A Gazdagmami.hu bemutatja

Ha már unod az állandóan ingadozó eléréseket a Facebookon és az Instagramon, ha nem akarsz folyton új tartalmat gyártani a nézettségért, ha szeretnél egy olyan marketing eszközt használni, ami folyamatosan hozza a látogatottságot és az új vevőket a honlapodra:

Kezdj el marketingezni a Pinteresten!

Hallottál már róla, de még nem sikerült rájönnöd, mire is jó valójában?

Már használod, de még nem sok eredménnyel?

Tarts velünk a Sikerrel a Pinteresten tréningen, ahol megtanulhatod:

Hogyan népszerűsítsd a vállalkozásodat a Pinteresten?

Mennyit mit és hogyan posztolj? (végre egy felület, ahova nem kell folyamatosan új tartalmat készíteni, elég a meglévő régi is)

Milyen üzleti funkciói vannak a Pinterestnek és hogyan hozhat neked vevőket?

Miért és hogyan hozhat neked több látogatót és érdeklődőt a Pinterest?

Megmutatom, milyen marketing stratégiával tudsz követőtábort, forgalmat és vevőket szerezni a Pinterest felületéről.

És megtanulhatod a használatát is lépésről lépésre.

Miért és kinek érdemes Pinterest marketinggel foglalkoznia?

Annak:

- aki kifejezetten igényes, női célcsoportot szeretne elérni,

- aki blogol és szeretné, ha egy-egy jól megírt cikkét örökzöld tartalomként folyamatosan látogatnák, olvasnák az emberek, anélkül, hogy erre folyamatosan költenie kéne,

- aki videókat (pl. Youtube, IGTV, TikTok) vagy podcastet készít és szeretne külső forrásból is nézettséget szerezni,

- aki szeretne jobb helyezést elérni/több látogatót szerezni a Google keresőből,

- aki egy terület szakértője és szeretné, ha a legjobb tartalmai minél több emberhez jutnának el,

- aki a látványos, szép termékeit, szolgáltatásait szeretné minél szélesebb körben ismertté tenni,

- aki szerzőként szeretné, ha minél többen megtalálnák, idéznék, említenék,

- aki szeretné inspirálni a követőit, ötleteket adni, "hogyan csináld" anyagokat megosztani,

- aki szeretné, ha a termékeit/szolgáltatásait minél többen megtalálnák a megszokott közösségi felületeken túl is,

- aki már sok felületen aktívan jelen van és szeretne egy új eszközt is elkezdeni használni,

- aki egy stabilan növekvő, kiszámítható felületen szeretne tartalmakat megosztani és ezzel támogatni a vevőszerző rendszerét.

Miért pont a Pinterest?

A Pinterest előnyei (vállalkozói szempontból):

- Kényelmes: nem kell vele sokat foglalkozni, naponta többször nézegetni, reagálni, új dolgokat feltölteni,

- Itt is - ott is: a Google keresője is indexeli, ezáltal nem csak a Pinteresten belül, hanem azon kívül is megtalálhatják a tartalmaidat az emberek,

- Automatizálás: összeköthető a blogoddal és egyes közösségi felületekkel is, így nem kell teljesen egyedi tartalmakat készítened rá, automatizálható a posztolás,

- Látogatószerzés: nincs korlátozva a linkek elhelyezése (mint pl. az Instagramon), a posztokból át lehet kattintani az oldaladra, ezáltal forgalmat hoz neked,

- Nincs tartalomlopás, másolgatás: a megosztott képek forrása mindig visszavezet az eredeti tulajdonoshoz (azaz hozzád),

- Folyamatosan nő: ha jól beállítod és néha foglalkozol vele egy kicsit (majd a tréningen megtanítom, mit tegyél), egyre növekvő számban hozza majd a honlapodra a látogatókat.

Mit tanulhatsz meg a Sikerrel a Pinteresten tréningen?

A vadonatúj Sikerrel a Pinteresten tréningen megtanulhatod, hogyan tudsz új érdeklődőket, vevőket szerezni, növelni a honlapod/webáruházad látogatottságát, érdekes tartalmakkal megragadni a Pinterest látogatóinak figyelmét. Megismerheted a Pinterest működését, üzleti eszközeinek részletes használatát és kialakíthatod azt a stratégiát, amivel el tudod érni a vásárlókat és ismertebbé tudod tenni a márkádat.

Mit érhetsz el a Sikerrel a Pinteresten Tréning segítségével?

  • több látogatót szerezhetsz a honlapodra, blogodra
  • a már meglevő tartalmaidnak új életet adhatsz, hogy még több érdeklődőt és vásárlót hozzanak neked
  • könnyebben megtalálhatóvá teheted a márkádat a Pinterest segítségével,
  • több látogatót szerezhetsz a Google keresőből,
  • új nyitott és az átlagnál magasabban kvalifikált érdeklődőkre tehetsz szert,
  • egy új eszközzel támogathatod az automata vevőszerzésedet, értékesítési tölcséreidet,
  • folyamatosan új vásárlók érkeznek az oldaladra, akik nem csak nézelődnek, hanem vásárolnak is.

