Online értékesítés, marketing 2025: Mire számíthatsz?

Hogyan tervezd meg a vállalkozásod következő évét? Ehhez mindenképpen szükséged lesz arra, hogy megtudd hogyan változtak az online vásárlási szokások 2024-ben: – Mit keres most a célcsoportod? – Mire költ és mire nem? – Hol vásárol és hogyan tájékozódik? – Mit mondanak a statisztikák és hogyan tudd meg mindezt a saját célcsoportodról?

Tovább →

[ÉVTERVEZÉS] Hogyan változtak meg a vásárlók 2024-ben?

Nohát akkor nézzük mi lesz 2025-ben! 🛒 Hogyan változnak a vásárlói szokások? (nemzetközi és magyar trendek – most sokban eltérnek egymástól) 📊 Hogyan tervezd a vállalkozásodat ezekhez a trendekhez igazítva? Ezekről volt szó ebben a 🌞 Gazdagmami Hétindítóban 🌞

Tovább →

7 mód, amivel észrevehetőbb lehetsz, mint a versenytársaid

Mindenki reklámoz, mindenki látható, mindenki próbálkozik… És úgy érezheted, esélyed sincs ebben a nagy versenyben. De vajon miről is szól most a verseny?

Tovább →

Ne indulj el kőbaltával a 3. világháborúba!

4 dolog, ami teljesen megváltozott a marketingben: mit kell tudnod róluk? Új stratégiák, ötletek, amikről most tudnod kell. Mik ezek? Ezekről volt szó hétfőn reggel ebben a 🌞 Gazdagmami Hétindítóban 🌞!

Tovább →

Mentőöv vevőszerző ötletek, ha nem sikerült a kampányod

Nem jól sikerült a kampányod és nem tudod, hogyan tovább? Hirdettél, de nem ment jól? Milyen mentőöv marketing ötletekhez nyúlhatsz ilyenkor, ha azt szeretnéd, hogy gyorsan történjen valami? Erről volt szó ebben a 🌞 Gazdagmami Hétindítóban 🌞!

Tovább →

„Mindent megtettem mégis alig jelentkeztek. Hol rontottam el?”

Ha hirdetsz, de alig jelentkezik valaki… Ha összetettél egy funnelt, ahogy tanultad és nem működik… Hol lehet a gond? Drága a termék? Rosszul állítottál be valamit? Nem kell a vevőknek? Rossz a piac? Erről volt szó ebben a hétindítóban.

Tovább →

Mi van most az elérésekkel és mit tehetsz érte, hogy jobb legyen?

Milyen tartalmat használj, milyen apró részletekre figyelj oda, amik ronthatják az eléréseidet? Mit tudnak azok a tartalmak, amik organikusan is nagy elérésre tesznek szert most? – ezekre a kérdésekre kaphatsz választ ebből a 🌞 Gazdagmami Hétindítóból 🌞

Tovább →

Mit is adsz el valójában?

A Mit is hirdetsz valójában? A termékedet? A szolgáltatásodat? Elmondod az előnyt, amit nyújt? Érveket sorolsz? Ez tök jó. Csak a vevők eközben ez érzelmeik alapján is döntenek. Megfogja őket a stílus, egy életérzés. Az, akinek érzik magukat a vásárlástól, a remény, amit el szeretnének érni, a hangulat és még sok minden más. Vajon a…

Tovább →

Hogy is van ez az algoritmussal?

Tényleg megváltozott algoritmus a Facebookon és az Instagramon? Már csak hirdetéssel lehet eredményeket elérni? Vagy már csak a videó működik? Mit is kell pontosan tudni most a Facebook, az Instagram és a TikTok algoritmusról? Miben különböznek? Miben hasonlítanak? Mivel és hogyan lehet most jó eredményeket elérni? Milyen tartalmakkal? Mikor tedd ki őket? Mi számít? Erről…

Tovább →

„De mikor csináljak ennyi tartalmat, amikor dolgozni is kell?”

Kommentben kérdezte ezt valaki tőlem – és igaza volt. Kinek van ideje folyton videókat készíteni? 1-2 naponta posztolni? Napi többször sztorizni? Kampányokat, hirdetéseket kitalálni? Szöveget írni? Ki fog akkor az ügyfelekkel foglalkozni??? Hogyan lehet mindezt megoldani? Akkor is, ha egyedül viszed a vállalkozásod, nem áll 48 órából egy napod és van életed is a sok…

Tovább →

Page 1 of 24