Közösségi média trendek 2020: Mi várható? Mivel foglalkozz jövőre és mivel ne?

Milyen módszerek működnek jövőre a közösségi médiában? Hogyan szerezhetsz majd vevőket? Milyen új funkciók várhatóak? Mi az, ami nem fog már működni? Milyen posztok, tartalmak és formátumok lesznek hatékonyak 2020-ban? Ezekre a kérdésekre adtam választ ebben az élő adásban!

Tovább →

Instagram posztok időzítése egyszerűen a Facebookról

Korábban már írtam az Instagram posztok időzítéséről a Later segítségével, most azonban már nincs szükség külső megoldásra sem ehhez, hiszen nemrégiben a Facebook Creator Studioból is elérhetővé vált az Instagram posztok időzítése. Ez nagy könnyítés, ha nem csak véletlenszerűen szeretnél posztolni, hanem tudatosan és tervezetten. Hogyan csináld? Megmutatom!

Tovább →

Hogyan hozd ki a maximumot a Facebook oldaladból?

Mit állítsd be a Facebook oldaladon, hogy jobb eredményeket érj el vele? Erről beszéltem ebben az élő adásban.

Tovább →

Hogyan növeld az organikus elérésedet a Facebookon?

Hogyan érhetsz el a célcsoportodhoz organikusan (azaz hirdetések nélkül) hatékonyan? A Facebookról elterjedt, hogy már szinte semmi nem jelenik meg organikusan a követőknek (ez Facebook zeroként vált ismertté). Sokan panaszkodnak arra is, hogy a korábban jó elérésű Facebook csoportokkal sem érnek már el senkit. Van, aki szerint ezzel arra próbálnak ösztönözni, hogy minél többen hirdessenek.…

Tovább →

6 nyereményjáték ötlet a közösségi oldalad felfuttatásához

Sokan indítanak nyereményjátékokat a közösségi médiában, ám a szokásos oszd meg, szólj hozzá és nyerhetsz már elég unalmas. Milyen játékot indíthatsz még?

Tovább →

Hogyan érj el sokkal több embert a közösségi médiában?

Sok időt töltesz a posztok elkészítésével – mégis csak alig látják őket? Mindig kitalálsz valami újat, eseményeket készítesz, videókat teszel ki, Messenger botot használsz – az eredmény mégis csekély? Szeretnél több követőt, csoporttagot, de alig talál rád valaki? Jó lenne élettel megtölteni az Insta profilodat, de csak nagyon lassan növekszik a követőtáborod? Mit lehet tenni?…

Tovább →

Így tudj meg többet a piacodról!

– Mitől lesz piac a piac? – Mégis: mekkora a piac mérete? Honnan lehet ezt megtudni? – A piac anatómiája: Hol vannak a fizetőképes vevők? Honnan tudhatod meg, hogy vannak-e? – Hogyan ismerd meg jobban a konkurenseidet? – Mitől épül a piac? – Hogyan építheted te is a sajátodat? – Milyen adatokat érdemes begyűjtened a…

Tovább →

Instagram és Facebook Story a marketingben

Csak 24 órán át elérhető, nem is nézik annyian, tele van fura funkciókkal és a formátuma is olyan szokatlan: Mihez kezdjünk az Instagram és a Facebook Storyval? Van értelme egyáltalán foglalkozni vele? Mire használd a marketingedben? Milyen gyakran használd? Milyen funkciókra képes? Hogyan szerezz vele érdeklődőket? És hogyan vásárlókat? Hogyan segíthet a márkád építésében? Erről…

Tovább →

Hogyan hirdess okosan a Facebookon?

Már hirdetsz a Facebookon, de nem vagy elégedett az eredménnyel? Még nem hirdetsz, de később majd szeretnél? Ebben az élő adásban bemutattam: – Milyen hirdetéstípusok vannak és melyik mire való? – Milyen formátumok léteznek és melyiket érdemes használni? – Milyen célzási beállítások vannak és melyikkel juthatsz el a leghatékonyabban a célközönségedhez? És, ami a legfontosabb:…

Tovább →

Ez új fog jönni a marketingedhez: újdonságok a közösségi médiában

Hova tart a Facebook? Milyen új funkciók vannak a felületen, az algoritmusban és a hirdetésekben, amikről vállalkozóként mindenképpen tudnod kell? Mi újság az Instagrammal? Mik azok az újdonságok, amik segíthetnek a hatékonyabb marketingben? És vajon mit érdemes tudnod a Pinterest és a Messenger újításairól? Erről volt szó ebben az élő adásban!

Tovább →

Page 5 of 8