
Ingyenes marketing stratégiák nagy tömegek elérésére
Az adás vázlata: Ingyenes eszközök, amikkel látogatókat, érdeklődőket tudsz szerezni: Facebook csoport, Vendégblog, Tartalom, amit sokan osztanak meg, Partnerek, PR, Pinterest, Élő videók (Facebook és Youtube), Facebook események Nyereményjátékok. Nem az eszköz a lényeg, hanem az, hogy hogyan használod, a stratégia, valamint az, hogy utána mire használod az elért tömegek, van-e stratégiád, rendszered arra, hogyan…

Te mit tennél, ha egy nagy multi belépne a piacodra?
A webáruházak piacán most éppen ez történik: az Amazon.com már a magyar piac kapujában van, mostantól ingyen szállít Magyarországra és bár a magyar felület még várat magára, arra lehet számítani, hogy amint belépnek ide, felbolygatják a bevett piaci erősorrendet. Mit tehet egy kis cég, ha a nagyok megjelennek a piacán?

ÉLŐ: Az elmúlt 2 év 3 legjobban sikerült kampánya
Bemutatom a legjobb eredményeket hozó kampány stratégiáinkat lépésről lépésre.

Marketing 5 perc: Hogyan adj el 2000 terméket?
Milyen stratégiával lehet eladni a jegyeket egy nagy konferenciára? A frissen megjelent könyvedet? Vagy rengeteg terméket a karácsonyi kampányodban? Bemutatom azt a stratégiát, ami nálunk bevált.

[VIDEÓ] Tudásból vállalkozás: Így fogj bele!
Hogyan keress pénzt ebookokkal, oktatással, online tanfolyamokkal?

Nyereményjáték szabályok a Facebookon: Mire figyelj oda?
Mostanában több videóban is foglalkoztam a nyereményjátékokkal és ilyenkor mindig felmerül a kérdés, pontosan milyen is a szabályos Facebook nyereményjáték, hogyan is kell ezt csinálni.

[VIDEÓ] Keltsd fel a vevőid figyelmét érdekes tartalmakkal!
Írj jobb blogot, izgalmasabb hírlevelet, hatékonyabb Facebook posztokat és szerezz vevőket a tartalmaiddal! Hogyan csináld? Így:

[VIDEÓ] A vevők 3 típusa: Így marketingezz, hogy elérd őket!
Érj el több vevőt hatékonyabban ezzel az egyszerű stratégiával!

[VIDEÓ] 3 azonnal bevethető ingyenes vevőszerző stratégia
3 azonnal bevethető ingyenes vevőszerző stratégia: – Az első építi a szakértői imidzsedet és közben még vevőket is hoz (nem a blogbejegyzés az) – A második segít összeszedni a célcsoportodat még akkor is, ha éppen másfelé figyelnek. – A harmadik akkor is megfogja a vásárlók figyelmét, ha a konkurensed ajánlata sokkal olcsóbb