A Gazdagmami.hu bemutatja

Sikerrel az Instagramon!

Vágj bele, építs közösséget, szerezz vevőket!

Online tréning, amiből a nulláról indulva sajátíthatod el az Instagram marketinget

Számos tananyag szól arról, hogyan használd, de most végre itt egy, ami azt mutatja meg, hogyan szerezz vevőket az Instagramról!

Már belevágtál, de nem látod, mire is lenne jó?
Csinálod, de alig vannak követőid és nem jönnek az eredmények?
Hallottál már olyanokról, akik sok vevőt szereztek itt, de fogalmad sincs hogyan csinálhatták?

Sikerrel az Instagramon Tréning Most június 11-ig AJÁNDÉK: Követőszerzés 0-ról 10.000-ig (hirdetés és robotok nélkül) Hogyan csináld?

Hogyan lesz az Instagramon képet nézegető emberekből vásárló? Hát így:

Érdemes belevágni az Instagramba?

Teljesen jogos kérdés. Már így is számtalan marketing lehetőség kínálja magát. Ott a Facebook, az email marketing, blogolhatnál is, vagy inkább videókat készíts? Nagy a választék.

Kiket érsz el az Instagramon?

      • az elfoglalt felhasználókat, akik nem érnek rá egész nap a Facebookon lógni,
      • az igényes felhasználókat, akik imádják az életstílus posztokat, a szép dolgokat,
      • a Facebookot aktívan már nem használó felhasználókat,
      • a fiatalokat, a Z-generációt és a trendkövető fiatalos Y és X generációt (30-45 évesek),
      • azokat, akik soha nem is regisztráltak a Facebookon (el sem hiszed, milyen sokan vannak),
      • az okostelefonok használóit (trendkövető, jó termékekre szívesen költő felhasználók)
      • évről évre egyre több embert (jelenleg a magyar piacon kb. 1,9 millió felhasználóról van szó)
      • ha nem csak a hazai piacon szeretnél megjelenni: nemzetközi piacon (pl. angol, német, francia nyelven) az Instagram nem "futottak még"-kategóriás, hanem KÖTELEZŐ marketing eszköz!

Most már mindent tudsz, csak meg kell valósítani 🙂 De hogyan fogj bele?

Tarts velünk a Sikerrel az Instagramon! tréningen, ahol megtanulhatod:

  • Hogyan találd meg a célközönségedet az Instagramon?
  • Mit, mikor, hogyan és mennyit posztolj?
  • Hogyan szerezz sok új (és valóban értékes, a célcsoportodba tartozó) követőt?
  • Hogyan építsd a márkádat az Instagramon?
  • Hogyan szerezz rengeteg követőt?
  • Hogyan terelj látogatókat a honlapodra az Instagramról? (erre több megoldás is van a "link a bioban"-módszeren kívül)
  • Hogyan működnek a hashtagek: hashtagkutatás, piackutatás és követőszerzés hashtagekkel?
  • Mire jók a sztorik és miért érdemes használnod őket?
  • Hogyan használd az Instagramot asztali gépről és hogyan időzítheted a posztjaidat?
  • Nyereményjátékok az Instagramon: Hogyan használd őket?
  • Hogyan legyen mindig új, érdekes és értékes a tartalmad (időhúzás nélkül)?
  • Hogyan építs aktív közösséget az Instagramon, akik nem csak nézelődnek, hanem lájkolnak, hozzászólnak, megosztanak, kérdeznek és persze vásárolnak is!
  • Hirdetés az Instagramon: Miben más? Hogyan célozd? Mire figyelj oda?
  • Miben más a tartalommarketing az Instagramon? Mire figyelj, ha jó tartalmakat szeretnél feltenni?
  • Instagram Shop: Hogyan állítsd be? Mire figyelj oda?
  • Hogyan szerezz vevőket az Instagramon? Hogyan használd a kampányaidban az Insta funkcióit?
  • Hol lehet a gond, ha nem épül a követőbázisod? Milyen stratégiával érheted el a legjobb követőket?
  • IGTV: Csak egy újabb videómegosztó? Vagy valami más? Hogyan aknázd ki a benne rejlő lehetőségeket?

Hogyan is fog kinézni ez a tréning?

A Sikerrel az Instagramon egy online tréning, amibe a sikeres fizetést követően azonnal bekapcsolódhatsz.

