A Gazdagmami.hu bemutatja
Sikeres Vállalkozás Tervező 2025
Gyere és tervezzük meg a jövő évi marketing stratégiádat, alakítsuk ki a marketing rendszeredet és vevőszerző kampányaidat együtt!
A vállalkozásod következő évét mindig érdemes megtervezned. De most, a nagy változások közepette KÖTELEZŐ.
A legjobb az lenne, ha leülhetnél egy tanácsadóval, aki megmondaná neked pontosan merre kéne menned, mit is kéne csinálnod, hogy sokkal több vevőd és sokkal több időd legyen 2025-ben.
De addig is, amíg nem tudsz megfizetni valakit, aki az egészet kitalálja és megvalósítja helyetted, itt a második legjobb megoldás:
Ne hagyd, hogy a változások elsodorjanak: Tervezd meg velünk a 2025-ös üzleti évedet!
Tervezni? Most? Amikor minden változik? Miért? Hogyan?
A kérdés jogos. Úgy tűnhet, most kiszámíthatatlan a világ, bármikor jöhet egy nagy változás, egy újabb lezárás, iparágak dőlnek be, ki tudja hova halad a világ... Vállalkozóként többféleképpen reagálhatsz erre a helyzetre:
- Leállhatsz teljesen, amíg nem áll helyre a rend
- Csinálhatod tovább, amit eddig abban a reményben, hogy elegendő lesz
- Sodródhatsz az árral hol ebbe, hol abba belekapva
VAGY: alkalmazkodhatsz a változáshoz és ahelyett, hogy ide-oda dobálna a víz, megtanulhatod irányítani a saját hajódat!
Igen, egy ilyen nagy változás, mint ami idén történt könnyen viheti pusztulásba vagy csendes leépülésbe a cégedet, de az a hullám, ami az egyik oldalon hajókat temet maga alá, a másik oldalon fel is emelhet. Számos mára sikeres és nagy vállalkozás éppen egy-egy ilyen változás mentén tudott megerősödni és növekedni.
Miért ne tartozna a te vállalkozásod is közéjük?
Azonban rendkívüli helyzetekben rendkívüli megoldásokra van szükséged.
Ilyen megoldásokat mutatok neked a Sikeres Vállalkozás Tervező 2025 Online Tréningen!
Mit érhetsz el Sikeres Vállalkozás Tervező 2025 Online Tréning révén?
Stagnálás helyett - Növekedés
Bizonytalanság helyett - Világos tervek és célok
Káosz és rendszertelenség helyett - Átlátható rendszer
8 éve tartok rendszeresen évtervező konferenciákat és workshopokat, most azonban valami egészen másra van szükség, mint eddig. Az elmúlt évek növekvő gazdasági környezetét most felváltja a bizonytalanság, ezért új módszerekre és másféle tervezésre van szükség. Ezért döntöttem úgy, hogy nem csupán egyetlen napot szentelek annak, hogy segítsek neked a tervezésben, hanem egy teljes hónapot rászánok arra, hogy segítsek kialakítani azt a tervet, amitől a megváltozott körülmények között is erősebbé, ismertebbé és sikeresebbé tud válni a vállalkozásod. Mit fogunk csinálni pontosan a 4 hetes tréning során?
Az álmaid és a vágyaid nagyon fontosak, azonban hiába vannak nagyratörő céljaid, meg kell ismerned a piacodat ahhoz, hogy jó eredményeket érhess el. Ez az unalmasnak tűnő feladat az, amit a legtöbb cégvezető egyszerűen nem végez el, ez az, amire soha nem marad elég idő. Pedig elemzés nélkül vállalkozni olyan, mintha bekötött szemmel hajtanál az autópályán: életveszélyes!
Az elemzési feladatok során megismerjük az iparágadat, a vevőidet, kielemezzük a korábbi és jelenlegi eredményeidet és felmérjük, merre érdemes továbbhaladnod, milyen feltáratlan lehetőségek, kincsek vannak még a piacodon.
A cél, hogy objektív képet kapj a piacod szereplőiről, az iparágadról és arról, milyen lehetőségek állnak még előtted a marketingedben és a termékfejlesztésedben.
Mit tanulhatsz meg?
- Elemzési módszerek: Tudd meg, miben változott a piacod és merre tart jövőre? (hogyan használd okosan a Google Trends-et és hol találhatsz még adatokat a piacodról: mutatok egy csomó eszközt)
- Vevőismeret: Mutatok egy csomó ötletet, amivel megtudhatod, mire vágynak most a vevőid, mire fogékonyak, mire lenne a leginkább szükségük tőled.
- Piaci lehetőségek és veszélyek: Miként tudd meg, mire kell felkészülnöd?
