Vevőszerzés a Facebookon túl

Vevőszerzés a Facebookon túl

Ha a Facebook eredményeid estek, ha nem szeretnéd kizárólagosan ezt használni a marketingre: Milyen lehetőségeid vannak még? Mit lehet tenni? Hova lehet menni helyette? Milyen eszközt válassz? Hogyan szerezz vevőket Facebook nélkül online? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

Videót készítenél, de nem akarod, hogy amatőr legyen? Ezekre figyelj oda:

Induló vállalkozóként, amikor meg kell fontolnod mire mennyit költesz, nyugodtan elkezdheted a videókészítést házilag is. De hogyan legyen jó minőségű az otthon elkészített amatőr videód? Ehhez szedtem össze néhány bevált módszert ebben a bejegyzésben.

Tovább →

13 figyelemfelkeltő közösségi média bejegyzés ötlet

Jó bejegyzéseket készítesz, de a kutya se figyel rá? Alig látják néhányan és a reakciók száma is csekély? Miért kéne ennek így lennie? Ebben a hétfői élő adásban bemutattam 13 olyan formátumot, amit leutánozva és a saját témádra átírva máris megszerezheted a követőid figyelmét, sőt: újakat szerezhetsz!

Tovább →

Youtube marketing: Hogyan és miért fogj bele?

Kinek és hogyan érdemes marketingeznie a vállalkozását a Youtube-on? Miért érdemes egyáltalán még ezzel is foglalkozni? Hogyan támogathatja a vállalkozásodat a Youtube megjelenés? Élő? Rövid videók? Vlogolás? Milyen megjelenési lehetőségeid lehetnek? Milyen tartalmat készíts Youtube-ra? Hogyan támogasd a kampányaidat, értékesítésedet Youtube videókkal? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

A sok megosztást hozó posztok titka

A sok megosztást hozó posztok titka: Sikeres posztok, amiket a saját témádra átültethetsz – Milyen posztok hoznak sok megosztást? – Min múlik, hogy megosztanak-e egy posztot vagy sem? – Hogyan készíts te is ilyeneket? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

Fb? Insta? Blog? Vagy TikTok? Melyik marketing eszközt válaszd?

Sokan kérdezik tőlem, hogy „Tényleg egyszerre kéne használnom az összes közösségi média felületet?” „Muszáj mindenhova beregisztrálnom és posztolnom?” Valójában nem. Valójában azt a stratégiát kell választanod, ami a legjobban megfelel: – annak a szintnek, ahol a vállalkozásod marketingje aktuálisan van, – a célcsoportodnak, amit el szeretnél érni, – a kapacitásodnak (ha egyedül vagy, nincs segítséged,…

Tovább →

Mit tegyek ki a Facebookra? Tartalommarketing a Facebookon

Állandó fejtörést okoz, mivel töltsd meg a Facebook oldalad vagy csoportod, hogy érdekes legyen? Mit tegyél ki, ami aktivizálja a követőidet, amit sokan osztanak meg, lájkolnak vagy szólnak hozzá? Mit tegyél ki, ami közösséget épít és erősíti a márkádat? Mit tegyél ki, ami nem csak lájkokat, de vevőket is hoz? Ehhez adtam sok új ötletet…

Tovább →

Hogyan érj el több embert a Facebookon organikusan?

Kiteszed a posztot alig látja valaki. Több lájkolót szeretnél, de nem jönnek. Sokan nézik a posztodat, de nem szólnak hozzá. Sokan lájkolnak, de nem osztják meg. Mit lehet tenni? Ezt mondtam el ebben az élő adásban.

Tovább →

Hogyan szerezz sok új érdeklődőt 2020-ban?

Miről posztolj 2020-ban? Milyen tartalmak, csalik működnek majd? Mi az, ami eltűnik vagy máshogy kell használni? Miről írj a blogodon? Hogyan formázd a tartalmakat? Miben változik a Google, mire figyelj oda a SEO-ban? Mire figyelnek most az emberek, mivel foghatod meg a figyelmüket? Ezekre a kérdésekre adtam választ ebben a Gazdagmami Show élő adásban!

Tovább →

pinterest marketing

Vevőszerzés Pinteresttel: Hogyan csináld?

Miközben mindenki Instázik és Facebookozik, a verseny egyre nagyobb, az elérések pedig ingadoznak, a Pinterest évek óta csendben növekszik és mostanra közel 2 millió magyar felhasználója van.

Tovább →