Vevőszerző tartalom ötletek (Facebook, Instagram, blog, Youtube)
Készíted-készíted a posztokat, de nem tudod, hogyan lesznek ebből vevőid? Lehet egy lépésben egy posztból vevőket szerezni? Ilyen tartalmakra (közösségi média posztok, videók, blogbejegyzés) mutattam példákat ebben a Gazdagmami Hétindító élő adásban!
Hogyan tartalommarketingezz MOST hatékonyan?
Videók, Insta, Facebook posztok, élő adások, blog, hírlevél – a tartalommarketing világa folyamatosan változik: Mik az újdonságok? Mi az, ami most megfogja a vevők figyelmét? Milyen tartalmak? Milyen formátumok? Milyen hosszú írások? Milyen hosszú videók? Hogyan érd el, hogy a tartalmaidat sokan lássák és sokan osszák meg 2019-ben is? Erről beszéltem ebben az élő adásban.
Hogyan adj el a blogodon hatékonyan?
Van blogod, de fogalmad sincs hogyan adj el vele? Vannak olvasóid, lelkesek, olvasnak, de vajon vásárolnának is tőled valamit? Ebben az élő adásban megmutattam, hogyan építs masszív rendszeres forgalmat a blogodon, építs törzsközönséget és adj el a blogod felületén újra meg újra!
Az örökzöld vevőszerző tartalmak titka
Csak gyártod-gyártod a tartalmakat és vagy hoznak vevőt vagy nem, Mindig valami újjal kell kijönnöd, ha új vevőket szeretnél, Csak a közösségi médiából vagy hirdetésekből szerzel vevőket, a bevételednek legalább 80%-a attól függ, mit sikerült itt elérned. Mit lehet tenni, hogy ez megváltozzon?
5 mód, ahogyan eladhat a blogbejegyzésed
Egy blogbejegyzés sok mindenre jó. Növeli a szakértői státuszt, új látogatókat és érdeklődőket szerez, közösséget épít. De vajon el is adhat? Igen! Hogyan írj olyan blogbejegyzést, ami nem csak lelkes olvasókat, hanem vásárlókat is szerez? Erre mutattam be ötleteket ebben az élő adásban.
Ezeket kattintották a legtöbben
Kiválogattam nektek az elmúlt 5 év legtöbb kattintást hozó hírlevél tárgysorait, blogbejegyzés címeit és hirdetés szövegeit és bemutattam őket ebben az élő adásban.
Miről írj az év végén?
Sokan szabadságra mennek az év végi ünnepek alatt és nem frissítik a blogjaikat, az olvasók azonban ilyenkor sem szűnnek meg olvasni. Sőt: még többen is vannak, mint a nyüzsgő karácsonyi hétköznapokban. Jó időszak ez arra, hogy új olvasókat találj, új érdekődőket szerezz és ezzel előkészítsd a januári vevőszerző kampányaidat. Miről írj ilyenkor? Néhány ötlet következik:
33 közösségépítő poszt
Egy Facebook oldal vagy csoport közössége párbeszédekből épül fel. Néha te írsz valamit vagy videót készítesz és erre jönnek reakciók, máskor viszont az a jó, ha hagyod a közösséget beszélni, azaz lehetőséget adsz arra, hogy hozzászóljanak.
Tartalommarketing kevesebb idő alatt
Rendszeresen blogolni, a közösségi média csatornákon is jelenlenni és közben egyszerre még a vállalkozásoddal is foglalkozni szinte megoldhatatlan feladatnak tűnik. Így válhat lehetségessé a lehetetlen:
Hogyan írj olyan blogbejegyzést a termékedről, amit el is olvasnak?
8 ötlet érdekes értékesítési blogbejegyzésekhez