Online Marketing Alapok Tréning

Ha már régóta töröd a fejed egy vállalkozás elindításán, de még nem mertél belefogni,

ha már elindultál, de nehezen találod meg a sikerhez vezető utat:

ezt a tréninget pont neked találtam ki!

Találd meg az ötletet, ismerd meg a piacot és vágj bele a vállalkozásodba egy kész tervvel! Ebből a 6 hetes tréningből elsajátíthatod a piackutatás, az üzleti modellek, a célcsoportok,  a tesztelés, a márkaépítés és a hatékony marketing rendszerek építésének alapjait.
Jelentkezz most és kezdd el a tanulást!

Könnyű elveszni a rengeteg ötlet, tanács, tipp és tudás tengerében. Ha te is sok mindent tudsz már, de a megvalósításnál valahogy mindig elakadsz, most szeretnék egy gyakorlati útmutatót adni a kezedbe, ami segít megtenni az első lépéseket.

A Gazdagmami 2008-as indulása óta több ezer vállalkozót oktattam és több százzal dolgoztam együtt személyesen is tanácsadásokon. 12 évvel ezelőtt az volt a legnagyobb probléma, hogy kevés információ állt rendelkezésre a piacon arról, milyen is a jó online marketing. Ma viszont már az a gond, hogy rengeteg információ van, könyvek, konferenciák, meetupok, oktatóanyagok, de sokan vannak, akik mégsem érik el a megszerzett tudással a céljaikat, mert hiányoznak az alapok!

Ha a tudásod felületes, ha tele vagy ötletekkel és emiatt csak belekapsz ebbe-abba, ha nincs az eszközeid, a kommunikációd mögött egy világos stratégia és egy marketing rendszer, akkor elveszíted a marketingre ráfordított időt és energiát.

Sokan vannak, akik lelkesek, de nem látják át mit is kéne tenniük.

Sokan vannak, akik nem értik az alapfogalmak egy részét, ezért nem tudnak mit kezdeni a legjobb marketing tananyaggal sem.

Sokan vannak, akik már rengeteg oktatóanyagot megvásároltak, de jutottak velük előrébb.

És sokan vannak, akik látják az online vállalkozásban rejlő lehetőségeket, de nem tudják, hogyan is fogjanak bele.

Neked melyik okoz problémát?

1. Nem tudod eldönteni mire is vállalkozz

Már sok mindenről hallottál, sok minden tetszik, olvastál önfejlesztő könyveket, blogokat, résztvettél előadásokon is és nagyon tetszik a vállalkozói életforma, de valami még visszatart, nem tudod eldönteni mibe vágj bele, mit érdemes csinálni, menne-e ez neked egyáltalán.

2. Vannak vállalkozási ötleteid, de nem látod át, hogyan valósíthatnád meg őket

Szeretnéd látni a megvalósításhoz vezető utat és jó lenne megérteni, hogyan lehet az ötletedből működő, jövedelmező vállalkozás.

3. Már van ötleted, el is indultál, de nem tudod melyik a leghatékonyabb út

Jó lenne egy egyértelmű útmutató, amit követhetnél és nem kéne folyton próbálkozni, kísérletezni, állandóan újabb falakba és akadályokba ütközni.

4. Nagy lendülettel indulsz, de aztán folyton elakadsz a részletekben

Néha technikai részleteken akadsz el, máskor elbizonytalanodsz jó úton haladsz-e és végül az az érzésed van, hogy se előre se hátra. Néha emiatt el is megy a kedved az egésztől, aztán meg azért érzed rosszul magad, mert nem fejezted be és végül egy sor félkész dolgot görgetsz magad előtt, ami miatt lelkiismeretfurdalásod van.

5. Nem tudod a teljes munkaidődet a vállalkozásindításra fordítani

Munka vagy baba mellett vállalkozol, ezért nincs időd tesztelgetni, kivárni, amíg történik valami, hanem szeretnél abban a kis időben hatékonyan haladni és nem pepecseléssel tölteni az időt.

