Mennyi idő?

A mai világban a legnagyobb kihívás nem az, hogy megtaláljuk a lehetőségeket, hanem az, hogy túl sok lehetőségünk van, túl sok ötletet, információt kapunk minden nap – ezt a gondolatmenetet Erich Fromm írta le 1941-ben, amikor még a maihoz képest bizony sokkal információszegényebb világban éltek az emberek. Az online vállalkozásokkal kapcsolatban is túl sok az…

Tovább →

8 tipikus hiba, amit a Nagy Honlapelemzős Napon tapasztaltam

Sikeresen lezárult az idei Nagy Honlapelemzős Nap, rengeteg jelentkezés érkezett, így végül legalább 4 órányi anyag készült (lehet, hogy megvan 5 órányi is, a végén már nem is számoltam :)) Lássuk a tipikus hibákat és a nap legfontosabb tapasztalatait!

Tovább →

MÁSolásról MÁSképp

Mit lehet felhasználni az interneten található tartalomból a saját honlapodon? Meggyorsíthatod-e a szövegírást, a termékfejlesztést máshonnan származó képekkel, szövegekkel? Bünteti-e a Google a másolt szöveget? Mi az, amit megtehetsz és mit nem? Ezt a kérdéskört jártam körbe nem csak jogi, sokkal inkább gyakorlati szempontból ebben a bejegyzésben.

Tovább →

Facebook nyereményjátékok

Nyereményjátékok a Facebookon – Szabad vagy nem?

Nap, mint nap kisebb és nagyobb cégek, bloggerek ezrei indítanak valamilyen nyereményjátékot a Facebookon, hogy növeljék a rajongói táborukat. Jómagam is több ilyen játék lebonyolításában résztvettem már. A legtöbben másoktól lesik el, hogyan kell játékot indítani, szájról szájra járnak a legendák a fantasztikus eredményekről, és ugyancsak szájhagyomány útján terjednek az erre vonatkozó szabályok is. Rebesgetik,…

Tovább →

Reklámot szeretnék! De cicásat vagy pandásat?

Vírusvideók, vicces reklámok – rengeteget láthatsz belőlük a neten, hol ismerősök küldik át őket e-mailben, hol a Facebookon látod, hol meg egyiket a másik után nézed a Youtube-on. Miért? Mert rövid, vicces, meglepő, jó szórakozás. De vajon mit tanulhatsz belőlük, amit a saját üzletedben is felhasználhatsz? Erre mutatok most néhány példát.

Tovább →

webszöveg írás másként, 10 példával

10 mondat, ami megváltoztatja a honlapod eredményeit

Szövegírás. Aki szeret írni, az úgy érezheti nem nagy falat, csak neki kell állni és írni-írni. Aki úgy gondolja, nem tud írni, annak gombóc ül a torkában, merengve ül a billentyűzet előtt és amit leír azt gyorsan vissza is törli… Egyik csoportnak sincs igaza. Jómagam a rutinos írók közé tartoztam, de az első értékesítési oldalam…

Tovább →

De mi legyen a csalim?

Letölthető e-book, 90 napos e-mail tanfolyam, ilyen lehetőségekkel már szinte a legtöbb honlapon találkozol, de vajon hogyan döntsd el, neked milyen csalira van szükséged? És mit lehet tenni, ha a piacodon a többi honlapon már az összes klasszikus csali lehetőséget ellőtték?

Tovább →

Facebook ínyencségek

A XIX. század elején még egyáltalán nem volt általános, hogy a menyasszony ruhája fehér volt az esküvőn, 1 évszázaddal később pedig már minden ara fehérben járult az oltárhoz. Mi történt a kettő között? 1840-ben Viktória királynő hófehér ruhát viselt az esküvőjén és innentől kezdve futótűzként terjedt a fehér ruha szokása – pedig még nem volt…

Tovább →

Kik az olvasóid?

Gyakran emlegetem, hogy „ismerd meg az olvasóidat”, meg „gondolkodj az olvasóid fejével”, és ilyenkor az szokott lenni a válasz, hogy „de én nem tudok”. Igen, nagyon nehéz a fejükkel gondolkodni, ha nem ismered őket. Tehát az első feladat: ismerd meg őket!

Tovább →

Profibb értékesítési oldal apró trükkökkel

Az értékesítési oldalad sikere elsősorban a bizalmon múlik. Erről lehetne sokat értekezni elméletben (és már meg is tettem tavaly a bizalomépítésről szóló tanulmányban), most azonban következzen néhány apró technikai megoldás, ami segít, hogy az értékesítési oldalaid sokkal profibban nézzenek ki, a látogatók több időt töltsenek el rajtuk, a tartalmakat (pl. vevővélemények) érdekesebben, látványosabban tálald és…

Tovább →