Mi van most az elérésekkel és mit tehetsz érte, hogy jobb legyen?
Milyen tartalmat használj, milyen apró részletekre figyelj oda, amik ronthatják az eléréseidet? Mit tudnak azok a tartalmak, amik organikusan is nagy elérésre tesznek szert most? – ezekre a kérdésekre kaphatsz választ ebből a 🌞 Gazdagmami Hétindítóból 🌞
Hogy is van ez az algoritmussal?
Tényleg megváltozott algoritmus a Facebookon és az Instagramon? Már csak hirdetéssel lehet eredményeket elérni? Vagy már csak a videó működik? Mit is kell pontosan tudni most a Facebook, az Instagram és a TikTok algoritmusról? Miben különböznek? Miben hasonlítanak? Mivel és hogyan lehet most jó eredményeket elérni? Milyen tartalmakkal? Mikor tedd ki őket? Mi számít? Erről…
Ennél egyszerűbben nem készíthetsz rövid videót
A videózással a legnagyobb gond, hogy el kell készíteni 🙂 Közben elkadsz. Újra felveszed. Megvágod. Nem tetszel magadnak. Kimarad valami. Újra meg újra nekifutsz. A végén meg a 60mp-es videód végül 60 perc alatt készül el. Plusz az ötleteléssel töltött idő… Hogyan csináld gyorsan? Erre hoztam nektek ötleteket gyorsan elkészíthető mégis ötletes videókra ebben a…
Követőszerzés Facebook és Instagramon: Hogyan? Miben más?
– Melyik felületen milyen követőszerző módszerek működnek? – Mi az, ami hasonló? – Mi az, ami más? – Mire figyelj, ha mindkét felületre posztolsz? – Milyen stratégiával szerezhetsz sok követőt a Facebookon és mivel az Instagramon?
Itt a közösségi média rendszerváltás: Mi jön most?
Ez a Facebook már nem az a Facebook, mint 2-3 vagy 5 évvel ezelőtt. És az Instagram se ugyanolyan, mint régen. Ezt talán te is tapasztalod. Lassan megváltoztak ezek a felületek és a felhasználók se úgy használják már a közösségi médiát, mint korábban. Már nem működik az, hogy egyetlen felületen próbálsz mindenkit elérni. Már nem…
Hogyan kelts érzelmeket a marketingedben?
A legrosszabb, ami a hirdetéseddel vagy a posztjaiddal történhet, hogy érdektelenséget vált ki az emberekből. Nem figyelnek rá oda. Észre se veszik. Vagy ha észreveszik, csak átgördítenek felette. Pedig a terméked szuper, egy csomó időt töltöttél, hogy jó legyen a szöveg és ez a hála?! 😭🙂 Mit lehet tenni?
Zuhannak az elérések: Mit lehet tenni?
A Facebookon és az Instagramon is gyakran tapasztalhatsz nagy ingadozásokat az elérésben. Elkészíted sok munkával az érdekes és hasznos tartalmadat, aztán alig látja valaki. Mintha a közösségi média algoritmusok kénye-kedvétől függne a dolog. Máskor meg egy teljesen banális posztod rengeteg emberhez eljut és látszólag érthetetlen, miért. És lehetnek olyan időszakok is, amikor a teljes elérésed…
Mindenki posztol, tartalmat gyárt, videózik, az elérések csökkennek: Milyen posztokkal hívhatod fel magadra a figyelmet MOST?
🥸 Milyen témák, milyen kommunikáció működik? Honnan tudhatod meg, mi lesz eredményes? – Mennyi tartalmat készíts? Mi az, aminek már van hatása és mi az, ami növekedéshez vezet? – Mehet ugyanaz az Instagramra és a Facebookra? Mik a hasonlóságok? Mik a különbségek? – Kell foglalkozni a mindenkit érintő problémákkal, nehézségekkel (infláció, tüntetések stb.)? És, ha…
Facebook és Instagram követőszerzés: Hogyan csináld?
Akkor tudsz ismertséget szerezni a vállalkozásodnak a Facebookon és az Instagramon, ha vannak követőid. De hogyan fogj bele a követőszerzésbe? El lehet indulni a nulláról? Mire érdemes odafigyelni? És mit tehetsz, ha megállt a követőid száma a növekedésben?
Hogyan használd marketingre a Facebook csoportokat?
– Milyen csoport típusok vannak és melyik mire való? – Érdemes-e Facebook csoportot indítani a vállalkozásodnak és hogyan csináld? – Hogyan használd érdeklődőszerzésre a Facebook csoportokat? – Hogyan illeszd a marketing stratégiádba a csoportokat? – Kinek érdemes csoportot indítania és mikor NE indíts csoportot? Ezekre a kérdésekre adtam választ ebben az élő adásban.