Jövőbelátás: Hogyan tűzz ki célokat és valósítsd meg őket, ha minden bizonytalan?
– Mi az, ami változás idején is biztos és honnan tudd meg? – Hogyan lehet előre tervezni változások idején? Miben más ez a terv, mint az eddigiek? – Milyen célokat tűzhetsz ki most? – Mit mérj a marketingedben, mire figyelj oda? – Hogyan reagálj az ügyfeleid életét érintő változásokra? – Hogyan maradj talpon változó körülmények…
Hogyan használd marketingre a Facebook csoportokat?
– Milyen csoport típusok vannak és melyik mire való? – Érdemes-e Facebook csoportot indítani a vállalkozásodnak és hogyan csináld? – Hogyan használd érdeklődőszerzésre a Facebook csoportokat? – Hogyan illeszd a marketing stratégiádba a csoportokat? – Kinek érdemes csoportot indítania és mikor NE indíts csoportot? Ezekre a kérdésekre adtam választ ebben az élő adásban.
Pinterest marketing: Miért és hogyan érdemes belevágni?
Itt a Facebook és az Instagram: Miért kéne még a Pinteresttel is foglalkoznod? Milyen célcsoportot érhetsz ott el? Hogyan szerezz vele vevőket? A hétfő reggeli Gazdagmami Show adásból kiderül: – Miért jó vevőszerző eszköz a Pinterest lustáknak? – Mennyit és hogyan kell oda posztolni? (ezen meg fogsz lepődni) – Miért lehet szuper eszköz az ismertségnövelésre,…
Hogyan legyen a vállalkozásod sokkal ismertebb?
A vállalkozásod szuper, a terméked remek, de alig ismeri valaki? De miért nem? Miért találnak rád kevesen? Miért nem jegyzik meg a márkádat? Hogyan változtass ezen? Ebben az adásban 3 példán keresztül mutatom meg: – hogyan lehet már a kezdetektől megjegyezhető és továbbadható a vállalkozásod, – mit tehetsz, hogy többen találjanak rád (nem a sok…
Vevőszerző kampány tervezés: Hogyan?
Szeretnél egy kampányt, de nem tudod a lépéseket? Mitől lesz kampány a kampány és mi nem az? Hogyan fogj bele? Mit tervezz meg? Mire figyelj oda? Mennyibe fog kerülni és mit tegyél, ha csak kevés pénzt tudsz erre költeni? Hogyan legyen hatásos a kampányod? Erről volt szó ebben a Gazdagmami Show élő adásban!
Hogyan változnak meg a vevők válságban?
Válságban a vásárlási szokások is megváltoznak. Hogyan döntenek az emberek ilyenkor? Milyen érvek hatnak rájuk? Melyik vásárlói csoport hogyan reagál a válságra? Mi az, amiben óvatosabbak lesznek ilyenkor és mi az, amire ugyanúgy költenek, mint eddig? Hogyan marketingezd ilyenkor a termékedet? Erről volt szó ebben az élő adásban.
Meggyőző Facebook hirdetés írás: Hogyan?
Ha igazán hatékony hirdetéseket szeretnél, ahhoz nagyon jó szövegre lesz szükséged. Olyanra, ami nem túl „reklámos”. Ami megragadja az olvasó figyelmét. Amit kíváncsian és szívesen olvasnak végig. Aminél nem azt érzi az olvasó, hogy már megint el akarnak adni neki valamit. Ha jó a szöveged, nem csak több lesz a kattintás a hirdetésen és több…
Bevétel külföldről: Nézzük, milyen lehetőségeid vannak!
Külföldi vevőket is el szeretnél érni? Összegyűjtöttem a lehetőségeket, merre indulhatsz el!
Vállalkozás változó körülmények között
Az elmúlt egy hét sok vállalkozó számára hozott gyökeres változást és sokan estek kétségbe: mi jön most? Mi lesz még? Mit tegyek? Sokan érzik veszélyben a megélhetésüket, az eddigi életüket. Múlt héten rengeteg kérdés érkezett tőletek: – Mi lesz, ha az emberek nem fognak tőlem vásárolni? – Mi lesz, ha eltűnik a fizetőképes kereslet? –…
7 meglepő, kreatív és nagyon hatásos érdeklődőszerző módszer
Több érdekődőt, követőt, hírlevél feliratkozót szeretnél? Nyilván, hiszen ez adja a vevőszerzésedhez az „üzemanyagot”. A baj csak az, hogy a hagyományos „töltsd le egy ingyenes pdf-et”- módszerek már nem működnek. Hogyan lehet ezt érdekes, kreatívan és sokkal hatékonyabban csinálni? Na, erről szólt ez a GazdagmamiShow adás!