Lássuk a tréning részletes tematikáját!

Pinterest marketing stratégia alapok

  • Milyen vállalkozásnak hogyan érdemes megjelennie a Pinteresten?
  • Milyen üzleti eszközök és felületek vannak a Pinteresten belül és hogyan használd őket a vállalkozásod népszerűsítésére?
  • Hogyan használd a Pinterestet okosan és praktikusan?
  • Pinterest marketing stratégia megtervezése lépésről lépésre
  • Érdeklődőszerzés: Hogyan használhatod a Pinterestet új érdeklődők szerzésére?
  • Vevőszerzés: megmutatom, milyen posztokkal és tartalmakkal tudsz vevőket szerezni a Pinteresten
  • Mutatok példákat jól működő fiókokra több iparágból is
  • Ezentúl nem lesz kérdés, mikor mit tegyél ki és hova, miről írj és hogyan készítsd el: ebben a modulban mindezt elsajátíthatod!
  • Tartalomtípusok: Milyen típusú tartalmakat tehetsz ki és melyiket hogyan készítsd el?
  • Tartalomstratégiák: Milyen vállalkozáshoz melyik illik?
  • Mikor és mennyit posztolj? Megmutatom mi az, ami a Pinteresten működik! (jó hír: hogy ebbe nem kell beleszakadnod majd 😉 )

Pinterest funkciók használata

  • Soha többé idegesítő "nem tudom, hova kattintsak" érzés, nem leszel elveszve a felületen! Ezen a héten megmutatok minden technikai beállítást és megnézzük, mit hol találsz, hol tudsz beállítani a felületen
  • Pinterest üzleti fiók létrehozása és funkciói A nulláról mutatom meg, hogyan hozz létre egy üzleti fiókot, milyen beállításokat kell mindenképpen megcsinálnod és milyen posztolási lehetőségek léteznek
  • Táblák létrehozása: milyen táblákat hozz létre és hogyan?
  • Feltöltési lehetőségek: megmutatom milyen tartalommegosztási funkciók vannak a Pinteresten
  • Üzleti felületek használata: Mi mire való, hogyan állítsd be, mit hol találsz benne?
  • Pinterest bolt: Hogyan töltsd fel a termékeidet és tedd őket megjelölhetővé, megvásárolhatóvá a Pinteresten?
  • Videók: Mire és hogyan használhatod őket?
  • Elérések növelése: Mit tegyél meg mindenképpen, hogy a posztjaidat sokan találják meg a Pinterest és a Google keresőjéből is?
  • Statisztikák és elemzések: Milyen statisztikák vannak a tevékenységedről, melyiket hol találod? Mi mit jelent bennük és hogyan értelmezd őket?

Látogató- és vevőszerzés a Pinteresten

  • Mit tegyél, hogy a Pinterest sok látogatót tereljen a blogbejegyzéseidre?
  • Eszközök, amiket a látogatószerzésre használhatsz: Mikor melyiket használd?
  • Látogatószerző stratégia felépítése, hogy mindig pontosan tudd, melyik posztoddal milyen célt tudsz elérni
  • Látogatószerző ötletek, hogy folyamatosan növekvő forgalmat tereljen neked a Pinterest a honlapodra/webáruházadra
  • A Pinterest és a többi közösségi média felület: Mit tegyél, hogy a Pinterestről jöjjenek új követőid az Instagramra, a Youtube-ra vagy a Facebookra?
  • Érdeklődőszerző tartalmak a Pinteresten: Mik azok és hogyan használd őket?
  • Vevők minden nap: Hogyan kommunikálj, ha a rendszeres napi eladásaidat szeretnéd támogatni?
  • Hogyan tálald a termékedet a Pinteresten, hogy érdekes, változatos, kreatív legyen és észrevegyék a vevők? Milyen képeket használj? Milyen szöveget írj hozzá? Mutatok rengeteg jó példát!

Automatizálás, hirdetések

  • Hirdetések alapjai: Hogyan hirdess a Pinteresten, milyen beállítások vannak és mire figyelj oda?
  • Pinterest automatizálás: Mit tudsz automatizálni és mit nem?
  • Hogyan kösd össze a Pinterestet a blogoddal, hogy az új bejegyzéseid automatikusan kikerüljenek?
  • Twitter, Instagram, Youtube összekötés: Hogyan állítsd be?
  • És mi lesz a Facebook-al? Hogyan hasznosítsd újra a Facebookos tartalmaidat a Pinteresten úgy, hogy folyamatosan hozzák neked az új látogatókat és vevőket?
  • Pinterest a honlapodon: funkciók, amikkel feldobhatod a honlapodat, gazdagabbá teheted a tartalmaidat
  • Pinterest praktikusan: Mit mivel köss össze, ha a lehető legkevesebb munkával szeretnéd megúszni az új tartalmak megosztását több felületen egyszerre?
  • Hatékony vevőszerző hirdetési megoldások, amiknél jól mérhető a megtérülés
  • Mit hirdess, hogy azonnal legyen bevételed?

