Hasonló a hasonlóhoz: Egy zseniális meggyőzési stratégia, ami felturbózza a marketingedet
Tavaly nyár elején kezdtem azt érezni, hogy a kampányaim hatékonysága érezhetően csökkent. Ekkor pár nap keresgélés után döbbentem rá arra a módszerre, ami egycsapásra megváltoztatta a csökkenő tendenciát és magyarázatot adott arra is, hogyan lehet, hogy más listáimon nem csökkent a konverzió, csak ezen az egyen.
Konverziónövelés hete #5 Hatékonyan a közösségi médiában
Ha használsz közösségi médiát, akkor már biztosan kísérletezgettél vele, mikor melyik linkre kattintanak inkább, hogyan tudsz a leghatékonyabban látogatókat vinni az oldaladra a közösségi oldalakról. Ezzel kapcsolatban adok most tippeket.
Konverziónövelés hete #4 Hatékony értékesítési oldalak
Mitől lesz hatékony egy értékesítési oldal? Számtalan tényező befolyásolja, mitől lesz jó a sales oldalad, éppen ezért nagyon fontos, hogy mérd az oldalad hatékonyságát és szükség esetén javíts az eredményeken. De mit és hogyan javíts a sales oldalon?
Konverziónövelés hete #3 Kattintásbarát hírlevelek
Tegnap azt mutattam be, mit kell tenned, hogy elolvassák a hírleveleidet, most arról lesz szó, mi a teendő, hogy meg is tegyék az olvasók, amit kérsz tőlük a levélben (például rákattintsanak a benne található linkre)
Konverziónövelés hete #2 Megnyitásbarát hírlevelek
Tegnap arról beszéltem, hogyan szerezz még több hírlevél-olvasót, ma arról lesz szó, mit tegyél, hogy a megkapott hírleveleidet el is olvassák. Hiszen, attól, hogy valaki feliratkozott a hírleveledre még egyáltalán nem biztos, hogy szeretné is olvasni, vagy hogy a rengeteg más e-mail és hírlevél között a tiédet is meg fogja nyitni. Mit lehet tenni, hogy…
Ha gyorsan kell a pénz…
Gyakran találkozom vele, hogy egy családnak gyorsan kellene a pénz (kinek nem) és ez bénítja meg vállalkozási ötleteiket: – Vajon elég hamar lesz-e ebből bevétel? – Biztosan tudunk-e ezzel elég pénzt keresni? – Mi történik, ha mégsem?
Az induló honlapok csődjének titka
A blogok több, mint 60%-a az indulása utáni harmadik hónapban már megszűnik – áll a Technorati 2008-as internet jelentésében. Miért? Számos honlaptulajdonossal találkoztam pályafutásom során, akik negy reményekkel, tele ötletekkel és lelkesedéssel vágtak neki az online vállalkozásnak – aztán néhány hónap vagy 1-2 év elteltével feladták. Többségük egy fillért sem keresett. Másik részük pedig csak…
Gazdagmami tanfolyam 2.0 – Kérdések és válaszok
A hét folyamán sok kérdést kaptam levélben, a hozzászólásokban és a szerdai élő közvetítésen is a Gazdagmami Tanfolyam 2.0-val kapcsolatban. Bár a tanfolyamra való jelentkezés csak holnap (hétfőn) délben kezdődik, gondoltam, a kérdéseiteket előre összefoglalom és megválaszolom egy bejegyzésben, íme:
Hogyan épül(het) fel egy online kampány?
Tegyük fel, hogy van egy terméked vagy szolgáltatásod, amit szeretnél internetes eszközökkel eladni. Hogyan tudod ezt megtenni? Milyen eszközöket kell/érdemes használni a minél jobb eredmények elérése érdekében? Mik azok az eszközök, amiket semmiképpen ne hagyj ki, ha tisztességes bevételhez szeretnél jutni a kampányoddal?
Lehetetlen üzleti ötletek és a károgók
„Jééé, hát ezzel is lehet pénzt keresni!?”-lepődött meg az egyik ismerősöm, amikor elmondtam, mivel foglalkozom. Ilyenkor persze jön a sok értetlenkedés: „De hát annyi kismamáknak szóló könyv van… Annyi gyereknevelésről szóló tananyag… Annyi kismamaportál… Hogy mertél egyáltalán belevágni ebbe?” Hát kéremszépen: végiggondoltam ezeket a kifogásokat, majd pedig félresöpörtem őket és onnantól kezdve csak a saját…