Hol érdemes most hirdetni?
Hol hirdess, ha icipici vállalkozásod van icipici büdzsével? Facbook? Insta? TikTok? Google? Milyen lehetőségek vannak még? Mit hirdess ott? Hogyan hirdess? Honnan tudhatod mit érdemes választanod? És melyik hirdetésednek hol a helye? Erről volt szó ebben 🌞 Gazdagmami Hétindító 🌞 adásban!
Ezért nem jó a hirdetésed (és mit tegyél, hogy az legyen)
Hirdetsz, de nem megy? Hirdettél, de nem voltál elégedett? Hol lehet a hiba? Hogyan lehet ezt kideríteni? Mit csinálj, ha nem megy a hirdetésed és milyen hirdetést készíts, ami felébreszti az álmosan görgető nézelődőket, kizökkenti őket az apátiából, izgalomba hozza és alig várják, hogy tőled vásárolhassanak? Ilyen hirdetésekről volt szó ebben a 🌞Gazdagmami Hétindító🌞 élő…
A terméked fantasztikus: Így mondd el érdekesen!
Az ajánlatod kedvező, a terméked fantasztikus, a szolgáltatásod egyedülálló – csak éppen senki nem tud róla? Hogyan mondd el mindezt úgy, hogy – érdekes legyen – és fel is figyeljenek rá? Erre mutattam 3 ötletet ebben a 🌞 Gazdagmami Hétindítóban 🌞
6 ötlet hogyan kampányolj árakció nélkül
Jó lenne egy vonzó ajánlat? Olyan, amire harapnak a vevőid? Olyan, amire sokan kattintanak? Olyan, amit sokan visznek? De közben meg nem akarsz mindig árakciózni? Hogyan csináld? Ebben az élő adásban 6 olyan ötletet mutattam, amivel mindig érdekesek, aktuálisak lehetnek a kampányaid árengedmény nélkül is.
A hatásos reklám 5 fajtája
Ha szeretnéd felpörgetni a marketingedet az új évben hatásos hirdetésekre mindenképpen szükséged lesz hozzá. De milyen is az igazán hatásos hirdetés? Mitől lesz ütős? Mitől fogják észrevenni? Valójában 5 fajtája van. Válaszd a neked valót és nyert ügyed lesz! Mik azok és hogyan csináld? Ezt tudhatod meg ebből a 🌞Gazdagmami Hétindítóból!🌞
Hogyan teremts igényt a termékedre?
A terméked szuper, de a piac még nem tud róla: Hogyan tudsz igényt teremteni rá? – Mi is az az igényteremtés valójában (nem az, amit sokan gondolnak)? – Honnan tudhatod meg, mire van igénye a piacodnak egyáltalán? – Milyen eszközökkel, milyen kommunikációval tudsz igényt teremteni? (mutatok példákat is) – erről volt szó a legújabb Gazdagmami…
Szokatlan, figyelemfelkeltő hirdetés szöveg ötletek
Ha hirdetni szeretnél két nagy nehézséggel kell megküzdened: 1. Egyre nehezebb megfogni az emberek figyelmét, mert nap, mint nap rengeteg hirdetést látnak. Ezért hiába értékes a terméked, hiába kiváló az ajánlatod, észre sem veszik. 2. Sok más vállalkozás is hirdet, egyre nehezebb kitűnni közülük. Hogyan csináld? Ehhez szokatlan és meglepő hirdetésszövegekre lesz szükséged. Ezekre hoztam…
Hogyan kelts érzelmeket a marketingedben?
A legrosszabb, ami a hirdetéseddel vagy a posztjaiddal történhet, hogy érdektelenséget vált ki az emberekből. Nem figyelnek rá oda. Észre se veszik. Vagy ha észreveszik, csak átgördítenek felette. Pedig a terméked szuper, egy csomó időt töltöttél, hogy jó legyen a szöveg és ez a hála?! 😭🙂 Mit lehet tenni?
Miért vásárol a vevő valójában?
A vevők valójában két okból vásárolnak. Az egyik ok az, amivel megmagyarázza a vásárlását. A másik ok a valódi, ami a háttérben van. A vásárlás igazi mozgatórugója.
Hol hirdess? És hogyan? Mi működik most?
Hirdetnél, de hatékonyan szeretnéd csinálni? Hol érdemes most hirdetni? Milyen lehetőségek vannak és melyik kinek való? Mit érdemes hirdetni és hogyan, hogy valódi eredményeket hozzon? Ez derül ki ebből a GazdagmamiShow adásból.