Itt az ideje visszatérned az alapokhoz!

Ha bármelyik probléma ismerős a fentiek közül, akkor jó hírem van: kidolgoztam egy olyan 6 hetes online programot, ami átsegít ezeken a nehézségeken!

Sokan azt hiszik, a sikeres vállalkozásnak nincs receptje. Vagy legalábbis csak az önfejlesztő sikerkönyvek címoldalán és az internetes hirdetésekben létezik ilyesmi, mint ígéret. Valójában van ilyen recept, de mint minden receptnél, az eredmény ennél is az apró részletekben rejlik:

  1. Piacismeret: ismerned kell a piacot, amire belépsz és a célcsoportot, akit megszólítasz, erre vannak kézenfekvő piackutatási módszerek, ahogyan többet tudhatsz meg róluk. Ez segít megtalálni azt az ötletet is, amivel érdemes elindulnod és megtalálni azokat a piaci igényeket, amikre választ adva gyorsan be tudsz törni a piacra.
  2. Üzleti modellek: Ha ismered a lehetőségeidet és tudatosan építed az üzleti modelledet rengeteg felesleges kört elkerülhetsz. Mi legyen a következő terméked? Mi legyen a következő üzleti lépésed? Hova növekedhet a vállalkozásod? Ezek mind világossá válnak, ha van üzleti modellek.
  3. Pénzügyi terv: honnan legyen bevételed, miből származzon a profitod és miből legyen passzív jövedelme a vállalkozásodnak? Ahhoz, hogy egy vállalkozás stabil megélhetést nyújtson (és ne legyenek anyagi problémáid akkor sem, ha neadjisten megbetegszel néhány napra, vagy (hogy pozitív példát is említsek 🙂 ) ha szeretnél 3 hónapos világkörüli útra menni, szükséged lesz passzív jövedelemforrásokra is. És ez nem humbug, hanem olyasvalami, amit MINDEN vállalkozás meg tud valósítani és be tud építeni az üzleti modelljébe.
  4. Célcsoport és pozicionálás: Ha ezt a területet megérted és meghatározod a vállalkozásodban fényévekkel hatékonyabb lesz a marketinged, jobban teljesítenek a hirdetéseid és nem lesz többé kérdés, hogyan építsd a márkádat.
  5. Folyamattervezés: őszinte leszek: a legtöbb vállalkozásnak azért káosz a marketingje, mert egyáltalán nem gondolkodik rendszerben, ezért nem tudja se mérni, se tesztelni az eredményeit, így aztán egy csomó teljesen felesleges tevékenységet végeznek ezért aztán nincs idejük semmire. Egy nagy cégnél mindig ez az első, amikor új projekten kezdenek dolgozni: nem véletlenül, hiszen ez a leghatékonyabb!

Tarts velünk az Online Marketing Alapok Online Tréningen!

Lássuk, hova juthatsz el, ha velünk tartasz ebben a 6 hétben!

Miről is lesz szó pontosan?

  • Megmutatom, milyen módon lehet megtalálni a legjobban működő vállalkozási ötleteket
  • Megtanulhatod azokat a piackutatási módszereket, amikkel mindent megtudhatsz a piacodról, a célcsoportodról és a piaci lehetőségekről
  • Megtudhatod, milyen üzleti modellek vannak, hogyan épül fel egy üzleti modell és mi alapján válaszd ki a neked megfelelőt
  • Megismerheted az internetes vevőszerzés modelljét és felépítheted a sajátodat
  • Megtanulsz értékesítési tölcséreket tervezni (ha ezt egyszer megtanulod, soha többet nem lesz majd probléma, hogyan marketingezz hatékonyan)
  • Megismerheted milyen passzív jövedelemforrások vannak egy vállalkozásban és megtalálhatod azokat, amik a te vállalkozási ötletedhez illenek
  • Megtanulhatod, hogyan és mit automatizálhatsz a marketingedben és a vállalkozásodban, hogy sokkal hatékonyabban és kényelmesebben dolgozhass
  • Megmutatom, hogyan határozd meg pontosan a célcsoportodat és azt a réspiacot, ahol egyedülálló lehet a vállalkozásod.
  • Elmondom, milyen típusú vállalkozásokat lehet a legkönnyebben elindítani.
  • Megtaláljuk a legjobb terméket vagy szolgáltatást, amivel a leghamarabb tudod megszerezni az első vevőidet.
  • Megtanulhatod a mérés és a tesztelés alapjait
  • Részletes útmutatót kapsz az alapfogalmakhoz, eszközleírásokat és bemutatókat, hogy ezentúl értsd az online marketing nyelvét
  • Marketing rendszer és értékesítési tölcsér mintákat mutatok, ami alapján megérted, hogyan is működik egy marketing rendszer és fel tudod majd építeni a sajátodat is.

