Így állítsd be a Facebook boltodat 5 perc alatt:
A Facebook végre előrukkolt ezzel az újítással, amit már sok oldaltulajdonos várt: itt a Facebook bolt. Most megmutatom, hogyan tudod beállítani és elmondok néhány praktikus tanácsot is a használatához:
[Podcast] Így szerezz több feliratkozót! 10 ötlet, amivel kiegészítheted a meglevő csalidat és egy egészen új szemléletmód
E-mail listát sok vállalkozó épít, a letölthető anyagok, a feliratkozó oldalak azonban egy idő után erejüket vesztik. Íme egy új szemléletmód és 10 ötlet, amivel felpörgetheted az érdeklődőszerzésedet:
[ÉLŐ] Kevés a vevőd? Ezen az 5 dolgon változtass:
Sok a látogatód, de kevés a vevőd? Sok az érdeklődő, de végül senki nem vásárol? Mi lehet a gond?
Nyereményjáték szabályok a Facebookon: Mire figyelj oda?
Mostanában több videóban is foglalkoztam a nyereményjátékokkal és ilyenkor mindig felmerül a kérdés, pontosan milyen is a szabályos Facebook nyereményjáték, hogyan is kell ezt csinálni.
[VIDEÓ] Keltsd fel a vevőid figyelmét érdekes tartalmakkal!
Írj jobb blogot, izgalmasabb hírlevelet, hatékonyabb Facebook posztokat és szerezz vevőket a tartalmaiddal! Hogyan csináld? Így:
Facebook slideshow hirdetés: Hogyan használd kreatívan?
A Facebook tavaly októberben vezette be a slideshow hirdetéseket, amiknek segítségével néhány képünkből rövid videót készíthetünk a hirdetési felületen és ez jelenik meg hirdetésként. Ennek nagy előnye, hogy egyszerűbb elkészíteni, mint egy videót, mégis jobban észrevehető, mint egy sima „kép + szöveg”-hirdetés. A slideshow funkcióit augusztus végén a Facebook kibővítette, most már zenét is adhatsz…
[VIDEÓ] Nagy Facebook teszt
Nagy Facebook teszt: Tényleg minden lehetőséget kihoztál az oldaladból, amit ki lehet hozni? No, nézzük csak:
[VIDEÓ] Vevőszerzés a közösségi médiában – minden, ami NEM Facebook
Pinterest, Instagram, Twitter, Snapchat: Melyikkel érdemes foglalkoznod? Hogyan marketingezz rajtuk?
Egy apróság, amit ha átjavítasz a honlapodon, máris több vevőd lehet:
Egy nagyon egyszerű dolog, de a legtöbben elfelejtik, amikor a honlapjukat készítik. Készen állsz egy kis konverziónövelésre? Vágjunk bele!