A tananyagokat (pdf, mp3 és sok-sok videó) egy zárt online felületen érheted majd el.

A leckéket sorrendben is nézheted vagy kiválogathatod azokat, amik aktuálisan éppen érdekelnek.

Ha nem érsz rá a következő 2-3 hónapban vagy éppen nyaralni mész, akkor sem történik semmi, mert a leckéket utólag is visszanézheted és a teljes tanfolyami felületet minden tananyaggal együtt a tréninget követően 1 éven át bármikor elérheted.

A tréningen való részvétel most bevezető áron br. 19900 Ft ( Ha van VIP kártyád vagy Gazdagmami kuponod 5000 Ft kedvezményt kaphatsz!)

Ha offline tanulnál, a leckéket le is töltheted, kimásolhatod telefonra, tabletre, laptopra is, így bárhol, bármikor tanulhatsz, amikor időd engedi.

A tréning során mindent részletesen megmutatok videókon keresztül is, így nem utólag kell kitalálnod, hogy amit tanultál, azt hogyan is kell megcsinálni.

Itt máris bele tudsz nézni az online felületbe és megtudhatod, milyen leckéket kapsz pontosan, illetve fény derül arra is, hogy nem csak passzív résztvevője lehetsz a tréningnek, hanem van kérdezési lehetőség is:

  • Kezdőknek,

    akik eddig nem kezdték el használni az Instagramot marketingre, mert fogalmuk sem volt, hogyan fogjanak bele.

  • Ha már ott vagy az Instagramon,

    de még nem igazán tudtál kihozni belőle semmit néhány jól sikerült poszton és pár lelkes követőn kívül.

  • Régóta marketingező vállalkozóknak,

    akik úgy érzik már kihoztak mindent a korábbi vevőszerző eszközeikből és szeretnének egy újabb gyümölcsöző forrást találni.

Nem kell neked kikísérletezned:

bevált praktikák a követőtáborod felépítésére és a vevőszerzésre az Instagramon!

Szia, itt Vida Ági.

Ahogy sok marketinges (és talán te is), sokáig én is szkeptikusan szemlélgettem az Instagramot, azt gondoltam, csak egy újabb képnézegetős oldal.

Évekkel ezelőtt magánszemélyként regisztráltam és próbálgattam ezt-azt, figyeltem, ahogy változik a felület. Aztán elindítottam a hirdetéseket. Inkább csak próbajelleggel, tesztelgetve a beállításokat. Kiderült, hogy míg a Facebookról sokan kattintanak, addig az Instagramról sokkal kevesebben. De belőlük nagyobb arányban lesz vásárló.

Elindítottam hát az első üzleti oldalamat és elkezdtem itt is kommunikálni és követőket szerezni. És itt is kiderült: egy maroknyi követőtábor az Instagramon többet ér (vásárlóerő szempontjából), mint több tízezer rajongó a Facebookon. Azóta csináltam Instagram oldalt és vevőszerző stratégiát kézműveseknek, oktatással foglalkozó vállalkozásoknak, szépségipari szolgáltatónak, kozmetikum gyártó cégnek, rendezvénynek, zenekarnak és a tapasztalat nem változott: szuper közösséget lehet létrehozni, kiválóan lehet márkát építeni és vevőket szerezni Instagrammal a magyar piacon is.

Ezeket a megoldásokat mutatom be ezen az online tréningen.

Instagram marketing tréning

Mit kapsz, ha jelentkezel?

Sikerrel az Instagramon Online Tréning
Ft19900
18 lecke + 2 ajándék

Most június 11-ig akciós!

Mit kapsz pontosan?

  • 18 leckét egy online felületen
  • a leckéket 1 éven át bármikor elérheted és letöltheted
  • a leckék videó, mp3 és pdf formátumúak
  • Puskázz ebből: 18 Instagram poszt ötlet AJÁNDÉKBA!
  • CTRL+C CTRL+V Instagram kampány AJÁNDÉKBA!
  • Követőszerzés 0-ról 10.000-ig követőszerzési stratégia AJÁNDÉKBA!

Instagram marketing tréning

Gyakran Ismételt Kérdések

Milyen fizetési módok vannak? +

Fizetésre átutalással, bankkártyával, Paypal-en vagy postai rózsaszín csekkel van lehetőség, ezt megrendeléskor a számlázási adatok megadása után tudod majd kiválasztani.