Lássuk a részletes tematikát!

1. hét Piackutatás alapok

  • Ezen a héten elsajátíthatod a piackutatás alapjait és a gyakorlatban is megtanulhatod használni a legjobb online piackutatási eszközöket, amik ahhoz szükségesek, hogy rátalálj a számodra legmegfelelőbb vállalkozási ötletre.
  • Milyen felületeken találhatsz adatokat a piacodról?
  • Hogyan épülnek fel az egyes piacok, honnan lehet tudni, hogy növekszik vagy leépül? Lehetséges-e előre látni az új trendeket?
  • Hogyan találj réspiacokat? (olyan piacokat, ahol te lehet az első piaci szereplő, de a vásárlók már ott vannak és csak arra várnak, hogy valaki kiszolgálja őket)
  • Honnan tudhatod, melyik vállalkozási ötlet való neked? Mi szerint válassz?
  • Ha már van ötleted: a piackutatás eszközei segíthetnek abban, hogy mélyebben megismerd a piacodat
  • Amilyen eszközök használatát bemutatom majd: Google Instant, Trends és Webmestereszközök, Facebook Audience Insights, Ninjalitics, keresési trend mutató eszközök, Alexa és még néhány érdekes felület, ahonnan adatokat gyűjthetsz a piacod mélyebb megismeréséhez.

2. hét Piacismeret az alapoktól a profi szintig

  • Ezen a héten megmutatom neked azokat a módszereket, amikkel mélyebben megismerheted a piacodat, megtalálhatod a réspiacokat, meghatározhatod a célcsoportjaidat és felismerheted a piacodban rejlő lehetőségeket.
  • Hogyan elemezz egy piacot, milyen adatokat gyűjts róla? (megmutatom azokat a módszereket, amiket egy új projekt vagy vállalkozás elindításakor használok)
  • Hogyan tudd meg, kik a versenytársaid (nem mindig azok, akikre elsőként gondolnál) és milyen módon elemezd a tevékenységüket?
  • Honnan tudhatod, kinél vásárol most a célcsoportod és hogyan tudd meg, hogy ők hogyan érik el a vevőket, milyen üzleti modellel dolgoznak és mik a legeredményesebb marketing eszközeik?
  • Milyen módszerrel lehet objektív rálátásod egy piacra és találhatod meg a legjobban működő marketing megoldásokat?
  • Ezen a héten sem csak elméletet fogsz tanulni, a gyakorlatban mutatom meg, milyen felületekről és hogyan gyűjthetsz adatokat a piacod alaposabb megismerésére!

