3 féle mód arra, hogy több látogatód legyen

A tegnapiak alapján most már nyilván világos a számodra, hogy ahhoz, hogy ne kelljen vért izzadnod minden egyes látogatóért, aki meglátogatja az oldaladat, érdemes felépítened egy átgondolod stratégiát, amelynek mentén látogatókat szerzel. Ha eddig úgy tűnt, a látogatottsághoz 3 dolog kell: pénz, pénz és pénz, akkor nagyot tévedtél, mert ugyan a látogatottsághoz valóban 3 dolog…

Tovább →

Tévhitek a látogatottsággal kapcsolatban

Mielőtt belevágnánk az 1 hetes Látogatószerző minikurzusba, szeretnék tisztázni néhány félreértést a látogatottságnöveléssel kapcsolatban, hogy tiszta lappal vághass neki a tanulásnak:

Tovább →

Szerdai bejegyzés

Vajon létezik-e egy olyan kulcstényező, amin a teljes üzleted sikere múlhat? Mint ahogyan a hozzászólásaitokból is kiderül, számos olyan tényező van, ami nélkül gyengébb a vállalkozásod, és vannak olyanok is, amik elengedhetetlenek a vállalkozáshoz. Ezeket a tényezőket egy ábrán rajzoltam le neked:

Tovább →

Az internetes sikerek egyik/egyetlen nagy titka

Vajon min múlik az, hogy az egyik weblap igazán sikeres lesz, a másik pedig -hiába tűnik sokkal jobbnak- nem váltja be a hozzá fűzött reményeket? Több válasz is létezik erre a kérdésre.

Tovább →

Dől-e már a lé?

A 3. Női Pénzügyi Önismereti Konferencia címe kicsit provokatívra sikeredett: sokan meglepődtek rajta, aminek két oka lehet (szerintem).

Tovább →

Mitől lennél szakértő?

Amikor honlap-indításról beszélünk, a leggyakrabban feltett kérdés az szokott lenni, hogy „hogyan is írhatnék én bármiről, amikor nincs hozzá A) megfelelő tudásom B) vannak nálam okosabbak is C) nem is értek hozzá eléggé” Sokan még a mai napig arra várnak, hogy majd jön valaki és felkéri őket szakértőnek, vagy oszt nekik néhány diplomát, aminek a…

Tovább →

Szereted a puzzle-t?

Elkészült a Gazdagmami Motivátor 2. számának tartalma, de nemcsak erről fog szólni ez a bejegyzés. A végén lesz egy kis feszültség, egy fejtörő és még nyerhetsz is, figyelj csak…

Tovább →

Honlapelemzések

Hát elkészült a „nagy mű”. A nagy érdeklődésre való tekintettel kb. 4 órányi elemzés. A mennyiség ne ijesszen meg, a videókban webcímek alapján tudtok navigálni majd, de azt javaslom, ne csak a saját honlapokat nézzétek meg, hanem érdemes a többiekébe is belenézni, mert ugyanazok a típusproblémák sok embernél előjöttek.

Tovább →

Mutasd az oldalad, megmondom, ki vagy!

Most azokhoz szólok, akinek már van kész weboldaluk vagy blogjuk: április 3.-án pénteken ugyanis a tiétek lesz a terep itt a Gazdagmami blogon! Ha szeretnéd tudni, a meglevő oldaladon hol tudsz még csiszolni, alkalmas-e egyáltalán pénzkeresésre és hogyan javíthatsz rajta, akkor most itt a lehetőség!

Tovább →

Hogyan lesz a semmiből valami, avagy min múlik a pénzkeresés?

Ha kezdőként indulsz el a vállalkozások világába, tőke nélkül, befektethető összegek nélkül és legfeljebb csak arra van módod, hogy a GYES összegéből tegyél félre domainnévre, akkor felmerül a kérdés, hogy mikor és hogyan lesz ebből a pénzből valami. Hát akkor most elmesélem…

Tovább →