Hogyan nézd majd ki a Sikerrel a Pinteresten Tréning?

A tréning június 28-tól július 26-ig tart majd 1 hónapon keresztül. Az online tréning anyagát (videók, mp3, pdf) egy zárt online felületen érheted majd el, június 28-tól minden héten hétfőn, szerdán és pénteken 1-1 lecke kerül majd ki az oldalra. Ha közben nyaralni mész vagy lemaradsz 1-1 alkalomról az sem gond, mert a teljes anyag kint marad és további 1 éven keresztül elérheted majd a zárt oldalon. Kérdezni a tréning ideje alatt tudsz majd. A leckéket a saját tempódban online is nézheted vagy le is töltheted, így bárhova magaddal viheted és internetelérés nélkül is nézheted/hallgathatod/olvashatod őket.

A tréning értéke felbecsülhetetlen (gondolj csak bele mennyi időt takarítasz meg azzal, hogy nem neked kell mindennek utánajárnod, nem a saját bőrödön kell kitapasztalnod), az ára viszont most viszont bevezető áron csak br. 24.900 Ft.

Gyakran Ismételt Kérdések (talán a tiéd is köztük van)

Még nem kezdtem el vállalkozni, érdemes résztvennem? +

Ha hamarosan szeretnél nekifogni és kísérletezés nélkül rögtön jó eszközökkel és magabiztos stratégiával, akkor mindenképpen érdemes csatlakoznod hozzánk.

Miben más ez, mint a Pinterest Marketing Workshop? +

A workshop elsősorban azoknak szól, akik nehezen veszik rá magukat a dolgokra és szeretnének gyorsan elindulni. Itt 4 óra alatt elvégezzük az alap beállításokat és feltöltjük az első tartalmakat a Pinterest felületére, azonban nem jut idő elmélyülni a témában, végignézni a számtalan jó példát és követhető stratégiát, illetve számos érdekes és hasznos beállítást, amikkel igazán ki tudod aknázni a Pinterest marketingben rejlő lehetőségeket.

Érdemes nekem Pinterest marketinggel foglalkoznom? Még a többire sem jutott igazán időm... +

A Pinterest legnagyobb előnye, hogy nem kell vele folyton foglalkozni. Ez nem olyan, mint a többi közösségi média felület, ahova állandóan "gyártani" kell a sok tartalmat, építeni a közösséget, válaszolni a sok hozzászólásra. A Pinterest olyan az internet marketing eszközök világában, mint egy nagy útjelző tábla, ami észrevehetőbbé tesz és hozzád irányítja az embereket. Néha kicsit frissítened kell rajta, de ha az elején jól beállításokkal indulsz el, nyert ügyed van. Már "csak" el kell kezdened használni. Itt pedig a leckéket követve 4 hét alatt apránként mindent profin beállíthatsz, feltölthetsz.

Most indultam el, de még elég gyengék az eredmények. Ez a tréning ebben is segít? +

Igen, a tréningen segítek majd abban is, hogyan javíts a meglevő Pinterest fiókod eredményein, mit írj át, mit cserélj le...

Miben más a Pinterest, mint a többi felület? +

Sok apróság mellett abban (online marketinges szemszögből nézve), hogy a Pinteresten nem vesznek el a régebbi tartalmaid, itt nem fordulhat elő, hogy a tavalyi posztodat a kutya sem nézi már meg (mert meg sem találják). Épp ellenkezőleg: minél több tartalmat teszel fel ide annál nagyobb forgalmat (látogatókat, érdeklődőket, vevőket) hoz neked.

Nincs honlapom, így is érdemes jelentkeznem? +

Igen. A Pinterest felületén láthatóbbá, megtalálhatóbbá tudod tenni a vállalkozásodat. Ha most csak a Facebookon vagy jelen, akkor különösen javaslom, mert a Facebookos tartalmaid nem érhetőek el a keresőből, ezért elveszíted azokat a vásárlókat, akik a Google-ben keresnek rád, ha viszont jelen vagy a Pinteresten, azzal jól kiegészíted a Facebookos jelenlétedet, többen találják majd meg a vállalkozásodat.

A jelentkezés végetér:

Jelentkezz most!

Klikk a gombra és már le is foglaltad a helyed a tréningre! Fizetésre bankkártyával, Paypalon vagy átutalással tudsz, amint a befizetésed megérkezett, elküldjük a zárt oldal elérhetőségét. Megrendeléseket külföldről is elfogadunk, ez nem lehet akadály.


3paypal3visamastercard-1
(ha valami miatt a gomb nem működne ezen a linken is tudsz jelentkezni)

Kérdésed van? Keresd ügyfélszolgálatunkat! Email: megrendeles@gazdagmami.hu | Telefon: 06-30-574-72-12 | Messenger: m.me/gazdagmami