3. hét Üzleti modell alapok

  • Ezen a héten megismerheted az üzleti modellek típusait, segítek megtalálni milyen modell illik a te vállalkozási ötletedhez és terveidhez és segítek abban is, hogyan építsd fel a saját üzleti modelledet.
  • Üzleti modell és árazás: milyen termékekre, szolgáltatásokra van szükséged ahhoz, hogy a vásárlóid minden szegmensét el tudd érni?
  • Passzív jövedelem teremtés a vállalkozásodban: Mit jelent pontosan, milyen lehetőségek vannak, melyik vállalkozáshoz milyen passzív jövedelem típus illik és hogyan teremts passzív jövedelmet a vállalkozásodon belül (akkor is, ha szolgáltató vagy kézműves vállalkozásod van vagy webáruházad van)
  • Növekedés és fejlődés: hogyan döntsd el, milyen új termékre vagy szolgáltatásra lenne szüksége a piacodnak?
  • Üzleti modellek a gyakorlatban: megnézzük néhány ismert vállalkozás üzleti modelljét, aztán pedig lerajzoljuk a te vállalkozásodét is.
  • Ennek a hétnek a végére lesz egy kész stratégiai terved, ami a következő években mutatni fogja neked az irányt, merre fejleszd a vállalkozásodat és mi legyen a következő lépés!

4. hét Pozicionálás és célcsoport alapok

  • Ezen a héten segítek részletesen meghatározni a célcsoportodat, megismerni őket és megtalálni a vállalkozásod pozicionálását, azt az üzenetet, amivel a leggyorsabban haladhatsz előre a piacon!
  • Hogyan tudj meg többet a célcsoportodról és alakíts ki alaposan kidolgozott vásárlói "perszónákat"?
  • Milyen pozicionálás típusok léteznek?
  • Hogyan válaszd ki a vállalkozásodhoz legmegfelelőbb pozicionálást?
  • Hogyan kommunikáld hatásosan a pozicionálásodat és építsd a márkádat?
  • Mik a márkaépítés és az énmárkaépítés alapjai? Márkát vagy énmárkát építs inkább? Milyen eszközökkel építheted hatékonyan?
  • Hol keress adatokat és információkat a vevőid mélyebb megismeréséhez és hogyan teszteld az új termékeidet/szolgáltatásaidat még a megjelenés előtt, hogy biztosan tudd, sikeresek lesznek-e?
  • Kell-e logó vagy szlogen a márkád építésére? Mire figyelj oda? Milyen színeket és grafikai elemeket válassz? Hogyan használd őket? Mutatok egy klassz egyszerűen használható eszközt és egy nálam jól bevált módszert, amivel következetesen tarthatod a márkád arculatát akár a közösségi médiában, akár a blogodon, akár más felületeken is!
  • Nem grafikai elemek a márkaépítésben: milyen szavakkal és más kreatív nyelvi elemekkel, ötletekkel teheted megjegyezhetőbbé a márkádat?

5. hét Marketing eszköz alapok

  • Ezen a héten megismerheted a marketing eszközök típusait (offline és online eszközökről is szó lesz), megtanulod, melyik mire való, hol helyezkedhet el a marketing tervedben, milyen előnyeik és hátrányaik vannak, melyikkel milyen célcsoportokat érhetsz el, valamint hogyan döntsd el, melyiket érdemes használnod.
  • Milyen offline marketing eszközök vannak, miről mit érdemes tudni? Mikor érdemes használnod őket? Bemutatom a 20 legfontosabb eszközt, amiről tudnod kell
  • Online marketing eszközök részletes bemutatása (közösségi média eszközök, honlapok, megjelenési és hirdetési lehetőségek, ingyenes és fizetős marketing megoldások) - összesen 50 eszközt mutatok be részletesen
  • Tesztelés és mérés alapok: Hogyan kell pontosan tesztelni egy marketing eszközt? Tesztelési megoldások és eszközök részletes bemutatása
  • Melyik marketing eszköz hova épülhet be a marketingedbe? Mikor használd őket? (ha ezt tudod elkerülheted azt, hogy feleslegesen hirdetsz)
  • Melyik marketing eszközt használd érdeklődőszerzésre és melyiket termékek/szolgáltatások hirdetésére?
  • Hogyan mérd az eredményeidet és hogyan változtass, ha szükséges?
  • Hirdetés alapok: mit kell tudnod az online hirdetésekről? Milyen online hirdetési felületek vannak és milyen stratégiával hirdess, hogy ne költs feleslegesen?