- Hol vannak a jövő évi vevőid most? Megmutatom, hogyan találhatod meg őket (nem csak tippek, konkrét megoldások az érdeklődőid számának növelésére 2025-ben)
- Ötletek, ha most indulsz: honnan tudj meg többet a piacodról? (piackutatási eszközök és megoldások)
Célt kitűzni látszólag egyszerű, mégis nehéz. Van, aki könnyen rábólint egy egy új ötletre, gyorsan belevág és máris tele van tettvággyal, motivációval, no meg új célokkal. Mások évekig ülnek egy-egy jó ötleten, nem mernek lépni, nem mernek döntést hozni, ezért célokat sem mernek kitűzni. Bármelyik csoportba is tartozol, a Sikeres Vállalkozás Tervező 2025 tréningen segítek neked, hogy valódi, elérhető célokat tudj kitűzni a vállalkozásod következő 1 évére.
Itt nem csak motiváció lesz, nem csak fellelkesítelek és azt mondom "bármit elérhetsz", hanem segítek alaposan beleásni magad a piacod információiba, feltárni milyen lehetőségeid vannak a közelebbi és távolabbi jövőben, majd pedig megnézzük milyen célokat reális egyáltalán elérned, mi az, amivel érdemes próbálkoznod és mi az, amit esetleg csak később tudsz megvalósítani.
A célkitűzési hét végére:
-átlátod a lehetőségeidet,
- a saját üzletedre szabott reális célokkal fogsz rendelkezni,
-és pontosan látni fogod azt is, milyen folyamatok révén tudod mindezt megvalósítani.
Mit tanulhatsz meg ezen a héten?
- Mi reális terv és mi nem? Milyen statisztikákat érdemes figyelned? (azt is elmondom majd, mekkora látogatottságból mennyi vevőre számíthatsz, milyen követőszámból milyen bevételt hozhatsz ki és hogyan javíts ezen)
- Hogyan tervezd meg a kampányok eredményeit? (és egyáltalán: hogyan tervezz meg egy ütős kampányt)
- Termékfejlesztés: annyi jó ötleted lehet menet közben és annyi új lehetőség adódik… új termékek, új tanfolyamok, új rendezvények, új akciók, új partnerek – Megmutatom, azt a 3 szempontot, ami segít ilyenkor eldönteni, merre tovább!
- Hogyan tűzz ki reális célokat, milyen számokkal számolj, milyen eredményeket érhetsz el egyáltalán?
- Hova fejlődhet a vállalkozásod, mi legyen a következő lépés? Új termék? Új marketing eszköz? Vagy valami más? Merre menj tovább, ha valódi növekedést akarsz?
- Az éves terved elemei: Hogyan növekedjen a vállalkozásod jövőre? Hogyan legyen több állandó vevőd? Folyamatosan növekvő érdeklődő táborod? Hogyan tedd ezeket a feladatokat rutinfeladattá, hogy év közben ne ezekre kelljen koncentrálnod?
Ahhoz, hogy a céljaid megvalósuljanak tervre van szükséged. Mégpedig egy olyan éves tervre, ami segít átlátni:
- milyen lépéseket kell megtenned,
- mennyi idő alatt érheted el a céljaidat,
- mik lesznek azok a területek, ahol segítségre szorulsz és mik azok, amiket gyorsan meg tudsz oldani.
A tervezés során figyelembevesszük az egyéni sajátosságaidat is. Az évek során rájöttem, hogy az "egyen-tervek" nagy hiányossága, hogy mindenkinek van egy egyéni tempója, éves rendje és olyan elfoglaltságai, amik miatt esetleg nem tud olyan tempóban haladni, mint mások.
Talán te is éppen olyan élethelyzetben vagy, amikor az átlagosnál kevesebb az időd. Mondjuk kisbabával vagy otthon vagy mellékállású vállalkozóként egy munkahely mellett dolgozol azon, hogy fejlődjön a vállalkozásod. A tréningen segítek egyéni tervet kialakítani ilyen speciális életkörülményekre és időbeosztásokra is.
Mit tanulhatsz meg ezen a héten?
- Hogyan írj éves tervet? Hiszen annyi minden változhat menet közben… Megmutatom, mik a fix pontok, amikhez ragaszkodsz – és hol, hogyan lehetsz rugalmas – és nem csak elmondjuk: segítek meg is írni!
- Mennyi idő? A tervezés legnehezebb része megtervezni, mi mennyi időbe fog kerülni. A legnagyobb probléma, ha alábecsülöd az egyes feladatokra fordítható időt, aztán elcsúszol. Hogyan kezeld ezt a problémát?
- Új trendek menet közben: Mit tegyél azzal, amit év közben tanulsz? Hogyan építsd be az új infókat az éves tervedbe?
- Szezonális tervezés: hogy ne legyen túlzsúfolt az ősz és elmaradjon a nyári uborkaszezon… Mit tegyél, hogy a hirtelen változásokat és a szezonális ingadozásokat is túlélje a vállalkozásod?
