A GAZDAGMAMI.HU BEMUTATJA
Szegmentálj Okosan! Tréning
Minden marketing tevékenység alapja, amiről mégis csak ritkán hallani
Annak a művészete, ahogyan megtalálod és eléred a célcsoportodat. Az, ahogyan kiszűröd a tömegből azokat, akik a vevőid lehetnek. Ha ezt rosszul csinálod:
- sokkal többet fizetsz a hirdetésekért, mint kellene (higgy nekem, számtalanszor teszteltem a különbséget)
- sokkal több munkát kell a marketingbe fektetned, mint amennyit szükséges,
- a legkreatívabb, legötletesebb, legjobban kivitelezett reklámod sem éri el azt az eredményt, amit elérhetne,
- a hirdetéseid, ajánlataid nem hoznak annyi vásárlót, mint amennyit hozhatnának,
- olyanokat is elérsz az üzeneteddel, akik nem tartoznak a célcsoportodba (ennek eredménye az oda nem illő kommentek, trollok az oldaladon - és az általuk okozott időveszteség és bosszúság),
- de a legrosszabb, ami történhet, hogy a vállalkozásodból soha nem veszed ki azt a hasznot, amit megérdemeltél,
mert már az ALAPOKNÁL hiányzik valami nagyon fontos.
Mit tanulhatsz meg a Szegmentálj Okosan! - tréningen?
- Hirdetések szegmentálása (hogy tényleg a célcsoportodat érd el már az elejétől fogva),
- Érdeklődők szegmentálása (hogy tudd, milyen tartalmat, melyik hírlevelet érdemes nekik küldeni),
- Vásárlók szegmentálása (hogy személyre szóló ajánlatokat adhass és ezzel megnöveld az oldalaid konverzióját),
- Viselkedésalapú célzás, ügyfélkampányok,
- Szegmentálás tartalommal (ezt a módszert nemrégiben kísérleteztem ki és 220%-al növelte a kampányok konverzióját – imádni fogod!),
- Átkattintási és megnyitási arányok növelése,
- A figyelem megszerzése, hogy azok, akiknek az üzeneted szól észrevegyenek és csak rád figyeljenek (ez nem is olyan egyszerű ebben az információgazdag korban)
- És természetesen az, hogyan automatizáld mindezt, hogyan építsd rendszerekké.
1. Szegmentálás a Facebookon
- Pontosabb célzás, jobb elérés Facebook hirdetésekkel,
- Átlátható stratégia a célcsoport pontos meghatározására,
- A-B tesztek kivitelezése,
- hirdetéssorozatok mérőszámai és beállításai,
- Mik számítanak jó számoknak és hova nyúlj, ha nem hoznak megfelelő eredményeket a hirdetéseid?
- Szegmentálás, érdeklődők pontosabb elérése videókkal,
- Pontosabb érdeklődőszerzés nyereményjátékokkal,
- Szegmentálás posztokkal és eseményekkel,
- Érdeklődőszerzés és vevőszerzés élő videókkal.
Sok-sok ötlet, amivel megemelheted a hirdetéseid hatékonyságát, lecsökkentheted a költségeidet és hatékonyabban szerezhetsz vevőket az ingyenes tartalmaiddal is.
2. Szegmentálás e-mailben
- Hogyan szerezz olyan érdeklődőket, akikről sokkal többet tudsz már a feliratkozás pillanatában, mint a név és az email cím?
- Hogyan használd fel ezeket az adatokat?
- Milyen ajánlatot adj a friss feliratkozóidnak, amire a legnagyobb valószínűséggel élnek majd?
- Hogyan találd meg az olvasóid közül azokat, akik aktuálisan éppen vevők az ajánlatodra?
- 3 lépéses stratégia régi, inaktív listák újraélesztésére,
- Melyik az a célcsoport, akiknek a legkönnyebben tudsz eladni és hogyan találd meg őket a listádon?
- Ne fáraszd a listádat: így érd el, hogy csak annak küldj ajánlatot, akiket az érdekel!
- Mit kell tudnod a viselkedésalapú ajánlatokról és hogyan alkalmazd őket az email marketingben?
3. Szegmentálás honlapon, blogban, értékesítési oldalon
- A zseniális tartalommarketing technika, ami futószalagon szállítja az érdeklődőket (ha ezt megismered, egészen másként fogsz tekinteni a blogodra és minden szövegre, amit a honlapodra valaha írtál)
- Érdeklődők kiszűrése és értékesítés bloggal: pofonegyszerű taktika robbanásszerű eredményekkel
- Ne írj "csak úgy" blogot! Inkább tervezd meg a tartalmaidat ezzel a megoldással és többé nem kell azon gondolkodnod, van-e értelme egyáltalán a blogolásnak.
- A viselkedésalapú reklám csodája: nézd meg, mit csinál a vásárló az oldaladon és segíts neki abban, amit keres! Egy hihetetlenül izgalmas marketing eszköztár, ami megsokszorozza a konverziókat.
Mit kapsz, ha résztveszel a tréningen?
- 2 hónapos online tanfolyam, január 30 - március 20 között, amit egy zárt felületen érhetsz el, hetente 3 leckét kapsz majd
- a leckék formátuma videó, mp3 hangfelvétel és pdf, a leckék átlagosan 10-15 percesek
- gyakorlatias oktatás: nem csak elmélet, megmutatom azt is, hogyan csináld
- sehova nem kell elmenned, otthonról kényelmesen tanulhatsz
- a zárt felületen bármikor kérdezhetsz, ha elakadsz a megvalósításban
- A Szegmentálj Okosan! - tréningen való részvétel ára br. 24.900 Ft (VIP kártyával vagy Gazdagmami kuponnal 5000 Ft kedvezményt kaphatsz!)
Kinek való a Szegmentálj Okosan! - tréning?
Ha rendszeresen hirdetsz a Facebookon és szeretnél sokkal hatékonyabban és olcsóbban hirdetni.
Ha használsz e-mail marketinget és szeretnél sokkal többet kihozni a listádból, a kampányaidból, mint eddig.
Ha blogolsz, videózol, készíted a tartalmakat a közösségi médiába és szeretnél sokkal több vásárlót szerezni vele.
Ha azt szeretnéd, hogy sokkal több látogatóból legyen vásárló a webáruházadban vagy az értékesítési oldalaidon.
A jelentkezés indul: január 10. 12:00
Tetszik? Akkor lájkold:
Kérdésed van? Gazdagmami Kft. Ügyfélszolgálat | E-mail: megrendeles@gazdagmami.hu | Telefon: 06-30-574-72-12