6. hét Marketing tervezés alapok

  • Ezen a héten megtanulod, hogyan építs fel egy marketing rendszert a nulláról, mindent megtudsz a marketing funnelekről és az összeállításukról és elkészítheted a sajátodat.
  • Milyen eszközöket építs be a marketing tervedbe?
  • Hogyan épülhet fel egy értékesítési tölcsér, milyen eszközök kerüljenek bele?
  • Automatizálás: mit és hogyan automatizálhatsz a marketingedben, hogyan marketingezz hatékonyabban kevesebb időráfordítással?
  • Melyik értékesítési tölcsérrel lehet a leghamarabb bevételhez jutni?
  • Mit tegyél, ha nem működik jól a tölcséred, min változtass?
  • Hogyan finomhangold a marketing eszközeidet, hogy tökéletesen működjenek együtt egymással és ne veszítsd el a vásárlókat?
  • Hogyan építheted a piacodat és tarthatod meg a régi vevőidet marketing funnelek segítségével?
  • Hogyan támogathatja a tartalommarketinged, közösségi média jelenléted az értékesítési tölcséreidet és mit tegyél, hogy véletlenszerű posztolgatás helyett céltudatos és a vevőszerzésedet támogató kommunikációs terved legyen?
  • A hét végére készen áll majd a saját részletes vevőszerző terved és tudni fogod azt is, hogyan valósítsd meg.

Hogyan is fog kinézni ez a tréning?

Az Online Marketing Alapok egy online tréning, aminek a tananyagát tanulhatod online vagy le is töltheted.

A tananyagokat (pdf, mp3 és sok-sok videó) egy zárt online felületen érheted majd el, amihez hozzáférést jelentkezés és fizetés után kapsz majd.

Ha nem érsz rá vagy lemaradsz közben, akkor sem történik semmi, mert a leckéket utólag is visszanézheted és a teljes tanfolyami felületet minden tananyaggal együtt a tréninget követően 1 éven át bármikor elérheted.

Ha offline tanulnál, a leckéket le is töltheted, kimásolhatod telefonra, tabletre, laptopra is, így bárhol, bármikor tanulhatsz, amikor időd engedi.

A tréning során mindent részletesen megmutatok videókon keresztül is, így nem utólag kell kitalálnod, hogy amit tanultál, azt hogyan is kell megcsinálni.

Az online tréning ideje alatt végig tudsz kérdezni tőlem. Megmutathatod a megírt értékesítési szövegedet, segítek, ha elakadsz a megvalósítás során.

A 6 hetes tréningen való részvétel ára most október 6-én éjfélig br. 19.900 Ft helyett mindössze br.9900 Ft!

Gyakran Ismételt Kérdések

Jelentkezzek, ha még nincs vállalkozásom? +

Igen, ezt a tréninget úgy találtam ki, hogy segítsen átlátni a lehetőségeidet és elindítani az online vállalkozás indítás útján.

Érdemes résztvennem, ha még nincs vállalkozási ötletem? +

Igen, az első 2 hétben segítek megtalálni a neked megfelelő vállalkozási ötletet.

Interaktív lesz? Lehet majd kérdezni? +

Az online tréning ideje alatt végig tudsz kérdezni tőlem az online felületen. Ha elakadsz, ha nem értesz valamit, ha szeretnél a saját egyedi helyzetedre szabott válaszokat kapni: itt leszek és válaszolok!

Már vállalkozom egy ideje, egy csomó tréningen résztvettem, érdemes jelentkeznem? +

Ha úgy érzed, már sokat tudsz, de a tudásodat nem tudod gyakorlatba átültetni és eldönteni, mi lenne neked a legjobb irány, segítek dönteni.

Mennyire lesz gyakorlatias a tréning? +

Ahogyan a Gazdagmami tréningeknél már megszokhattad ez is praktikus és gyakorlatias lesz. Mindent pontosan és részletesen megmutatok majd, hogy magadtól is képes legyél használni az általam bemutatott eszközöket.

