Mit reklámozz árakció helyett?

Az elmúlt hetekben sok vállalkozó kezdett el aktívan kampányolni. Rengeteg kezdeményezés jelent meg ingyen (edzések, nyelvoktatás, táncórák stb.) és sokan árakciókkal próbálják felhívni a vállalkozásukra a figyelmet. Azonban az árakció bár rövid távon hozhat vevőket, hosszú távon nem segít a vállalkozásodon. Hogyan szerezz vevőket árakció helyett? Íme itt van néhány lehetőség:

Tovább →

Mennyiért add a termékeidet/szolgáltatásaidat? Árazás okosan :)

MIlyen áron add a termékeidet, ha profitot szeretnél? És hogyan szabd meg, ha több vevőt szeretnél? Nagy az árverseny a piacodon? Mit lehet tenni? Erről beszéltem ebben az élő adásban.

Tovább →

Hogyan szerezz több látogatót a közösségi médiából?

Hogyan érd el, hogy többen kattintsanak át a honlapodra, a webáruházadra, a landing page-edre a közösségi médiából? Mit tegyél, hogy több kattintásod legyen a Facebookról? Hogyan szerezhetsz látogatókat a Storyból? Milyen módszerekkel növelheted a honlapod/webshopod látogatottságát az Instagramról és a Pinterestről? Hogyan érd el, hogy valóban a célcsoportod kattintson?

Tovább →

30 marketing eszköz az induláshoz

Induló vállalkozóként olyan eszközökre van szükséged a piacralépéshez, amik – olcsóak (vagy ingyenesek) – extrahatékonyak, – gyorsan, kreatívan felhívják a vállalkozásodra a figyelmet és – megteremtik azt a jövedelmet, amivel aztán tovább tudod fejleszteni a vállalkozásodat. Mik ezek az eszközök? Hogyan döntsd el mit használj? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

Hogyan lesz egyedi és utánozhatatlan a vállalkozásod?

Hogyan lóg ki a vállalkozásod a sorból? Sokan erre kapásból rávágják, hogy „mert mi jobban csináljuk, mint a többiek”. De vajon a vevő mit lát ebből? A külső szemlélő, aki most szeretne vásárolni és azon gondolkodik, hogy melyik cég a szimpatikusabb neki, kitől vásároljon, egészen más alapján dönt. Jobb vagy, mint mások? Más vagy, mint…

Tovább →

Akciózz okosan! Hogyan adj kedvezményt kreatívan?

Hogyan adj kedvezményt érdekesen, izgalmasan és kreatívan? Hogyan akciózz úgy, hogy a vásárló is jól járjon és te is keress az üzleten? Erre kapsz választ a hétfői élő adásból, ha jössz! 12 konkrét ötletet mutatok érdekes és kreatív árakciókra.

Tovább →

25 új kreatív vevőszerző ötlet

Hol és hogyan érhetnél még el vevőket, amit eddig nem próbáltál? Ebben az élő adásban 25 új kreatív ötletet mutattam be.

Tovább →

Merre tovább? Hogyan tudd meg, hova érdemes fejlődnöd 2020-ban?

Milyen volt az idei éved? És mik a jövő évi terveid? Akármire is készülsz, mindenképpen jó, ha átnézed az idei számaidat, statisztikáidat és abból vonsz le következtetéseket a jövő évi terveidhez. Ebben az élő adásban végignéztük, milyen statisztikákat érdemes megnézned, melyiket hogyan és hol tudod megnézni, hogyan elemezd ki őket és melyik mire utalhat a…

Tovább →

Karácsonyi kampány: Hogyan fogj bele?

Szoktál karácsonyi kampányt tartani? Vagy csak most fognál bele az elsőbe? Esetleg fogalmad sincs mit is hirdethetnél karácsonykor, mert a te terméked vagy szolgáltatásod nem olyan „karácsonyos”? Ebben az élő adásban segítettem abban: – milyen kreatív és ötletes karácsonyi vagy év végi ajánlatokat találhatsz ki, – hogyan vásárolnak ilyenkor az emberek, mit és mikor érdemes…

Tovább →

Utazz és marketingezz!

Hogyan népszerűsítsd a cégedet és járd be a világot? Ebben az élő adásban bemutattam, hogyan népszerűsítheted a vállalkozásodat, a termékeidet, a szolgáltatásaidat és szerezhetsz több érdeklődőt előadásokkal.

Tovább →