Ezeket kattintották a legtöbben
Kiválogattam nektek az elmúlt 5 év legtöbb kattintást hozó hírlevél tárgysorait, blogbejegyzés címeit és hirdetés szövegeit és bemutattam őket ebben az élő adásban.
Miről írj az év végén?
Sokan szabadságra mennek az év végi ünnepek alatt és nem frissítik a blogjaikat, az olvasók azonban ilyenkor sem szűnnek meg olvasni. Sőt: még többen is vannak, mint a nyüzsgő karácsonyi hétköznapokban. Jó időszak ez arra, hogy új olvasókat találj, új érdekődőket szerezz és ezzel előkészítsd a januári vevőszerző kampányaidat. Miről írj ilyenkor? Néhány ötlet következik:
Sok látogató a keresőből: Hogyan csináld?
Hogyan szerezz sok látogatót a keresőből? Mit állíts be? Milyen stratégiákat használj? Mi működik most, 2017-ben a keresőoptimalizálásban? Mik a legújabb trendek? Erről volt szó ebben az élő adásban.
33 közösségépítő poszt
Egy Facebook oldal vagy csoport közössége párbeszédekből épül fel. Néha te írsz valamit vagy videót készítesz és erre jönnek reakciók, máskor viszont az a jó, ha hagyod a közösséget beszélni, azaz lehetőséget adsz arra, hogy hozzászóljanak.
Tartalommarketing kevesebb idő alatt
Rendszeresen blogolni, a közösségi média csatornákon is jelenlenni és közben egyszerre még a vállalkozásoddal is foglalkozni szinte megoldhatatlan feladatnak tűnik. Így válhat lehetségessé a lehetetlen:
Hogyan írj olyan blogbejegyzést a termékedről, amit el is olvasnak?
8 ötlet érdekes értékesítési blogbejegyzésekhez
Ne csak blogolgass! Így csináld rendszerben és profin:
Talán már régóta blogolsz, van Facebook oldalad, hírleveled és néha kifogysz az ötletekből… Vagy talán még csak most vágsz bele és nem tudod, hogyan fogj neki… Ezen a Vállalkozónői Kerekasztal előadáson újra gatyába ráztuk és rendszerbe szerveztük a tartalommarketingedet.
Nézelődőkből vásárlók: Hogyan?
Miért van az, hogy a látogatóidnak csupán 1%-a vásárol? Rossz a terméked? Magasak az áraid? Vagy valami más? Ebben az élő adásban megnéztük, mit keres pontosan a vásárló a honlapodon, mi az, ami elijeszti, hogyan vezesd a figyelmét és mik azok az elemek, amiken javítva sokszorosára növelheted a vásárlások arányát.
Ébreszd fel az inaktív vevőidet ezekkel a kampányokkal!
Megszereztél egy csomó látogatót keresőből, közösségi médiából: de hogyan lesz belőlünk vevő? Erről beszéltem a júliusi Vállalkozónői Kerekasztal előadásomban.
Rendezvényt szervezel? Így add el!
Előadásokat szeretnél szervezni? Tréningeket tartanál? Vagy gyerekprogramokat, oktatást, koncertet, börzét, kiállítást, sajtóbemutatót szervezel? Hogyan töltsd meg a rendezvényeidet akkor is, ha még csak most csinálsz ilyesmit először? Hogyan árazd a rendezvényeidet? Hogyan hirdesd őket? Mit tegyél, ha mindent megtettél, mégsem fogyott elég jegy? Ezekre a kérdésekre adtam választ ebben az élő adásban!