Milyen fizetési módok vannak? +

Fizetésre átutalással, bankkártyával vagy Paypal-en van lehetőség, ezt megrendeléskor a számlázási adatok megadása után tudod majd kiválasztani.

Külföldről is jelentkezhetek? +

Természetesen, mivel ez online tanfolyam, tehát nem postázunk semmit, a világ bármely pontjáról résztvehetsz, ez nem lehet akadály 🙂

Mi történik a megrendelés után? +

Miután kitöltötted a megrendelő űrlapot és elküldted a megrendelésedet, hamarosan megkapod tőlünk a visszaigazolást és a proforma számlát. Ha kérdéseid merülnének fel, vagy nem értesz valamit, írj nyugodtan ügyfélszolgálatunknak a megrendeles@gazdagmami.hu címre!

AJÁNDÉK, ha most jelentkezel!

Induló vállalkozóként rengeteg idő megy el azzal, hogy megfelelő applikációk, szoftverek után kutatsz, amik ingyen vagy alacsony áron is elérhetőek és gyorsan, egyszerűen használhatóak. Éppen ezért összeállítottam neked egy gyűjteményt a legjobb bevált eszközökből és szolgáltatásokból, hogy hatékonyan és gyorsan haladhass.

Ráadásul most odaadom neked az egészet ajándékba!

Milyen eszközöket találsz a gyűjteményben?

  1. Hírlevélküldő rendszerek (magyar és külföldi rendszerek összehasonlítva egymással a szolgáltatásokat és a költségeket)
  2. Piackutatás: piackutatásra, kulcsszókutatásra, konkurenciakutatásra, közösségi profilok elmezésére használható eszközök
  3. Üzleti modell és marketing funnel tervezők
  4. Képszerkesztők: telefonon, tableten és asztali gépen is használható egyszerűbb és bonyolultabb képszerkesztő eszközök
  5. Ebook készítők: ebook készítő, tervező, könyv és címlap tervező eszközök és 3d borító tervezők
  6. Honlapkészítő eszközök és webáruház szoftverek: honlapkészítő és tervező szolgáltatások, blogszolgáltatók, kész webáruház és értékesítési felület szolgáltatók
  7. Landing page készítők: értékesítési oldal készítő szolgáltatások
  8. Online oktatási felületek: online tréningek és automatizált oktatások kialakítására szolgáló szolgáltatások
  9. Statisztika, mérés, tesztelés: hőtérkép szolgáltatás, statisztikai megoldások, mérési és tesztelési szoftverek
  10. Online fizetési megoldások: online fizetést és bankkártyás fizetést támogató megoldások (segítséget adok a beállításban és az egyes rendszerek összehasonlításában is)

Nem neked kell keresgélni, nem kell csoportokban kérdezősködni, mit mivel lehet megoldani: itt egyben az összes olyan olcsó és/vagy ingyenes eszközt összegyűjtöttem linkekkel, a legfontosabb funkciók ismertetőjével, amire csak szükséged lehet!

Szeretnél magabiztos lenni az online marketingben?

Az Online Marketing Alapok Tréning való neked!

Most ajándékkal és féláron viheted el október 6-án éjfélig!

A jelentkezés végetér:

JELENTKEZZ MOST!

Klikk a gombra, töltsd ki az adatokat és már le is foglaltad a helyed a tréningre!
Fizetni bankkártyával, Paypallal vagy átutalással tudsz, a fizetési határidő 8 nap. Amint a befizetésed megérkezett, elküldjük neked a hozzáférést a tréning zárt online felületéhez.


3paypal3visamastercard-1
(ha a gomb valami miatt nem működne ide kattintva is tudsz jelentkezni

Kérdésed van? Keresd ügyfélszolgálatunkat! Email: megrendeles@gazdagmami.hu | Telefon: 06-1-709-33-99 | Messenger: m.me/gazdagmami