Tartalommarketing VS: Vevőszerzés: Hogyan jusson mindegyikre idő?

Facebook, Instagram, blog, videó: Rengeteg tartalmat kellene készíteni? De hogyan jusson rá idő? És mi legyen a vevőszerzéssel közben? 📺 Erre adtam megoldásokat az eheti GazdagmamiShow-ban!

Tovább →

Miért nem nálad vásárolnak? Hogyan tudd meg?

Ha nem működnek a hirdetéseid, ha marketingezel, de mégsem hoz elég ügyfelet: Mi lehet a gond? Hogyan tudd meg, min kell javítani? Ebben az élő adásban megmutattam egy 3 lépéses módszert, ami segít rátalálni az okokra és megtalálni a megoldást.

Tovább →

Facebook csoport és oldal felpörgetése

Kevés a követője az oldaladnak? Nem jönnek új tagok a csoportodba? Hiába posztolsz, alig érkezik hozzászólás? Itt az ideje felpörgetni az aktivitást a csoportodban/oldaladon. Hogyan csináld? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

Hogyan szerezz több látogatót a közösségi médiából?

Hogyan érd el, hogy többen kattintsanak át a honlapodra, a webáruházadra, a landing page-edre a közösségi médiából? Mit tegyél, hogy több kattintásod legyen a Facebookról? Hogyan szerezhetsz látogatókat a Storyból? Milyen módszerekkel növelheted a honlapod/webshopod látogatottságát az Instagramról és a Pinterestről? Hogyan érd el, hogy valóban a célcsoportod kattintson?

Tovább →

Hogyan vonzd be a tömeget?

Mit tegyél, hogy sokan találjanak rá a vállalkozásodra? Hogyan érd el azokat, akiknek szüksége van a termékedre/szolgáltatásodra? Hogyan csinálják azok, akiknek rengeteg látogató fordul meg az oldalaikon minden nap? Milyen látogatottságnövelési módszerek vannak és melyiktől mire számíthatsz Erről volt szó ebben az élő adásban!

Tovább →

Hogyan lesz egyedi és utánozhatatlan a vállalkozásod?

Hogyan lóg ki a vállalkozásod a sorból? Sokan erre kapásból rávágják, hogy „mert mi jobban csináljuk, mint a többiek”. De vajon a vevő mit lát ebből? A külső szemlélő, aki most szeretne vásárolni és azon gondolkodik, hogy melyik cég a szimpatikusabb neki, kitől vásároljon, egészen más alapján dönt. Jobb vagy, mint mások? Más vagy, mint…

Tovább →

Merre tovább? Hogyan tudd meg, hova érdemes fejlődnöd 2020-ban?

Milyen volt az idei éved? És mik a jövő évi terveid? Akármire is készülsz, mindenképpen jó, ha átnézed az idei számaidat, statisztikáidat és abból vonsz le következtetéseket a jövő évi terveidhez. Ebben az élő adásban végignéztük, milyen statisztikákat érdemes megnézned, melyiket hogyan és hol tudod megnézni, hogyan elemezd ki őket és melyik mire utalhat a…

Tovább →

20 ötlet, hogyan adj el árérzékeny vevőknek

A te vevőid is mindenre azt mondják „drága”? Mindig az olcsóbb megoldást választják? Simán átmennek a konkurenciához, ha ott olcsóbb egy termék vagy szolgáltatás? Mi okozza ezt? Mit lehet tenni az extra árérzékeny vevőkkel? Mit mondhatsz nekik, ha azt mondják drága vagy ha nem mondanak semmit csak csendben elkattintanak vásárlás nélkül? Ebben az élő adásban…

Tovább →

Szerezz rengeteg érdeklődőt kihívásokkal. De hogyan?

Sok érdeklődőt szerez gyorsan. Rövid idő alatt vásárlóvá érlel. Meggyőz és edukál. Mi az? A kihívás. Az egyik legizgalmasabb új érdeklődőszerző módszer. Mire jó? Hogyan használd hatékonyan? Mire figyelj oda, hogy tényleg működjön? Ezt tudhatod meg ebből a videóból.

Tovább →

Hogyan legyen igazán meggyőző a marketinged?

Igyekszel elmondani, mitől jó a terméked, mitől hatékony a szolgáltatásod, de a többség egyáltalán nem reagál rá? Sokat tanultál már marketing szövegírásról, mégsem tudsz megfelelő hatást elérni? Vajon mitől lesz meggyőző az egyik szöveg és mitől hatástalan a másik? Milyen szavakat használj, milyen elemektől lesz meggyőzőbb a szöveged? Ezekre a kérdésekre adtam választ ebben az…

Tovább →

Page 2 of 18