Külföldről is jelentkezhetek? +

Természetesen, mivel ez online tanfolyam, tehát nem postázunk semmit, a világ bármely pontjáról résztvehetsz, ez nem lehet akadály 🙂

Mi történik a megrendelés után? +

Miután kitöltötted a megrendelő űrlapot és elküldted a megrendelésedet, hamarosan megkapod tőlünk a visszaigazolást és a proforma számlát. Ha kérdéseid merülnének fel, vagy nem értesz valamit, írj nyugodtan ügyfélszolgálatunknak a megrendeles@gazdagmami.hu címre!

Mi az a Gazdagmami Kupon és ki kapott olyat? +

A Gazdagmami kupont az Üzletanyu Születik könyv megvásárlásakor kaphatod meg akkor, ha a könyvet a www.uzletanyuszuletik.hu oldalról, a Gazdagmami Webáruházból vagy valamelyik előadásunkon, rendezvényünkön személyesen vásároltad meg. A felhasználási feltételeket itt találod:http://www.gazdagmami.hu/gazdagmamikupon/ 

Mi az a Gazdagmami VIP Kártya és ki kapott olyat? +

A Gazdagmami VIP kártyát azok kaphatják meg, akik Gazdagmami Tanfolyam csomagot és még két haladó Gazdagmami tréninget vagy 3 Gazdagmami haladó tréninget vásároltak meg. A VIP kártya felhasználási feltételeit itt találhatod meg: http://www.gazdagmami.hu/vipkartya/

Hol tudom megadni a kuponkódomat? +

Válaszd ki a narancssárga gombokra kattintva a neked megfelelő csomagot! Ezt követően a termék kosárba kerül, ebben az ablakban láthatod a "Van kuponod vagy VIP kártyád? Itt add meg a kódját!" feliratot, az ezalatt található mezőben add meg a kuponkódodat vagy a VIP kártyád számát és már készen is vagy.

Beírtam a kuponkódomat és nem működik... +

Ennek a tréningnek a megvásárlásához csak az Üzletanyu Születik könyv kupon és a Gazdagmami VIP kártya használható fel. Ha egyéb (hírleveles, könyvmarketinges stb.) kuponkóddal próbálkozol, az nem működik. Ha bizonytalan vagy benne, hogy jó kódot használsz-e vagy úgy gondolod, jogosult vagy kuponra vagy VIP kártyára, jelezd a megrendeles@gazdagmami.hu címen az ügyfélszolgálatunknak és segítünk!

Szerintem jogosult lennék VIP kártyára, de még nem kaptam meg. Mit tegyek? +

Ennek a tréningnek a megvásárlásához csak az Üzletanyu Születik könyv kupon és a Gazdagmami VIP kártya használható fel. Ha egyéb (hírleveles, könyvmarketinges stb.) kuponkóddal próbálkozol, az nem működik. Ha bizonytalan vagy benne, hogy jó kódot használsz-e vagy úgy gondolod, jogosult vagy kuponra vagy VIP kártyára, jelezd a megrendeles@gazdagmami.hu címen az ügyfélszolgálatunknak és segítünk!

AJÁNDÉKOK, csak június 11-ig!

AJÁNDÉK #1

Követőszerző stratégia 0-tól 10.000 rajongóig

Most indítod el az Instagram csatornádat és szeretnél több követőre szert tenni?

Elindultál, de csak alig-alig nő a követők száma?

Sokan sokféle megoldást ígérnek erre:
- botokat, amik automatizálják a követőszerzést (ez bár gyors megoldás, nem igazán etikus, hiszen a robot beköveti az embereket, aztán miután visszakövették őt, kiköveti őket - neked hogy esne?)
- manuális ki-bekövetést (rengeteg idő és ugyanúgy nem etikus módszer),
- hirdetést (pénzbe kerül és csak kevesen tudják jól csinálni).

Ebben az ajándék anyagban azonban megmutatom, hogyan lehet ezt JÓL csinálni!

Hogyan szerezhetsz olyan követőket, akik:

  • valóban a célcsoportodba tartoznak és
  • azért követnek be, mert TÉNYLEG kíváncsiak arra, amit csinálsz.

És megmutatom azt az Instagram tartalomfejlesztési stratégiát, amivel hatékonyan juthatsz el 0-ról a 10.000 rajongóig vagy akár még tovább is.

