[VIDEÓ] Ingyenes vevőszerző stratégiák a Facebookon

Hogyan szerezz vevőket a Facebookon hirdetés nélkül?

Tovább →

Apróságok, amik miatt nem vásárolnak tőled, pedig semmibe nem tart őket megoldani

Kíváncsi voltam múltkor egy üzlet termékeire, amik nagyon tetszettek, de mivel nem volt leírva a termékleírásban néhány információ, úgy gondoltam, elmegyek személyesen a boltba és megnézem őket. El is mentem (munkaidőben, hétköznap), de a bolt zárva volt. A honlapon pedig nem volt fent a nyitvatartási idő. Persze fel is hívhattam volna őket, de telefonszám sem…

Tovább →

Most indítasz vállalkozást? Ezen a 3 dolgon kell túllépned, hogy beinduljon

Egy felmérés szerint az induló vállalkozások 3 legfőbb problémája: 1. Nincs elég profit a fejlesztéshez 2. Nincsenek kidolgozva a célok megvalósításának lépései 3. Túl sok a feladat és kevés az ember. Mit lehet tenni?

Tovább →

Hogyan építs marketing rendszert?

Marketing rendszert kell építeni – hallod mindenfelől. A kezdő online vállalkozó sokszor csak a fejét vakargatja azon gondolkodva, hogyan is kezdje el. Mi legyen az első lépés? Mi a leghatékonyabb? Most akkor el lehet lenni egy Facebook oldallal, ahol lehet rendelni is? Vagy legyen honlap? De hogy találják meg a vásárlók? A hírlevélre szükség van…

Tovább →

Melyik online marketing eszközt használjam? Mi legyen az első lépés?

Kezdőként a legfrusztrálóbb feladat eldönteni, a sok-sok lehetőség közül, amit kínál az internet, amiről hallhatsz olvashatsz különféle szakmai blogokon, hírlevelekben, melyiket használd, melyikkel érdemes kezdeni. Most ennek a döntésnek a meghozásában segítek és abban, hogy át tudd látni a sokféle eszköz káoszát.

Tovább →

„Bejött neki”, avagy lehet-e elsőre szerencséd az üzleti ötleteddel?

Sok vállalkozás nem indul el azért, mert a leendő vállalkozó nem találta meg a jó üzleti ötletet. Vagy úgy érezte, nem jó az ötlete. És sok vállalkozás bukik meg azért, mert nem elég jó az ötlet. De milyen is a jó ötlet? Baj-e, ha hibázunk?

Tovább →

Kérdések?

Hahó! Régen beszéltünk már, biztosan tele vagy kérdésekkel: – Hogyan is van ez az online vállalkozás-dolog? – Hogyan indíthatok weboldalt? – Honnan lehet tudni, hogy életképes egy ötlet?

Tovább →

Mire érdemes odafigyelni?

Mindig vannak olyan új eszközök, trendek az online marketingben, amik aktuálisan „menők” és olyanok, amik még a nagy robbanás előtt állnak, amiknek most fog eljönni az ideje. Persze mindig sok új eszköz van a piacon és nehéz megjósolni azt, melyikbe érdemes időt, energiát vagy éppen pénzt fektetni. Mik lesznek a jövő „nagy” eszközei? Mi alapján…

Tovább →

Mennyi idő?

A mai világban a legnagyobb kihívás nem az, hogy megtaláljuk a lehetőségeket, hanem az, hogy túl sok lehetőségünk van, túl sok ötletet, információt kapunk minden nap – ezt a gondolatmenetet Erich Fromm írta le 1941-ben, amikor még a maihoz képest bizony sokkal információszegényebb világban éltek az emberek. Az online vállalkozásokkal kapcsolatban is túl sok az…

Tovább →

Profibb értékesítési oldal apró trükkökkel

Az értékesítési oldalad sikere elsősorban a bizalmon múlik. Erről lehetne sokat értekezni elméletben (és már meg is tettem tavaly a bizalomépítésről szóló tanulmányban), most azonban következzen néhány apró technikai megoldás, ami segít, hogy az értékesítési oldalaid sokkal profibban nézzenek ki, a látogatók több időt töltsenek el rajtuk, a tartalmakat (pl. vevővélemények) érdekesebben, látványosabban tálald és…

Tovább →