Miért nem téged választ az ügyfél?

Miért másnál vásárol? Miért nem veszi észre a te ajánlatodat? Miért van az, hogy megnéz több ajánlatot és végül nem a tiédet választja? Ennek van oka és lehet rajta változtatni. Hogyan? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

Hogyan marketingezz válságban?

– Miben változtak a vásárlók az elmúlt 1 évben? – Hogyan változik a vásárlói viselkedés? – Milyen termékeket vesznek ilyenkor? – Milyen ajánlatokra reagálnak? – Hogyan gondold újra az ajánlataidat, áraidat ilyenkor? Erről volt szó ebben a ☀Gazdagmami Hétindítóban☀

Tovább →

Passzív bevétel vállalkozóként: Hogyan érheted el?

– Milyen passzív jövedelem forrásai lehetnek egy vállalkozásnak? – Mikor és hogyan szakíts rá időt, hogy megvalósítsd? – Miért is érdemes ilyen termékeket, szolgáltatásokat építened az üzleti modelledbe és hogyan biztosíthat mindez stabilitást a vállakozásodban? – 10 ötlet, amiből passzív jövedelmet teremthetsz vállalkozóként (példákkal) Erről volt szó ebben a Gazdagmami Hétindító élő adásban.

Tovább →

Hogyan építs aktív közösséget?

Olyat, aki lájkol, követ, hozzászól, továbbadja a híredet… – Miért jó ez neked vállalkozóként? – Szükséges egyáltalán? – Miért jó neked? (és miért éri meg a közösséged tagjainak) – Milyen csoportokból épül fel egy közösség és melyikre hogyan legyél hatással? Melyik mitől marad aktív? – Milyen eszközeid vannak arra, hogy elérd és aktivizáld a követőidet?…

Tovább →

7 szokatlan tartalom ötlet, amit biztosan észrevesznek, megosztanak majd az emberek

Mik azok? Erről beszéltem a mai Gazdagmami Hétindítóban!

Tovább →

TikTok a marketingben: elkezdjük vagy ne?

Ha eddig halogattad, mert furának és macerásnak tűnt a rövid videózás vagy csak nem tudod, egyáltalán érdemes-e belevágni: Hogyan mérlegelj?

Tovább →

Mekkora a piacod valójában?

Vajon mekkora lehet a teljes piacod? Honnan lehet ezt megtudni? Mekkora a potenciál benne? Növekszik vagy csökken? És, hogyan érheted el minél hatékonyabban azokat, akik rajta vannak? Hogyan érhetsz el több vevőt? Hogyan növelheted a piac méretét? – erről volt szó ezen a héten a 🌞 Gazdagmami Hétindítóban 🌞!

Tovább →

Hogyan legyen érdekesebb a vállalkozásod?

A vállalkozásod jó, csak éppen senki sem tud róla? Mit tehetsz azért, hogy MÁS legyen, kilógjon a sorból? Mit tehetsz azért, hogy különleges legyen? Mit tehetsz azért, hogy észrevegyék? Ebben az élő adásban megmutatok neked 20 ötletet, amitől – különlegesebb lesz a terméked/szolgáltatásod, – különlegesebb lesz a vállalkozásod, – nem csak észrevesznek majd, hanem meg…

Tovább →

10 ötlet, hogyan könnyítheti meg a vállalkozásod életét az AI

Mindenki erről beszél, de tényleg hasznos? Miben könnyítheti meg a vállalkozásod életét az AI? – Hogyan tud segíteni az ügyfélszolgálati munkában? – Hogyan tud időt megtakarítani neked? – Milyen marketing feladatokban lehet a hasznodra? – Hogyan is kell használni és mennyire tud magyarul? – Mire nem alkalmas és hogyan ne használd? – 10 ötlet, mire…

Tovább →

Követőből bevétel: Hogyan?

– Hogyan írj olyan vevőszerző posztokat, amik nem kikövetőket, hanem vevőket hoznak? (és még lájkolják is őket) – Hogyan adj el kis követőtábornak? – És mit tegyél, ha nagyobb a követőtáborod, de egy részük még sosem vásárolt? Mit tehetsz, hogy elérd őket az ajánlataiddal? Erről volt szó a ma reggeli élő adásban.

Tovább →