Miért pont a 10.000 a cél? Mert ez az a követőszám, ami felett már elhelyezhetsz kattintható linkeket a Story posztoknál és más funkciókat is elérhetsz. Valamint minél több rajongód van, annál dinamikusabb a növekedés, hiszen megnő a megosztások és aktivitások száma is.

Mennyi idő alatt? Nem akarlak azzal hitegetni, hogy mindez 1 vagy 2 hónap alatt megtörténik (aki ilyet állít, az nem megengedett technikákat használ), ez ugyanis elsősorban a célcsoporttól és a témádtól függ. Az ügyfeleim között van, akinél 3-4 hónap alatt értük el ezt a számot és van, akinél 1 év alatt.

Azt azonban ígérhetem, hogy át fogod látni mit kell tenned, lesz egy terved, ami végigvisz a folyamaton és ha követed a lépéseket, látványos növekedést fogsz tapasztalni a követőid számában.

És a végére elérheted a bűvös 10.000-es számot is.

De ami még fontosabb: hűséges és aktív követőtáborod lesz, mert nem trükközéssel próbáltad elnyerni a bizalmukat, hanem értékes és hasznos posztokkal.

De neked nincs is 10.000 követőd... A Gazdagmami Instagram oldalával csak néhány hónapja kezdtem el intenzíven foglalkozni, így itt még valóban nincs meg a 10.000 követő. Viszont a másik vállalkozásom a Kismamablog Instagram oldala 1 évvel ezelőtt indult és kizárólag posztok segítségével (se hirdetés, se bekövetés, se spam, se robot) kb. 10 hónap alatt érte el a 10K követőszámot, most pedig már 11.000 követő felett jár:

A stratégiát tartalmazó ajándék anyagot akkor kaphatod meg, ha június 11-ig jelentkezel a tréningre.

(az ajándékot megrendelés és fizetés után a zárt oldalról töltheted majd le)

AJÁNDÉK #2

CTRL+C CTRL+V Instagram kampány

Oké, az emberek követnek, hozzászólnak, lelkesek, de vásárolni is fognak?

Hát persze 🙂

Ha jó kampányokat csinálsz. Azonban nagy macera minden egyes alkalommal kitalálni mi legyen az ajánlat, mit posztolj a kampány alatt, mikor mit tegyél ki. Eddig.

Mert most a Sikerrel az Instagramon tréning mellé megkapod ezt a kopipészt anyagot, ami lépésről lépésre megmutatja, hogyan épüljön fel a kampányod az Instagramon és tervet ad arra is, mikor mit posztolj. Csak követned kell a lépéseket, átírnod a posztokat a saját képedre és már mehet is a kampányolás!

Érdekel?

Ha április 1-én éjfélig jelentkezel a tréningre, a tiéd lehet!

(az ajándékot megrendelés és fizetés után a zárt oldalról töltheted majd le)

AJÁNDÉK #3

Puskázz ebből, ha elakadsz: 18 Instagram poszt ötlet

Mit tegyél ki az Instagramra? Ha rendszeresen posztolsz bizony néha kifogyhatsz az ötletekből, de sebaj, mert ebből a 18 ötletből bármikor szemezgethetsz!

De most itt van 18 kész ötlet példákkal, mintaszövegekkel, amiket lemásolva gyerekjáték lesz változatos és érdekes bejegyzéseket kitenned az Instára.

Találsz közte közösségépítő és márkaerősítő posztokat, a termékedet érdekesen bemutató és vásárlásra buzdító ötleteket és a szolgáltatásodat érdekesen tálaló bejegyzéseket is.

A 18 ötletet tartalmazó gyűjtemény a tiéd lehet, ha most jelentkezel a tréningre.

(az ajándékot megrendelés és fizetés után a zárt oldalról töltheted le)


Az akció lezárul:

Jelentkezz most!

Klikk a gombra, töltsd ki az adatokat és már le is foglaltad a helyed a tréningre!
Fizetni bankkártyával, Paypallal vagy átutalással tudsz, a fizetési határidő 8 nap. Amint a befizetésed megérkezett, elküldjük neked a tananyag elérhetőségét.

(ha a gomb esetleg nem működne, itt is kosárba tudod tenni a tréninget)


Kérdésed van? Keresd ügyfélszolgálatunkat! Email: megrendeles@gazdagmami.hu | Telefon: 06-30-574-72-12 | Messenger: m.me/gazdagmami