15 ötlet, hol szerezhetsz vevőket a Facebookon és az Instagramon túl
A Facebook megbízhatatlan, az Instagramon nagy a verseny: hol találhatsz vevőket még? Milyen eszközök léteznek és merre indulj el? Mi az, amit ingyen is elkezdhetsz és melyik kinek való? Erre mutattam 15 ötletet ebben a 🌞 Gazdgmami Hétindító 🌞 élő adásban!
Mikor milyen tartalmat használj a jobb elérésekhez?
Van ez a sokféle tartalomformátum: rövid videó és hosszú, blog, webinár, sztori, képes poszt, galéria, szöveges poszt… Sokan véletlenszerűen használják azt, amelyikhez kedvük van. De vajon melyik hoz jobb elérést? – Melyik való inkább követőszerzésre és melyik a vevőszerzésre? – Mit használj, ha egyszerre több felületre is szeretnél posztolni? – Mikor melyiket használd, ha nem…
Mivel érhetsz el igazán sok embert?
Milyen marketing eszközökkel, milyen kommunikációval lehet igazán sok embert elérni? – Mivel tudod megfogni a figyelmüket? – Mi legyen a stratégiád, ha sok emberhez szeretnél elérni? – Milyen üzenet, téma az, amire sokan fogékonyak? Hogyan találd meg ezt a témát? Erről volt szó ebben a ☀ Gazdagmami Hétindító ☀ élő adásban!
Őrülten vagány követőszerző ötletek
Nagy (és valóban a célcsoportodba tartozó) követőbázist kétféleképpen lehet szerezni: – Aprólékos munkával napról-napra, hétről hétre felépítve – vagy egy-egy nagy dobással ugrásszerűen. Az aprólékos verzió a tartalommarketing, a kiemelés, egy-egy tartalmi együttműködés. De vajon mi hoz ugrásszerű növekedést? Erre mutatok őrülten vagány példákat a holnap reggeli élő adásban. És még elárulom azt is, melyik…
Itt a közösségi média rendszerváltás: Mi jön most?
Ez a Facebook már nem az a Facebook, mint 2-3 vagy 5 évvel ezelőtt. És az Instagram se ugyanolyan, mint régen. Ezt talán te is tapasztalod. Lassan megváltoztak ezek a felületek és a felhasználók se úgy használják már a közösségi médiát, mint korábban. Már nem működik az, hogy egyetlen felületen próbálsz mindenkit elérni. Már nem…
Marketing rendszeres közösségi média posztolgatás nélkül: Hogyan?
A közösségi médiával szuper eredményeket lehet elérni. De nem csak ezzel lehet vevőket szerezni. Ráadásul annak, aki gyakorlatlan különösen nagy erőfeszítésébe és rengeteg idejébe kerülhet a rendszeres tartalomkészítés. Lehet ezt másként is? – Hogyan lehet megtalálhatónak is lenni a népszerű felületeken, de mégse beleszakadni a napi posztolásba? – Hol érhetsz el vevőket a Facebook/Instagram/TikTok hármason…
Miből lehet passzív jövedelmed vállalkozóként?
– Mit is jelent pontosan a passzív jövedelem? (és mi nem az) – Miért kéne minden vállalkozásnak törekednie arra, hogy legyenek passzív bevételi forrásai? (nem azért, hogy Hawaiion nyaralhass, miközben a számládra magától jön a pénz 😉) – Milyen passzív jövedelmi forrásaid lehetnek icipici vállalkozásként is? (mutatok néhány ötletet) – Hogyan vághatsz bele a passzív…
Hogyan kelts érzelmeket a marketingedben?
A legrosszabb, ami a hirdetéseddel vagy a posztjaiddal történhet, hogy érdektelenséget vált ki az emberekből. Nem figyelnek rá oda. Észre se veszik. Vagy ha észreveszik, csak átgördítenek felette. Pedig a terméked szuper, egy csomó időt töltöttél, hogy jó legyen a szöveg és ez a hála?! 😭🙂 Mit lehet tenni?
Hogyan indíts vállalkozást okosan (minimális befektetéssel)?
Sokan úgy gondolják, hogy a vállalkozás azzal kezdődik, hogy megalapítják a céget, kibérelnek egy üzlethelyiséget vagy elkészíttetnek egy webshopot, bevásárolják a raktárkészletet az induló online boltjukhoz stb. Mindez sok pénzbe kerül, be kell fektetni, aztán pedig fizetni a járulékokat még akkor is, amikor kezdetben még nincs bevétel. És ez természetesen rizikós is, hiszen nem tudhatod,…
Hogyan változtak meg a vásárlók 2020 óta?
A 2020-as járvány rendesen megváltoztatta a vásárlói szokásokat. Akkor már volt többször is élő adás erről. De vajon hogyan változtak a vevők azóta? Van, ami visszaállt a régi kerékvágásba? Van, ami teljesen új vásárlói szokás lett? Hogyan vásárolnak az emberek most, 2023-ban? Milyen érvekre hallgatnak? Hogyan döntenek? Erről volt szó ebben a ☀ Gazdagmami Hétindítóban…