- Stratégia: kellenének új kampányok, jönnének az új termékek, de közben az időzített akciókkal is kéne haladni – most akkor melyikkel kezdd, hogyan tervezd meg ezeket a tevékenységeidet?
- Hogyan néz ki egy jó éves terv, ami nem túl rohanós, nem túl laza és előre visz?
- Adok egy csomó tervező sablont, ami segít elkészíteni a terveidet minden esetre (éves tervező, projekttervező, kampánytervező, tartalomtervező)
- Nem látod át mit csinálj a marketingedben? Nem tudod honnan lesznek legközelebb vevőid? Megnézünk egy szuper eszközt, ami segíthet megoldani ezt a dilemmát
Ha már vannak céljaid, alapos piacismereted és részletes terveid, következhet a megvalósítás! Csakhogy az elmúlt 8 év alatt, amióta elindítottam az évtervezős oktatásokat, azt tapasztaltam, hogy bizony a legtöbben nem képesek betartatni magukkal a tervüket. Éppen ezért idén külön foglalkozunk majd azokkal a tényezőkkel, amikkel szabotálod a terveid megvalósítását.
Segítek megtalálni, hogy nálad mi az önszabotázs fő oka és előre felkészítelek arra, hogyan maradj kitartó a céljaid megvalósításában és elérésében.
Mit tanulhatsz meg ezen a héten?
- Sürgős, fontos és napi szinten a nyakadba szakadó feladatok: hogyan oszd be őket?
- Technikák, amikkel kirángathatod magad az állandó halogatásból
- Ötletek és megoldások automatizálásra és kiszervezésre, hogy idegtépő apróságok helyett azzal foglalkozhass, amihez igazán értesz
- Káosz a marketinged? Nem látod át, mikor mit csinálsz és mi legyen a következő lépés? Segítek összeállítani a számodra leghatékonyabb folyamatot, ami sikerre vezet
- Passzív jövedelem a vállalkozásban Hogyan teremtheted meg és teheted hatékonyabbá általa a munkádat?
- Hatékonyabban AI-al: a mesterséges intelligencia a tervezésben és a hatékonyságban is sokat segíthet neked, ha okosan használod. Megmutatom, hogyan érdemes alkalmaznod (és hogyan ne)
Hogyan is fog kinézni ez a tréning?
A Sikeres Vállalkozástervező 2025 egy online tréning. A tananyagokat (pdf, mp3 és sok-sok videó) egy zárt online felületen érheted majd el, ahol a 4 hetes tréning időtartama alatt végig kérdezhetsz is. A tréning november 27-től december 24-ig tart, az anyagok ezt követően is elérhetőek maradnak a zárt oldalon.
A tréning leckékhez tanulnivalók és/vagy napi feladatok tartoznak, amiknek segítségével apránként elkészítheted a saját marketing tervedet 2025-re.
Ha nem érsz rá most, csak majd az ünnepek után, akkor sem történik semmi, mert a leckéket utólag is visszanézheted és a teljes tanfolyami felületet minden tananyaggal együtt a tréninget követően 1 éven át bármikor elérheted.
Ha offline tanulnál, a leckéket le is töltheted, kimásolhatod telefonra, tabletre, laptopra is, így bárhol, bármikor tanulhatsz, amikor időd engedi.
A tréning során mindent részletesen megmutatok videókon keresztül is, így nem utólag kell kitalálnod, hogy amit tanultál, azt hogyan is kell megcsinálni. Nem csak tippeket és elméletet kapsz, hanem mindent megmutatok a gyakorlatban is!
Ráadásul közben folyamatosan kérdezhetsz tőlem, így ha nem tudod merre tovább, ha elakadtál, hamar segítséget és választ kapsz!
Korábban már résztvettél a tréningen? Akkor is érdemes idén is velünk tervezned, hiszen a teljes tananyagot megújítom majd, hogy a legfrissebb tudást kapd meg (ehhez küldtünk neked egy frissítő kuponkódot is emailben, ha esetleg nem kaptad meg, jelezd ügyfélszolgálatunkon emailben)
Mennyibe kerül? Őszintén: a legtöbb évtervező konferencia, esemény általában 2-3 napos és minimum 70-80.000 Forintba kerül (de találsz olyat is a piacon, ami 200.000 Forint). Az általunk szervezett 1 napos évtervező workshopok ára 29.900 Ft volt. Most azonban ebben a rendkívüli helyzetben szeretném, ha ez a lehetőség még több emberhez érne el, éppen ezért többet adok kevesebbért: az 1 hónapos gyakorlatias online tréning ára most november 26-ig mindössze br. 19.900 Ft!
Kezdőknek,
akik nemrég fogtak vállalkozásba és nem tudják merre haladjanak tovább a járvány okozta új helyzetben.
