Mi van most az elérésekkel és mit tehetsz érte, hogy jobb legyen?

Milyen tartalmat használj, milyen apró részletekre figyelj oda, amik ronthatják az eléréseidet? Mit tudnak azok a tartalmak, amik organikusan is nagy elérésre tesznek szert most? – ezekre a kérdésekre kaphatsz választ ebből a 🌞 Gazdagmami Hétindítóból 🌞

Tovább →

Hogy is van ez az algoritmussal?

Tényleg megváltozott algoritmus a Facebookon és az Instagramon? Már csak hirdetéssel lehet eredményeket elérni? Vagy már csak a videó működik? Mit is kell pontosan tudni most a Facebook, az Instagram és a TikTok algoritmusról? Miben különböznek? Miben hasonlítanak? Mivel és hogyan lehet most jó eredményeket elérni? Milyen tartalmakkal? Mikor tedd ki őket? Mi számít? Erről…

Tovább →

Ennél egyszerűbben nem készíthetsz rövid videót

A videózással a legnagyobb gond, hogy el kell készíteni 🙂 Közben elkadsz. Újra felveszed. Megvágod. Nem tetszel magadnak. Kimarad valami. Újra meg újra nekifutsz. A végén meg a 60mp-es videód végül 60 perc alatt készül el. Plusz az ötleteléssel töltött idő… Hogyan csináld gyorsan? Erre hoztam nektek ötleteket gyorsan elkészíthető mégis ötletes videókra ebben a…

Tovább →

Instagram újdonságok 2024. május

Algoritmusváltozás és egy sor egyéb újdonság jött a napokban az Instagramra: Mire jók ezek neked? Mit kell tudnod róluk? Erről volt szó a 🌞 Gazdagmami Hétindítóban 🌞!

Tovább →

Követőszerzés Facebook és Instagramon: Hogyan? Miben más?

– Melyik felületen milyen követőszerző módszerek működnek? – Mi az, ami hasonló? – Mi az, ami más? – Mire figyelj, ha mindkét felületre posztolsz? – Milyen stratégiával szerezhetsz sok követőt a Facebookon és mivel az Instagramon?

Tovább →

Hogyan építs aktív közösséget?

Olyat, aki lájkol, követ, hozzászól, továbbadja a híredet… – Miért jó ez neked vállalkozóként? – Szükséges egyáltalán? – Miért jó neked? (és miért éri meg a közösséged tagjainak) – Milyen csoportokból épül fel egy közösség és melyikre hogyan legyél hatással? Melyik mitől marad aktív? – Milyen eszközeid vannak arra, hogy elérd és aktivizáld a követőidet?…

Tovább →

Itt a közösségi média rendszerváltás: Mi jön most?

Ez a Facebook már nem az a Facebook, mint 2-3 vagy 5 évvel ezelőtt. És az Instagram se ugyanolyan, mint régen. Ezt talán te is tapasztalod. Lassan megváltoztak ezek a felületek és a felhasználók se úgy használják már a közösségi médiát, mint korábban. Már nem működik az, hogy egyetlen felületen próbálsz mindenkit elérni. Már nem…

Tovább →

Hogyan kelts érzelmeket a marketingedben?

A legrosszabb, ami a hirdetéseddel vagy a posztjaiddal történhet, hogy érdektelenséget vált ki az emberekből. Nem figyelnek rá oda. Észre se veszik. Vagy ha észreveszik, csak átgördítenek felette. Pedig a terméked szuper, egy csomó időt töltöttél, hogy jó legyen a szöveg és ez a hála?! 😭🙂 Mit lehet tenni?

Tovább →

Vevőszerző tartalom ötletek (Facebook, Instagram, blog, Youtube)

Készíted-készíted a posztokat, de nem tudod, hogyan lesznek ebből vevőid? Lehet egy lépésben egy posztból vevőket szerezni? Ilyen tartalmakra (közösségi média posztok, videók, blogbejegyzés) mutattam példákat ebben a Gazdagmami Hétindító élő adásban!

Tovább →

Zuhannak az elérések: Mit lehet tenni?

A Facebookon és az Instagramon is gyakran tapasztalhatsz nagy ingadozásokat az elérésben. Elkészíted sok munkával az érdekes és hasznos tartalmadat, aztán alig látja valaki. Mintha a közösségi média algoritmusok kénye-kedvétől függne a dolog. Máskor meg egy teljesen banális posztod rengeteg emberhez eljut és látszólag érthetetlen, miért. És lehetnek olyan időszakok is, amikor a teljes elérésed…

Tovább →

Page 1 of 5