Ezeket kattintották a legtöbben

Kiválogattam nektek az elmúlt 5 év legtöbb kattintást hozó hírlevél tárgysorait, blogbejegyzés címeit és hirdetés szövegeit és bemutattam őket ebben az élő adásban.

Tovább →

Miről írj az év végén?

Sokan szabadságra mennek az év végi ünnepek alatt és nem frissítik a blogjaikat, az olvasók azonban ilyenkor sem szűnnek meg olvasni. Sőt: még többen is vannak, mint a nyüzsgő karácsonyi hétköznapokban. Jó időszak ez arra, hogy új olvasókat találj, új érdekődőket szerezz és ezzel előkészítsd a januári vevőszerző kampányaidat. Miről írj ilyenkor? Néhány ötlet következik:

Tovább →

Sok látogató a keresőből: Hogyan csináld?

Hogyan szerezz sok látogatót a keresőből? Mit állíts be? Milyen stratégiákat használj? Mi működik most, 2017-ben a keresőoptimalizálásban? Mik a legújabb trendek? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

33 közösségépítő poszt

Egy Facebook oldal vagy csoport közössége párbeszédekből épül fel. Néha te írsz valamit vagy videót készítesz és erre jönnek reakciók, máskor viszont az a jó, ha hagyod a közösséget beszélni, azaz lehetőséget adsz arra, hogy hozzászóljanak.

Tovább →

Tartalommarketing kevesebb idő alatt

Rendszeresen blogolni, a közösségi média csatornákon is jelenlenni és közben egyszerre még a vállalkozásoddal is foglalkozni szinte megoldhatatlan feladatnak tűnik. Így válhat lehetségessé a lehetetlen:

Tovább →

Hogyan írj olyan blogbejegyzést a termékedről, amit el is olvasnak?

8 ötlet érdekes értékesítési blogbejegyzésekhez

Tovább →

Ne csak blogolgass! Így csináld rendszerben és profin:

Talán már régóta blogolsz, van Facebook oldalad, hírleveled és néha kifogysz az ötletekből… Vagy talán még csak most vágsz bele és nem tudod, hogyan fogj neki… Ezen a Vállalkozónői Kerekasztal előadáson újra gatyába ráztuk és rendszerbe szerveztük a tartalommarketingedet.

Tovább →

Nézelődőkből vásárlók: Hogyan?

Miért van az, hogy a látogatóidnak csupán 1%-a vásárol? Rossz a terméked? Magasak az áraid? Vagy valami más? Ebben az élő adásban megnéztük, mit keres pontosan a vásárló a honlapodon, mi az, ami elijeszti, hogyan vezesd a figyelmét és mik azok az elemek, amiken javítva sokszorosára növelheted a vásárlások arányát.

Tovább →

Ébreszd fel az inaktív vevőidet ezekkel a kampányokkal!

Megszereztél egy csomó látogatót keresőből, közösségi médiából: de hogyan lesz belőlünk vevő? Erről beszéltem a júliusi Vállalkozónői Kerekasztal előadásomban.

Tovább →

Rendezvényt szervezel? Így add el!

Előadásokat szeretnél szervezni? Tréningeket tartanál? Vagy gyerekprogramokat, oktatást, koncertet, börzét, kiállítást, sajtóbemutatót szervezel? Hogyan töltsd meg a rendezvényeidet akkor is, ha még csak most csinálsz ilyesmit először? Hogyan árazd a rendezvényeidet? Hogyan hirdesd őket? Mit tegyél, ha mindent megtettél, mégsem fogyott elég jegy? Ezekre a kérdésekre adtam választ ebben az élő adásban!

Tovább →