Vevőszerzés uborkaszezonban

Minden vállalkozás életében vannak szezonális ingadozások: szükségszerű ez? Miért tűnnek el a vevők, csökkennek az elérések és a kattintások? Hogyan érheted el őket ilyenkor? Milyen kampányokkal, vevőszerző módszerekkel tudsz vásárlókat találni uborkaszezonban is?

Tovább →

Hogyan használj nyereményjátékokat a marketingedben?

Rendszeresen szervezel játékokat a Facebookon és már kifogytál az ötletekből? Még nem tartottál játékot eddig és szeretnéd jól csinálni? Ebben az élő adásban mindent elmondtam a nyereményjátékokról.

Tovább →

Instagram: Hogyan kezdd el használni?

Évek óta dinamikusan növekvő közösség, remek márkaépítő felület, mégis csak kevesen használják: az Instagram. Hogyan kezdj el felépíteni egy közösséget a nulláról az Instagramon? Mit posztolj? Hogyan építs márkát akkor is, ha a te tevékenységed nem olyan látványos? Milyen stratégiával szerezhetsz vevőket? Kinek érdemes az Instagramon hirdetni és miben más ez, mint a Facebook hirdetés?…

Tovább →

Így add hozzá a szolgáltatásaidat az oldaladhoz a Facebookon!

Tudtad, hogy a szolgáltatásaidat külön fül alatt is meg tudod jeleníteni a Facebook oldaladon? Most megmutatom, hogyan tudod beállítani ezt a funkciót:

Tovább →

Szolgáltatásmarketing bevezetés

Hogyan pozicionáld a szolgáltatásodat? Hogyan kezdd el hirdetni? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

Hogyan legyen hiteles a honlapod?

Mitől lesz hiteles egy honlap? Mitől fognak megbízni benned? Mi az, ami elijeszti a látogatókat és mi az, ami megfogja őket? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

Hogyan marketingezd a szolgáltatásodat?

Miben más egy szolgáltatás marketingje, mint egy terméké? Mire figyelj oda? Sok ötlet és példa arra, miként szerezhetsz több ügyfelet.

Tovább →

[ÉLŐ] Sok az egyforma vállalkozás a piacon? Hogyan legyél más?

A piacodon mindenki hasonló termékeket árul, mint te. Egymást másolják a cégek, ezért vevő legyen a talpán, aki képes különbséget tenni köztük. Mindenki hasonló tartalmakat ír, ugyanazzal tölti meg a Facebook oldalát, hasonló a honlapja. A vevők csak az ár alapján tudnak megkülönböztetni titeket egymástól. Mit tudsz tenni? Hogyan tudsz más lenni? Hogyan tudsz kilógni…

Tovább →

8 ötlet, hogyan népszerűsítheted a kampányodat a Facebookon

Azt szeretnéd, hogy minél több követődhöz jusson el a legújabb akciód híre? Mit tehetsz meg ezért a hirdetésen kívül?

Tovább →

[ÉLŐ] Hogyan keltsd fel a vevők figyelmét?

Az olvasóid már semmire nem kattintanak? Alig-alig lájkolják a posztjaidat? Megírsz egy fantasztikus cikket és alig olvassa el valaki? Nem nyitják meg a hírleveleidet? Átgördítenek a hirdetéseid fölött? Hogyan ébreszd fel őket, fogd meg a figyelmüket és varázsold érdektelenből érdeklődővé? Hogyan fogd meg a figyelmüket egy olyan világban, ahol mindenki az olvasók, a vásárlók figyelméért…

Tovább →