Hogyan keltsd fel a vevő figyelmét?
A világ legértékesebb valutája jelenleg a vevő figyelme: mindenki ezért küzd. Reklámok, tartalmak, videók tömege zúdul rá minden nap. Hogyan tudod TE megszerezni a figyelmet? Mit tehetsz ezért? Erre mutattam példákat ebben a Gazdagmami Hétindítóban olyan cégektől, akik megcsinálták és hozok ötleteket, amiket te is megvalósíthatsz.
Ezért nem jó a hirdetésed (és mit tegyél, hogy az legyen)
Hirdetsz, de nem megy? Hirdettél, de nem voltál elégedett? Hol lehet a hiba? Hogyan lehet ezt kideríteni? Mit csinálj, ha nem megy a hirdetésed és milyen hirdetést készíts, ami felébreszti az álmosan görgető nézelődőket, kizökkenti őket az apátiából, izgalomba hozza és alig várják, hogy tőled vásárolhassanak? Ilyen hirdetésekről volt szó ebben a 🌞Gazdagmami Hétindító🌞 élő…
A hatásos reklám 5 fajtája
Ha szeretnéd felpörgetni a marketingedet az új évben hatásos hirdetésekre mindenképpen szükséged lesz hozzá. De milyen is az igazán hatásos hirdetés? Mitől lesz ütős? Mitől fogják észrevenni? Valójában 5 fajtája van. Válaszd a neked valót és nyert ügyed lesz! Mik azok és hogyan csináld? Ezt tudhatod meg ebből a 🌞Gazdagmami Hétindítóból!🌞
Nagy terveid, nagy céljaid vannak 2024-re? Hogyan érd el őket?
Egyszerűen: legyen terved! De hogyan is készíts olyan tervet, ami – segít előrébb jutni a vállalkozásodban, – összeegyeztethető azzal, amit most csinálsz, nem vállalod vele túl magad, – milyen évtervezési módszereket használj vállalkozóként, ha még kezdő vagy és milyet akkor, ha már régóta vállalkozol? – mit és hogyan tervezz meg, ha több vevőt szeretnél elérni…
Hogyan legyél sokkal meggyőzőbb?
Mi játszódik le a vásárló fejében vásárláskor, mi az, ami meggyőzi és mi az, ami elbizonytalanítja?Milyen hormonok dolgoznak bennünk a vásárlás folyamán? Milyen érzelmek segítenek vagy éppen gátolnak meg a vásárlásban? Erről volt szó ebben a 🌞 Gazdagmami Hétindító 🌞 élő adásban!
7 szokatlan tartalom ötlet, amit biztosan észrevesznek, megosztanak majd az emberek
Mik azok? Erről beszéltem a mai Gazdagmami Hétindítóban!
TikTok a marketingben: elkezdjük vagy ne?
Ha eddig halogattad, mert furának és macerásnak tűnt a rövid videózás vagy csak nem tudod, egyáltalán érdemes-e belevágni: Hogyan mérlegelj?
Mekkora a piacod valójában?
Vajon mekkora lehet a teljes piacod? Honnan lehet ezt megtudni? Mekkora a potenciál benne? Növekszik vagy csökken? És, hogyan érheted el minél hatékonyabban azokat, akik rajta vannak? Hogyan érhetsz el több vevőt? Hogyan növelheted a piac méretét? – erről volt szó ezen a héten a 🌞 Gazdagmami Hétindítóban 🌞!
Hogyan legyen érdekesebb a vállalkozásod?
A vállalkozásod jó, csak éppen senki sem tud róla? Mit tehetsz azért, hogy MÁS legyen, kilógjon a sorból? Mit tehetsz azért, hogy különleges legyen? Mit tehetsz azért, hogy észrevegyék? Ebben az élő adásban megmutatok neked 20 ötletet, amitől – különlegesebb lesz a terméked/szolgáltatásod, – különlegesebb lesz a vállalkozásod, – nem csak észrevesznek majd, hanem meg…
10 ötlet, hogyan könnyítheti meg a vállalkozásod életét az AI
Mindenki erről beszél, de tényleg hasznos? Miben könnyítheti meg a vállalkozásod életét az AI? – Hogyan tud segíteni az ügyfélszolgálati munkában? – Hogyan tud időt megtakarítani neked? – Milyen marketing feladatokban lehet a hasznodra? – Hogyan is kell használni és mennyire tud magyarul? – Mire nem alkalmas és hogyan ne használd? – 10 ötlet, mire…