mondanak a statisztikák és hogyan tudd meg mindezt a saját célcsoportodról?

Tovább →

Nagy terveid, nagy céljaid vannak 2024-re? Hogyan érd el őket?

Egyszerűen: legyen terved! De hogyan is készíts olyan tervet, ami – segít előrébb jutni a vállalkozásodban, – összeegyeztethető azzal, amit most csinálsz, nem vállalod vele túl magad, – milyen évtervezési módszereket használj vállalkozóként, ha még kezdő vagy és milyet akkor, ha már régóta vállalkozol? – mit és hogyan tervezz meg, ha több vevőt szeretnél elérni…

Tovább →

Mit tehetsz, hogy stabilabb legyen a bevételed és több lábon álljon a vállalkozásod?

Hogyan tervezz stabil vállalkozást? Milyen termékek és marketing kell ehhez? Mit tehetsz ezért szolgáltatóként? – erről volt szó ebben a Gazdagmami Hétindító adásban.

Tovább →

Hogyan lépj tovább, ha úgy érzed megállt a vállalkozásod fejlődése?

– Hogyan találhatod meg merre érdemes tovább menni? – Hol keresd az új lehetőségeket? – Milyen fejlődési fázisai lehetnek egy vállalkozásnak és melyik fázisban, mik a legjobb növekedési lehetőségek? Erről volt szó ebben az élő adásban!

Tovább →

Vállalkozás változó körülmények között

Az elmúlt egy hét sok vállalkozó számára hozott gyökeres változást és sokan estek kétségbe: mi jön most? Mi lesz még? Mit tegyek? Sokan érzik veszélyben a megélhetésüket, az eddigi életüket. Múlt héten rengeteg kérdés érkezett tőletek: – Mi lesz, ha az emberek nem fognak tőlem vásárolni? – Mi lesz, ha eltűnik a fizetőképes kereslet? –…

Tovább →

Merre tovább? Hova növekedhet a vállalkozásod?

Kinek érdemes fejlesztenie a vállalkozását és miért kell ezzel most foglalkozni? Milyen 4 területben gondolkodhatsz, ha a vállalkozásodat szeretnéd növelni? Melyik fejlődési lehetőségek valók az 1-2 éve és mik a régebb óta vállalkozóknak? Erről volt szó ebben az élő adásban, amiben arra is mutattam sok példát, hogyan fejlődhet egy vállalkozás.

Tovább →

Merre tovább? Hogyan tudd meg, hova érdemes fejlődnöd 2020-ban?

Milyen volt az idei éved? És mik a jövő évi terveid? Akármire is készülsz, mindenképpen jó, ha átnézed az idei számaidat, statisztikáidat és abból vonsz le következtetéseket a jövő évi terveidhez. Ebben az élő adásban végignéztük, milyen statisztikákat érdemes megnézned, melyiket hogyan és hol tudod megnézni, hogyan elemezd ki őket és melyik mire utalhat a…

Tovább →

Hogyan álljon több lábon a vállalkozásod anyagilag?

Az év első élő adásában végignéztük, mit tehetsz azért, hogy a vállalkozásodnak több forrásból legyen bevétele és stabilabb legyen.

Tovább →

Hogyan találd meg, milyen vállalkozás való neked?

Régóta követsz már, de még nem mertél belekezdeni a saját vállalkozásodba? Többféle vállalkozásba is belefogtál már, de még nem találtad meg az igazit? Másodállásban vállalkozol és nem tudod, érdemes-e kilépned belőle? Ez az élő adás most kivételesen azoknak a követőimnek szólt, akik még nem vállalkozók és azoknak, akik bár már vállalkoznak, de nem biztosak abban,…

Tovább →

Mi indít be úgy igazán egy vállalkozást?

Mitől lódul meg a forgalmad és áll tartósan növekedési pályára a vállalkozásod? Milyen összetevők kellenek ahhoz, hogy ne csak egyik napról a másikra menjen, hanem igazán beinduljon? A megoldás nem csak simán egy marketing rendszer vagy egy értékesítési tölcsér, hanem valami egészen más. Micsoda? Erről volt szó a Gazdagmami Show eheti élő adásában!

Tovább →

Page 1 of 7