Jövőbelátás: Hogyan tűzz ki célokat és valósítsd meg őket, ha minden bizonytalan?

– Mi az, ami változás idején is biztos és honnan tudd meg? – Hogyan lehet előre tervezni változások idején? Miben más ez a terv, mint az eddigiek? – Milyen célokat tűzhetsz ki most? – Mit mérj a marketingedben, mire figyelj oda? – Hogyan reagálj az ügyfeleid életét érintő változásokra? – Hogyan maradj talpon változó körülmények…

Tovább →

Hogyan legyen a vállalkozásod sokkal ismertebb?

A vállalkozásod szuper, a terméked remek, de alig ismeri valaki? De miért nem? Miért találnak rád kevesen? Miért nem jegyzik meg a márkádat? Hogyan változtass ezen? Ebben az adásban 3 példán keresztül mutatom meg: – hogyan lehet már a kezdetektől megjegyezhető és továbbadható a vállalkozásod, – mit tehetsz, hogy többen találjanak rád (nem a sok…

Tovább →

Vevőszerző kampány tervezés: Hogyan?

Szeretnél egy kampányt, de nem tudod a lépéseket? Mitől lesz kampány a kampány és mi nem az? Hogyan fogj bele? Mit tervezz meg? Mire figyelj oda? Mennyibe fog kerülni és mit tegyél, ha csak kevés pénzt tudsz erre költeni? Hogyan legyen hatásos a kampányod? Erről volt szó ebben a Gazdagmami Show élő adásban!

Tovább →

Hogyan változnak meg a vevők válságban?

Válságban a vásárlási szokások is megváltoznak. Hogyan döntenek az emberek ilyenkor? Milyen érvek hatnak rájuk? Melyik vásárlói csoport hogyan reagál a válságra? Mi az, amiben óvatosabbak lesznek ilyenkor és mi az, amire ugyanúgy költenek, mint eddig? Hogyan marketingezd ilyenkor a termékedet? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

Bevétel külföldről: Nézzük, milyen lehetőségeid vannak!

Külföldi vevőket is el szeretnél érni? Összegyűjtöttem a lehetőségeket, merre indulhatsz el!

Tovább →

7 meglepő, kreatív és nagyon hatásos érdeklődőszerző módszer

Több érdekődőt, követőt, hírlevél feliratkozót szeretnél? Nyilván, hiszen ez adja a vevőszerzésedhez az „üzemanyagot”. A baj csak az, hogy a hagyományos „töltsd le egy ingyenes pdf-et”- módszerek már nem működnek. Hogyan lehet ezt érdekes, kreatívan és sokkal hatékonyabban csinálni? Na, erről szólt ez a GazdagmamiShow adás!

Tovább →

Vevőszerzés a Google-ből: Hogyan?

Miért érdemes a Google felületein is marketingezned? Hova érdemes beregisztrálnod mindenképpen, akkor is, ha nincs sok időd erre? Melyik az a 25+ Google eszközt, ami segíthet a vállalkozásod marketingjében, a piackutatásban, hirdetésben, vevőszerzésben vagy a feladatok szervezésében? Ezt mondtam el ebben a GazdagmamiShow adásban.

Tovább →

Kinek is adsz el? Ismerd meg jobban a célcsoportjaidat!

Neked hányféle célcsoportod van? Csak egy? Vagy több? Ebben a Gazdagmami Show adásban megmutatom, milyen sokféleképpen szemlélheted a célcsoportjaidat. A cél: még jobban megismerni őket és ezáltal magasabb szintre lépni a marketingedben. 🚀 Új és izgalmas szempontokat mutatok a vevőid jobb megismerésére és elmondom azt is, hogyan használd mindezt arra, hogy jobbá tedd a hirdetéseidet,…

Tovább →

10 kreatív ötlet, hogyan tedd ismertebbé a márkádat

Ebben a videóban bemutatok 10 új, inspiráló ötletet a vállalkozásod, a márkád ismertebbé tételére. Jó, amit csinálsz, de csak kevesen tudnak róla? Nem tudod, hogyan válhatnál láthatóvá a vevők számára? Íme a tippek:

Tovább →

Hogyan árazz, hogy mindenki elégedett legyen?

Árat emelnél, de nem tudod, hogyan fogj bele? Kell egyáltalán árat emelned? Mit tegyél, hogy a vevőid elfogadják a magasabb áraidat? Mire figyelj válság idején, amikor a vevők jobban megnézik az árcédulát?

Tovább →