Ha már egy ideje vállalkozol,
de eddig nem igazán terveztél hosszú időre előre. Ha úgy érzed, kicsit összevissza, amit csinálsz és szeretnél egyértelmű irányt kijelölni és fejleszteni a cégedet.
Régóta marketingező vállalkozóknak,
akik már tudják, milyen hasznos és értékes tud lenni, ha van egy kész tervük a következő évre.
A növekedés pofátlanul egyszerű módszere: megtalálni az iparágad és más piacok legjobban működő megoldásait és átültetni őket a saját üzletedre!
Miért jó ez?
- nem neked kell kitesztelned, mi működik és mi nem,
- nem megy el az időd és a pénzed a próbálkozásokra,
- gyorsabban haladhatsz,
- és biztosabban, hiszen már bevált megoldásokat használsz.
Fontos: nem arról van szó, hogy egy az egyben lemásolod, amit mások csinálnak.
Sem arról, hogy elveszed mások ötleteit vagy a piacukat.
A szimpla másolás sosem működik (legfeljebb ideig-óráig és akkor is csak töredék eredménnyel).
Egyrészt a vevők is észreveszik, másrészt nem lesz a sajátod, nem lesz igazán ütős, hiszen sok marketing módszer csak azért tud igazán jól működni, mert az adott vállalkozásnak már van kapcsolata a célközönségével.
Amit igazán érdemes kifigyelni és eltanulni az a stratégia, ami működik, a marketing rendszer, amit egy-egy cég használ.
Ha ezt figyeled, akkor nem másolsz, hanem TANULSZ más iparágakból, más vállalkozásoktól és átülteted a stratégiáikat a saját piacodra, a saját területedre. Ezt hívják modellezésnek.
Hogyan lehet a modellezést JÓL csinálni?
Hogyan találd meg a piacodnak azokat a szereplőit és már iparágakból azokat a példákat, amikből érdemes tanulni?
Hogyan adaptáld ezeket a mintákat okosat a saját vállalkozásodra?
Miként alakíts ki ezekből az ötletekből egy olyan modellt, ami gyors fejlődésnek indítja a vállalkozásodat?
Ezt tudhatod meg ebből az ajándék tananyagból, amit jelentkezés és fizetés után a tréning zárt felületén találsz majd meg. Az ajándékot akkor tudod letölteni, ha november 26-án kedden éjfélig jelentkezel a Sikeres Vállalkozás Tervező 2025 tréningre.
Elakadtál a vevőszerzéssel?
Nem látod át a lépéseket?
Vagy korábban jól ment, de most valahogy kevesebb vevőd jön és nem tudod mit tegyél?
Ezen én is sokat dolgoztam az ügyfeleimmel idén is és sikerült megtalálnunk azokat a megoldásokat, amik jelenleg is jól működnek.
Igen: sokat változtak a vevők.
Igen: más üzenetek működnek náluk, mint korábban.
Igen: a közösségi felületek organikus elérései drámaian zuhantak azoknál, akik nem tartották a lépést a változásokkal.
Igen: a hirdetések sem úgy muzsikálnak, mint korábban és még a kikezdhetetlennek hitt email marketing is haloványabb eredményeket hoz.
De akkor mi az, ami megy?
Hogyan gondold újra a vevőszerzésedet 2025-ben?
Hogyan gondold újra a tartalommarketingedet, a közösségi média jelenlétedet?
Mi az, amit dobj ki és mi az, amit tarts meg?
Ebben az ajándék anyagban ezekre a kérdésekre kapod meg a választ és megmutatok még néhány olyan érdeklődő és vevőszerző módszert is, amikre a vevők 2025-ben garantáltan reagálnak majd és amik olyan újak, hogy csupán alig páran használják őket Magyarországon (nem a lerágott csont "építs funneleket" dologról van szó).
Az ajándék anyag november 27-től lesz elérhető a tanfolyam zárt oldalán.
A jelentkezés zárul:
Jelentkezz és kezdd el a tervezést most!
Jelentkezz most!
Klikk a gombra, töltsd ki az adatokat és már le is foglaltad a helyed a tréningre!
Fizetni bankkártyával, Paypallal vagy átutalással tudsz. Ha korábban már résztvettél a képzésen és kaptál tőlünk frissítő kupont, azt a kosárba tétel után tudod majd felhasználni. Amint a befizetésed megérkezett, elküldjük neked a tréning zárt felületének elérhetőségét.
(ha valami miatt nem működne a gomb, klikk ide a kosárba helyezéshez)
(ha a gomb esetleg nem működne, itt is kosárba tudod tenni a tréninget)
Kérdésed van? Keresd ügyfélszolgálatunkat! Email: megrendeles@gazdagmami.hu | Telefon: 06-30-574-72-12 | Messenger: m.me/gazdagmami