Melyik online marketing eszközt használjam? Mi legyen az első lépés?
Kezdőként a legfrusztrálóbb feladat eldönteni, a sok-sok lehetőség közül, amit kínál az internet, amiről hallhatsz olvashatsz különféle szakmai blogokon, hírlevelekben, melyiket használd, melyikkel érdemes kezdeni. Most ennek a döntésnek a meghozásában segítek és abban, hogy át tudd látni a sokféle eszköz káoszát.
Állandó vevőket szeretnék
Van egy termékem, amit szeretnék folyamatosan értékesíteni, pl. egy webáruházban, hogyan lehet azt megtenni anélkül, hogy állandóan árakcióznék? – tette fel a kérdést egy ügyfelünk. A válasz pedig az, hogy:
„Bejött neki”, avagy lehet-e elsőre szerencséd az üzleti ötleteddel?
Sok vállalkozás nem indul el azért, mert a leendő vállalkozó nem találta meg a jó üzleti ötletet. Vagy úgy érezte, nem jó az ötlete. És sok vállalkozás bukik meg azért, mert nem elég jó az ötlet. De milyen is a jó ötlet? Baj-e, ha hibázunk?
Ötletskála: Üzleti ötletekről és ötletelésről másként
Vannak, akik azt mondják, üzleti vénával születni kell. Én azt vallom, az üzleti mentalitás mindannyiunkban megvan (2 évesen még számtalan eszközzel tudjuk meggyőzni a szüleinket arról, hogy cukorka kell a boltban, ekkor még van üzleti vénánk – és ezt a képességet vissza tudjunk hozni magunkban) Üzleti ötletek terén is jól állunk. Mindenkinek vannak jó meglátásai,…
Kérdések?
Hahó! Régen beszéltünk már, biztosan tele vagy kérdésekkel: – Hogyan is van ez az online vállalkozás-dolog? – Hogyan indíthatok weboldalt? – Honnan lehet tudni, hogy életképes egy ötlet?
Mire érdemes odafigyelni?
Mindig vannak olyan új eszközök, trendek az online marketingben, amik aktuálisan „menők” és olyanok, amik még a nagy robbanás előtt állnak, amiknek most fog eljönni az ideje. Persze mindig sok új eszköz van a piacon és nehéz megjósolni azt, melyikbe érdemes időt, energiát vagy éppen pénzt fektetni. Mik lesznek a jövő „nagy” eszközei? Mi alapján…
Miért nem vásárolnak?
Ha van egy weboldalad, van egy jó terméked vagy szolgáltatásod, vannak látogatók az oldalon, akkor már csak azt hiányzik, hogy vásároljanak is az oldalon. És bizony induló honlapoknál előfordul, hogy az első időben egyáltalán nem vásárol senki az oldalon, vagy csak nagyon kevesen vásárolnak. Miért van ez? Mit lehet tenni?
Kerülj reflektorfénybe egy kis fifikával!
Győzött a népakarat: a mai blogbejegyzés arról szól majd, hogyan szerezd meg a célcsoportod figyelmét néhány egyszerű, de szokatlan ötlet segítségével. Amiről ma itt nem lesz szó azok a hagyományos megoldások, amiket már a konkurenseid is felfedeztek, nem mondom, hogy reklámozz azokon a portálokon, amiket olvasnak vagy hogy jelenj meg a szaksajtóban, ezeket már úgyis…
5 konverziónövelő trend (amire még biztosan nem gondoltál)
Technikai újdonság, mint égen a csillag… Design trend – úgy változik, mint a friss divat… De vajon mik azok a technikai újdonságok, friss webdesign praktikák, amiket ha bevetsz, a konverzióid is emelkedni fognak majd? Lássuk csak!
Konverzióbarát oldalak
A napokban láttam egy szuper kis riportot egy magyar ruhatervezővel. Nagyon szimpatikus volt a tervező, jól néztek ki a ruhák és szerettem volna alaposabban is körülnézni a honlapon. Csakhogy itt nem derült ki szinte semmi: néhány kép a ruhákról (ezt már a riportban is láttam), árak, és egy nagy megrendelés gomb, amire kattintva e-mailt tudtam…