[ÉLŐ] Esettanulmány: Hogyan lett 3 blogbejegyzésből 1,5 millió bevétel?
Ebben a Gazdagmami Show élő adásban azt mutattam meg, hogyan lehet 3 blogbejegyzéssel minél pontosabban elérni a célpiacodat és kihozni a rá épülő kampányból a lehető legtöbbet egy vadonatúj tartalommarketing stratégiával.
Ötletből működő vállalkozás: Hogyan?
Most indulnál van egy ötleted, de nem tudod, hogyan kezdj bele a megvalósításba? Szeretnéd, ha rögtön az elején biztos lábakon állna a vállalkozásod. Ebben a Vállalkozónői Kerekasztal előadásban ezekre a kérdésekre adtam választ.
Kampánymentő ötletek, ha nem vásároltak elegen
Minden marketinges rémálma: amikor hiába hirdetsz alig-alig jönnek a vevők. Vagy lement a jól megtervezett kampányod, de nem sikerült eladni a jegyeket a rendezvényedre, maradtak még helyek, esetleg a nyakadon maradt a szuper termék. Mit lehet tenni? Íme 10 kampánymentő ötlet:
ÉLŐ: Min javíts a honlapodon, hogy több vevőd legyen?
Konverziónövelő honlapelemek, vevőszerző honlapok: mit tegyél, hogy jobban működjenek?
ÉLŐ: Az elmúlt 2 év 3 legjobban sikerült kampánya
Bemutatom a legjobb eredményeket hozó kampány stratégiáinkat lépésről lépésre.
Marketing 5 perc: Hogyan adj el 2000 terméket?
Milyen stratégiával lehet eladni a jegyeket egy nagy konferenciára? A frissen megjelent könyvedet? Vagy rengeteg terméket a karácsonyi kampányodban? Bemutatom azt a stratégiát, ami nálunk bevált.
[VIDEÓ] Marketing 5 perc: Izgalmas új trend, amivel felturbózhatod a hirdetéseidet
Jobb hirdetések, szakértői imázsépítés, közösségépítés egyetlen nagyon hatásos eszközzel. Így: