Lehetetlen üzleti ötletek és a károgók

„Jééé, hát ezzel is lehet pénzt keresni!?”-lepődött meg az egyik ismerősöm, amikor elmondtam, mivel foglalkozom. Ilyenkor persze jön a sok értetlenkedés: „De hát annyi kismamáknak szóló könyv van… Annyi gyereknevelésről szóló tananyag… Annyi kismamaportál… Hogy mertél egyáltalán belevágni ebbe?” Hát kéremszépen: végiggondoltam ezeket a kifogásokat, majd pedig félresöpörtem őket és onnantól kezdve csak a saját…

Tovább →

Rendszerben az erő

Tavaly márciusban a „Mitől dől a lé?” konferencián tartottam egy előadást, amiben azt mutattam meg, mitől kezd el igazán működni a vállalkozás: attól, hogy a tulajdonosa rendszerben gondolkodik. Azóta rengeteg kezdő vállalkozóval beszélgettem, és bizony nagyon kevés volt köztük az, aki képes volt átlátni a folyamatot, látni a lépéseket és megmondani azt, mi lesz a…

Tovább →

A férfiak a Marsról, a nők a Vénuszról kommunikálnak

Tizenéves koromból leginkább arra emlékszem, hogy fél napokat töltöttünk el a barátnőimmel kávézókban az éppen aktuális pasi-ügyekről csevegve. Mindig volt valami aktuális elemeznivaló 🙂 Ki kivel találkozott, mit mondott, miért mondhatta, miért nem hívta fel, mit gondolhatott… Eközben a fiúk élték az életüket és nyilvánvalóan nem lehetett velük ilyen „mély” dolgokról társalogni. Akkor úgy gondoltuk,…

Tovább →

Könyvmarketing: Könyvet szeretnék írni!

Meglehetősen sokan kérdeztétek mostanában, mi a teendő, ha van egy szuper könyvötleteted, szeretnéd megírni (vagy már készen is van), de fogalmad sincs, hogyan lehetne mindezt kiadni és bevételhez jutni belőle.Hogyan működik a könyvmarketing? Keress kiadót? Spórold össze a magánkiadás árát? És lesz egyáltalán valaki, aki elolvassa majd? Ebben szeretnék most segíteni.

Tovább →

Kezdő vállalkozói kudarcok őszintén

Nem szeretnélek áltatni: több embert láttam már belebukni a vállalkozásba, mint ahánynak sikerült. A kudarcoknak azonban okai vannak, amiket el lehet kerülni, erről beszélek ezen a hangfelvételen:

Tovább →

A számok bűvöletében

Mennyi feliratkozó kell, hogy érdemes legyen eladnom nekik? Mekkora a jó látogatószám az oldalon? Honnan tudhatom, hogy már elég látogatóm van és el tudok adni nekik? Ezeket a kérdéseket mindenki felteszi, aki online vállalkozásba fog. Kétféle válasz van: matematikai és pszichikai – melyiket mondjam?

Tovább →

Miért marketingezz online?

Miért nyomod annyira az online marketinget, Ági, amikor ottvan a sokféle hagyományos eszköz is, amikkel sokkal nagyobb piacot lehet elérni? – kérdezte tőlem valaki e-mailben a minap. Nos, a válasz igen egyszerű.

Tovább →

Most rajtad a sor: szorgalmi feladat CSAK strébereknek ;o)

Ha figyelemmel követted a hétvégi híradásokat, akkor biztosan te is elméláztál a rendkívül magas lottófőnyeremény felett. Hű, ennyi pénzzel lehet már azért valamit kezdeni, nem? Én is meg akartam nyerni, de elfelejtettem szelvényt venni 🙂 Éppen ezért merül fel a kérdés: Mit csinálnál a pénzzel, ha szombaton te vitted volna el a lottó ötöst? Ötleteidet…

Tovább →

Értékesítés hidegen és melegen

Tegnap becsöngetett hozzánk két ügynök. Nagyjából így zajlott le a beszélgetés: „Jónapot kívánok! Köszönjük, hogy kifáradt. Én Szabóné vagyok, ő pedig Kovácsné Irénke. Mit gondol, mitől van az, hogy a családok élete mostanában ennyire nehéz?”

Tovább →

START: kezdők kérdései

Az „50 otthoni munka” tanulmány kapcsán érkezett hozzám néhány kérdés a vállalkozás iránt érdeklődő, de abban még nem igazán jártas anyukáktól, ezekre adok választ ebben a bejegyzésben.

Tovább →