Hogyan adj el többet ugyanannyi vevőnek?

Egyre nehezebb a vevők figyelmét megszerezni, egyre drágább eljutni hozzájuk, éppen ezért kell valami, ami segít, hogy akik már rád figyelnek, azok ne csak a kötelező minimumot vásárolják meg. Mit lehet tenni, hogy megnöveld a kosárértéket? Milyen módszerek vannak arra, hogy aki betért a boltodba, többet vegyen és után szívesen térjen vissza? Ebben az adásban…

Tovább →

6 ötlet hogyan teheti sikeresebbé és ismertebbé a vállalkozásodat a rendszeres kiállítás (az eladáson túl)

A legtöbben azért mennek el egy-egy vásárba, hogy eladják a termékeiket. Ha sikerül sokat eladni elégedettek, ha nem sikerül, elégedetlenek. De egy kiállításon nem csak az eladás az egyetlen, amit elérhetsz. Mi lehet még? Erre mutatok most 6 ötletet:

Tovább →

Amitől visszatér az ügyfél és szívesen ajánl tovább: így növeld az ügyfélélményt!

Mi az? Elvarázsolja az ügyfeleket és ráveszi, hogy újra nálad vásároljanak. Szívesen ajánlják tovább másoknak is a vállalkozásodat. Új vevőket hoz és kiemel a sok hasonló cég közül. A legjobb reklám. Természetesen az ügyfélélmény! Hogyan növelheted? Erre mutattam ötleteket ebben a Gazdagmami Show élő adásban!

Tovább →

Ezeket kattintották a legtöbben

Kiválogattam nektek az elmúlt 5 év legtöbb kattintást hozó hírlevél tárgysorait, blogbejegyzés címeit és hirdetés szövegeit és bemutattam őket ebben az élő adásban.

Tovább →

Ajándékokat készítesz? 7 ötlet, amivel felturbózhatod a vállalkozásodat

Ha ajándéktárgyakat forgalmazol az év minden időszakában szükséged van újabb és újabb ötletekre, amivel elérheted azokat, akik éppen most szeretnének ajándékot vásárolni valakinek. Most 7 ötletet adok arra, hogyan érheted el az ajándékozókat hatékonyabban.

Tovább →

Vevőszerzés uborkaszezonban: Hogyan?

Nyár: a nagy kalandok, élmények, kirándulások, családi programok és a pihenés ideje. Ahogy a hőmérő higanyszála egyre feljebb csúszik, a vásárlási kedv annál jobban csökken… Vannak, akik átmenetileg hibernálják ilyenkor a vállalkozásukat, mások élnek a szüneteltetés lehetőségével, de ha fizetned kell a számláidat, fizetést adnod a munkatársaidnak, nem teheted meg, hogy ne legyen bevételed ebben…

Tovább →

Saját chat az oldaladra: Így tudod feltenni! (technikai útmutató)

A hétfői élő adásban bemutattam, hogyan tudsz hatékonyabban értékesíteni chat vagy Messenger segítségével. Most pedig abban segítek, hogyan tudod mindezt megvalósítani: hogyan teheted be a chatet vagy a Messenger üzenetküldés gombot az oldaladba.

Tovább →

Tudásból vállalkozás: Így kezdj bele! 2. rész

Skype oktatás, online tréningek, infótermékek, oktató CD-k: sokféle formában oktathatsz a könyvön túl is. A sorozat előző részében a tudásátadás alapjairól és a könyvekről, ebookokról volt szó, ebben a részben pedig azt tudhatod meg, hogyan adhatod át a tudásodat másoknak online. Formák, megoldások, lehetőségek: hogyan csináld?

Tovább →

Tudásból vállalkozás: így kezdj bele! 1. rész

Sokan vannak, akik tanítanánk az interneten vagy valamilyen módon átadnák a tudásukat. De hogyan fogj bele ebbe? Hogyan lesz a tudásból könyv vagy éppen internetes tréning, esetleg CD-s oktatóanyag? Ezt a kérdést járjuk körbe ebben a cikksorozatban, aminek most az első részét olvashatod.

Tovább →

Adatvédelem, GDPR (a Vállalkozónői Kerekasztal előadásai)

A legfontosabb adatvédelmi tudnivalókról és a GDPR szabályainak betartásáról tartottunk kerekasztalbeszélgetést 2018. május 11-én dr. Kása-Richlach Mónika adatvédelmi szakjogásszal, ennek a vázlatát és az előadásom felvételét találod meg itt.

Tovább →