Mi van most az elérésekkel és mit tehetsz érte, hogy jobb legyen?
Milyen tartalmat használj, milyen apró részletekre figyelj oda, amik ronthatják az eléréseidet? Mit tudnak azok a tartalmak, amik organikusan is nagy elérésre tesznek szert most? – ezekre a kérdésekre kaphatsz választ ebből a 🌞 Gazdagmami Hétindítóból 🌞
Ennél egyszerűbben nem készíthetsz rövid videót
A videózással a legnagyobb gond, hogy el kell készíteni 🙂 Közben elkadsz. Újra felveszed. Megvágod. Nem tetszel magadnak. Kimarad valami. Újra meg újra nekifutsz. A végén meg a 60mp-es videód végül 60 perc alatt készül el. Plusz az ötleteléssel töltött idő… Hogyan csináld gyorsan? Erre hoztam nektek ötleteket gyorsan elkészíthető mégis ötletes videókra ebben a…
Minden végetér egyszer: az unalmas tartalmak kora is lejárt. Az új trend a tartalomélmény.
Az már nem segít, ha kiteszel egy közepesen érdekes tartalmat és meghirdeted. Sem az, ha azt csinálod, mint mások, hátha nálad is működik. Itt az ideje másként mesélni a vállalkozásodról, mint eddig! Itt az ideje felkelteni a figyelmet, megérinteni a vásárlóid lelkét valamilyen egészen új tartalommal. Az új trend a tartalomélmény. Mi az és hogyan…
Instagram újdonságok 2024. május
Algoritmusváltozás és egy sor egyéb újdonság jött a napokban az Instagramra: Mire jók ezek neked? Mit kell tudnod róluk? Erről volt szó a 🌞 Gazdagmami Hétindítóban 🌞!
7 szokatlan tartalom ötlet, amit biztosan észrevesznek, megosztanak majd az emberek
Mik azok? Erről beszéltem a mai Gazdagmami Hétindítóban!
TikTok a marketingben: elkezdjük vagy ne?
Ha eddig halogattad, mert furának és macerásnak tűnt a rövid videózás vagy csak nem tudod, egyáltalán érdemes-e belevágni: Hogyan mérlegelj?
15 ötlet, hol szerezhetsz vevőket a Facebookon és az Instagramon túl
A Facebook megbízhatatlan, az Instagramon nagy a verseny: hol találhatsz vevőket még? Milyen eszközök léteznek és merre indulj el? Mi az, amit ingyen is elkezdhetsz és melyik kinek való? Erre mutattam 15 ötletet ebben a 🌞 Gazdgmami Hétindító 🌞 élő adásban!
Mikor milyen tartalmat használj a jobb elérésekhez?
Van ez a sokféle tartalomformátum: rövid videó és hosszú, blog, webinár, sztori, képes poszt, galéria, szöveges poszt… Sokan véletlenszerűen használják azt, amelyikhez kedvük van. De vajon melyik hoz jobb elérést? – Melyik való inkább követőszerzésre és melyik a vevőszerzésre? – Mit használj, ha egyszerre több felületre is szeretnél posztolni? – Mikor melyiket használd, ha nem…
Marketing rendszeres közösségi média posztolgatás nélkül: Hogyan?
A közösségi médiával szuper eredményeket lehet elérni. De nem csak ezzel lehet vevőket szerezni. Ráadásul annak, aki gyakorlatlan különösen nagy erőfeszítésébe és rengeteg idejébe kerülhet a rendszeres tartalomkészítés. Lehet ezt másként is? – Hogyan lehet megtalálhatónak is lenni a népszerű felületeken, de mégse beleszakadni a napi posztolásba? – Hol érhetsz el vevőket a Facebook/Instagram/TikTok hármason…
Értéket adj vagy értékesíts? Hogyan találd meg az arany középutat?
😊 Adj nagyon sok értékes tartalmat a közösségi felületeiden, de akkor mit fognak szólni hozzá, ha értékesítesz? 🤔 Vagy értékesíts sokat, de akkor senki nem lájkolja a posztjaidat? 😊 Tegyél bele rengeteg hasznos tartalmat a videóidba, a blogbejegyzéseidbe, a hírleveledbe, de akkor azért nem vesznek majd tőled, mert már mindent elmondtál nekik? 🤔 Vagy ne…