Szerezz rengeteg érdeklődőt kihívásokkal. De hogyan?
Sok érdeklődőt szerez gyorsan. Rövid idő alatt vásárlóvá érlel. Meggyőz és edukál. Mi az? A kihívás. Az egyik legizgalmasabb új érdeklődőszerző módszer. Mire jó? Hogyan használd hatékonyan? Mire figyelj oda, hogy tényleg működjön? Ezt tudhatod meg ebből a videóból.
10 tartalomtípus, amivel új érdeklődőket szerezhetsz
Az új érdeklődők a vállalkozásod üzemanyaga: de hogyan hozz be mindig új és új érdeklődőket, akik kíváncsiak rá, mit csinálsz? Léteznek olyan módszerek, amik új lájkolókat, követőket és hírlevélfeliratkozókat hoznak, de közben figyelemfelkeltőek, érdekesek és értékesek? Igen! Hogyan csináld? Erre mutattam 10 ötletet ebben a Gazdagmami Show élő adásban!
Szolgáltatásod van? Hogyan legyen időpontfoglaló rendszered?
Növeli a szolgáltatásod iránti bizalmat és megkönnyíti a kapcsolatfelvételt, ha van időpontfoglalási rendszered. Mutatok néhány módszert, amivel könnyedén megvalósíthatod!
Hogyan írd meg a tökéletes értékesítési oldalt?
Most készíted az első értékesítési oldaladat és nem tudod, hogyan vágj bele? Vagy már készítettél többet is, de szeretnéd, ha hatékonyabban adna el? Ebben az élő adásban végignézzük az értékesítési oldal elemeit és elmondom mire figyelj oda: – Milyen landing page típusok vannak, mikor melyiket válaszd? – Milyen szöveget írj? Hogyan fogd meg a vevő…
A terméked/szolgáltatásod értékes: Hogyan mutasd meg a vásárlónak, mennyire?
Nem átlagos a terméked? Különleges a szolgáltatásod? Jó lenne, ha megfizethető lenne, ugyanakkor meg is kéne élned valamiből? Hogyan írj róla úgy, hogy ne csak az árát, de az értékét is lássa a vevő?
6 nyereményjáték ötlet a közösségi oldalad felfuttatásához
Sokan indítanak nyereményjátékokat a közösségi médiában, ám a szokásos oszd meg, szólj hozzá és nyerhetsz már elég unalmas. Milyen játékot indíthatsz még?
30 ötlet, amivel ismertebbé teheted a termékedet
Szeretnéd, ha minél többen ismernék a termékedet/szolgáltatásodat? (rossz kérdés: naná, hogy szeretnéd :)) Most indultál és szeretnéd, ha sokkal több vásárlód lenne? (naná, hogy szeretnéd :)) Már mindenfélét kipróbáltál, de folyton kifogysz a reklámozási ötletekből? (mindenkivel megesik) 30 ötletet gyűjtöttem össze ebben az élő adásban a terméked ismertebbé tételére!
Hogyan szervezz érdekesebb nyereményjátékokat?
Több érdeklődő, aktívabb közösség, ismertebb termékek – nyereményjátékokkal! De hogyan? Sokan indítanak nyereményjátékot egy-egy rendezvény, szolgáltatás vagy termék ismertebbé tételére, mások pedig azért, hogy több követője legyen az oldaluknak, a játékok azonban nem mindig hozzák meg a kívánt eredményt. Milyen játékokat csinálj, amik valódi érdeklődőket hoznak, olyanokat, akik valóban a célcsoportodba tartoznak és nem csak…
Hogyan álljon több lábon a vállalkozásod anyagilag?
Az év első élő adásában végignéztük, mit tehetsz azért, hogy a vállalkozásodnak több forrásból legyen bevétele és stabilabb legyen.
Utazás a vásárló agyában: Hogyan legyél sokkal meggyőzőbb?
A vevőid nézegetik az oldaladat, megdicsérik a termékedet, de aztán mégsem vásárolnak? Azt mondja érdekli az ajánlatod, aztán mégsem kéri? Miért van az, hogy a webáruházakban 80% a kosárelhagyók aránya? Ebben az élő adásban a vevő agyában utaztunk. Megnézzük, mi játszódik le a vásárló fejében vásárláskor, mi az, ami meggyőzi és mi az, ami elbizonytalanítja.…