Bizalomépítés egy bizalmatlan világban

Még senki sem ismer a piacon? A vevők nem bíznak benned? Hogyan mutasd meg, hogy megbízható vagy? Mivel lehet bizalmatlanságot kelteni (akár úgy is, hogy észre sem veszed) és mivel lehet bizalmat építeni egy vállalkozásnak most 2023-ban?

Tovább →

Hogyan találd meg a reklámod fő üzenetét?

A legtöbben túl sok üzenetet próbálnak belezsúfolni a hirdetéseikbe. Vagy csak keveset, de nem igazán izgalmasat ahhoz, hogy felkeltse a vevők figyelmét. Milyen a JÓ üzenet? Milyen az, amire odafigyelnek, kattintanak, amiből megértik mi az, amit kínálsz, mi a különleges benne? Hogyan találd meg és miként fogalmazd meg ezt az üzenetet? Erről volt szó ebben…

Tovább →

Vevőszerző tartalom ötletek (Facebook, Instagram, blog, Youtube)

Készíted-készíted a posztokat, de nem tudod, hogyan lesznek ebből vevőid? Lehet egy lépésben egy posztból vevőket szerezni? Ilyen tartalmakra (közösségi média posztok, videók, blogbejegyzés) mutattam példákat ebben a Gazdagmami Hétindító élő adásban!

Tovább →

A reklám, ami elad: Hogyan írd meg?

– Hogyan építsd fel a hirdetésed szövegét, hogy működjön? – Mit tegyél, hogy észrevegyék a hirdetésedet? – Miről írj a hirdetésben, hogy el is olvassák? – Hogyan keltsd fel az igényt a hirdetés szövegében? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

Mivel lehet kilógni a sorból 2023-ban?

Ilyenkor év végén sokan oldalon írnak róla, mik lesznek a jövő évi marketing trendek. Izgalmas új appok, felületek, marketing eszközök kerülnek ilyenkor szóba. De őszintén: tök mindegy mik lesznek ezek. Mert nem ezektől lesz átütő erejű a marketinged. Ami igazán érdekes számodra, mint kisvállalkozó számára mi az, ami jövőre megfogja az emberek figyelmét, amivel kilóghatsz…

Tovább →

Hogyan tervezd meg a marketingedet 2023-ban?

Hű, már itt is az év vége és ki kéne találni, mi legyen jövőre. De hogyan tervezzünk előre egy olyan évre, amiről egyelőre sok jót és sok biztosat sem hallhatunk? – Honnan tudhatjuk, mire számítsunk? (mit mutatnak a trendek?) – Hogyan lehet tervezni, ha semmi se biztos? – Ha most kicsit káoszosnak és próbálkozósnak érzed…

Tovább →

Mitől indul be egy cég úgy igazán?

Mi az, ami felpörgeti a vásárlókat, amitől terjed a híred, amitől sorban fognak állni nálad a vevők? Mitől váltak küszködőből növekvővé vállalkozások? (mutatok néhány példát) Mit tehetsz, ha csak alig-alig nő a vállalkozásod? Hol a hiba? Hogyan pörgesd fel a dolgokat?

Tovább →

Kreatív kampány ötletek év végére

Az év utolsó néhány hetében számtalan ok van a kampányolásra: Fekete Péntek, Mikulás, Karácsony, Szilveszter. Csak az a gond, hogy mindenki más is reklámoz, ajánlattal bombázza a vevőket, ezért valami igazán érdekessel kell előrukkolnod ahhoz, hogy ne egy legyél a sok hirdető között. 🎄 Mit reklámozz most? 🎅 – Hogyan tűnj ki a tömegből? –…

Tovább →

Hogyan keltsd fel a figyelmet reklámzajban?

– Mindenki hirdet, posztol és úgy érzed, a te üzenetedre a kutya se figyel? – Már nincs is kedved új bejegyzéseket kitalálni, mert alig van reakció? – Hiába jó az ajánlatod, senki nem veszi észre? Nyugi, van megoldás! Ebben az élő adásban hozok 7 konkrét példát, ahogyan meg tudod fogni a célközönséged figyelmét, ahogyan a…

Tovább →

Facebook és Instagram követőszerzés: Hogyan csináld?

Akkor tudsz ismertséget szerezni a vállalkozásodnak a Facebookon és az Instagramon, ha vannak követőid. De hogyan fogj bele a követőszerzésbe? El lehet indulni a nulláról? Mire érdemes odafigyelni? És mit tehetsz, ha megállt a követőid száma a növekedésben?

Tovább →