Mi van most az elérésekkel és mit tehetsz érte, hogy jobb legyen?

Milyen tartalmat használj, milyen apró részletekre figyelj oda, amik ronthatják az eléréseidet? Mit tudnak azok a tartalmak, amik organikusan is nagy elérésre tesznek szert most? – ezekre a kérdésekre kaphatsz választ ebből a 🌞 Gazdagmami Hétindítóból 🌞

Tovább →

Instagram újdonságok 2024. május

Algoritmusváltozás és egy sor egyéb újdonság jött a napokban az Instagramra: Mire jók ezek neked? Mit kell tudnod róluk? Erről volt szó a 🌞 Gazdagmami Hétindítóban 🌞!

Tovább →

Passzív bevétel vállalkozóként: Hogyan érheted el?

– Milyen passzív jövedelem forrásai lehetnek egy vállalkozásnak? – Mikor és hogyan szakíts rá időt, hogy megvalósítsd? – Miért is érdemes ilyen termékeket, szolgáltatásokat építened az üzleti modelledbe és hogyan biztosíthat mindez stabilitást a vállakozásodban? – 10 ötlet, amiből passzív jövedelmet teremthetsz vállalkozóként (példákkal) Erről volt szó ebben a Gazdagmami Hétindító élő adásban.

Tovább →

Hogyan építs aktív közösséget?

Olyat, aki lájkol, követ, hozzászól, továbbadja a híredet… – Miért jó ez neked vállalkozóként? – Szükséges egyáltalán? – Miért jó neked? (és miért éri meg a közösséged tagjainak) – Milyen csoportokból épül fel egy közösség és melyikre hogyan legyél hatással? Melyik mitől marad aktív? – Milyen eszközeid vannak arra, hogy elérd és aktivizáld a követőidet?…

Tovább →

7 szokatlan tartalom ötlet, amit biztosan észrevesznek, megosztanak majd az emberek

Mik azok? Erről beszéltem a mai Gazdagmami Hétindítóban!

Tovább →

TikTok a marketingben: elkezdjük vagy ne?

Ha eddig halogattad, mert furának és macerásnak tűnt a rövid videózás vagy csak nem tudod, egyáltalán érdemes-e belevágni: Hogyan mérlegelj?

Tovább →

Marketing rendszeres közösségi média posztolgatás nélkül: Hogyan?

A közösségi médiával szuper eredményeket lehet elérni. De nem csak ezzel lehet vevőket szerezni. Ráadásul annak, aki gyakorlatlan különösen nagy erőfeszítésébe és rengeteg idejébe kerülhet a rendszeres tartalomkészítés. Lehet ezt másként is? – Hogyan lehet megtalálhatónak is lenni a népszerű felületeken, de mégse beleszakadni a napi posztolásba? – Hol érhetsz el vevőket a Facebook/Instagram/TikTok hármason…

Tovább →

Mivel lehet kilógni a sorból 2023-ban?

Ilyenkor év végén sokan oldalon írnak róla, mik lesznek a jövő évi marketing trendek. Izgalmas új appok, felületek, marketing eszközök kerülnek ilyenkor szóba. De őszintén: tök mindegy mik lesznek ezek. Mert nem ezektől lesz átütő erejű a marketinged. Ami igazán érdekes számodra, mint kisvállalkozó számára mi az, ami jövőre megfogja az emberek figyelmét, amivel kilóghatsz…

Tovább →

Tartalommarketing VS: Vevőszerzés: Hogyan jusson mindegyikre idő?

Facebook, Instagram, blog, videó: Rengeteg tartalmat kellene készíteni? De hogyan jusson rá idő? És mi legyen a vevőszerzéssel közben? 📺 Erre adtam megoldásokat az eheti GazdagmamiShow-ban!

Tovább →

Miért nem nálad vásárolnak? Hogyan tudd meg?

Ha nem működnek a hirdetéseid, ha marketingezel, de mégsem hoz elég ügyfelet: Mi lehet a gond? Hogyan tudd meg, min kell javítani? Ebben az élő adásban megmutattam egy 3 lépéses módszert, ami segít rátalálni az okokra és megtalálni a megoldást.

Tovább →

Page 1 of 18